Skocz do zawartości

z00m0

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia z00m0

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak by ci przeciągało biegi to konwerter , jak wrzucasz na r albo do to odczwasz jakiś trzask-uderzenie ? Przy delikatnych szarpnięciach obstawiam mechatronik. 1.Zamów komplet uszczelek do mechatronika 2.Opcjonalnie olej ale wiadomo lepiej zalać nowy 3.Wylewasz stary olej 4.Ściągasz miske 5.Na wierzchu powinien ukazać się machatronik 6.Bierzesz go na stół i "REGENERUJESZ" jak dobrze poszukasz to znajdziesz poradniki jak się to robi. 7.Wkładasz z powrotem mechatronik , zakładasz miske , zalewasz nowym olejem. 8.KASUJESZ ADAPTACJE MECHATRONIKA , na desce musi wyświetlić się ostrzeżenie "Drive modertly" 9.5x DELIKATNIE rozpędzasz auto do 80km/h puszczasz gaz aż zjedzie do 50km/h BEZ HAMOWANIA , przy 50km/h hamujesz, czekasz 15s w miejscu z wciśnietym hamulcem Gdzieś za 4 razem powinny biegi chodzić idealnie koszt przewiduje że się zamknie w okolicy 600zł.
  2. Możliwe że skrzynia jak automat , jak nie skrzynia sprawdź klapy zawirowań czy działają tak jak należy. Ja wymieniałem słupek w jednej e60 231km i miałem to samo , odrazu przy montażu wywaliłem klapy przez co prawdopodobnie zniknął mi całkowicie dół dopiero leciała powyżej 2tys , manualna skrzynia może w automacie jest inaczej.
  3. Miałem to samo wyczyść dolot egr itd,jest tam jakiś czujnik turbiny(w dolocie) i on prawdopodobnie jest zabrudzony.Ewentualnie sterowanie klap siadło , najlepiej będzie je wywalić. Mój mechanik robił obie czynności za jednym razem więc nie wiem w sumie co dokładnie pomogło :8) .Po tych zabiegach 0 laga od samego dołu pięknie leciał.
  4. Też mi sie tak wydaje żeby posprawdzać wszystko , regeneracja jak regeneracja , wymiana uszczlenień i tyle. Jeżeli by ktoś wiedział więcej nt. regulacji tych turbin czy coś to stawiam flaszeczke z lubuskiego :8) .
  5. Witam auto świeżo po regeneracji turbin , wcześniej puszczały olej , po zamontowaniu nowych niestety auto zaraz po odpaleniu gaśnie , co może być przyczyną tego ? W aucie przy okazji został usunięty katalizator , ale podobno nie ma to wpływu, DPF nadal jest.Czy przy składaniu ich do kupy trzeba coś specjalnie adoptować itp ? Bo mechanik pierwszy raz robił biturbo.
  6. Spróbuj może piny połączyć w kablu.
  7. z00m0

    Problem z PDC

    Witam odświeżam temat , u mnie PDC działa , ale jak podłącze iste to go nie wykrywa a w iście/p każe mi zrobić procedure wymiany ale na niej sie zapętla i nie może jej zakończyć. Może któryś z forumowiczów wie o co chodzi ??
  8. Bardzo dziękuje za pomoc!!! Ktoś probował kodować i coś namieszał , taką dostałem informacje . Autko poszło do specjalisty , 1600zł wszystko naprawione .Pozdrawiam ! :D
  9. Nie w tym rzecz inna auta się łączą , tak samo inpa też idzie ale ista/p ani ncs nie chce się połączyć , auto pożera prąd i po odpaleniu auta sama otwiera się tylna szyba , także gdzieś jest zwarcie , tylko nadal nie wiem co oznacz błąd związany z KL15 .
  10. Podbijam temat, nikt nie ma pomysłu co może blokować kontakt z autem ??
  11. Witam na forum jestem świeżo zarejstrowanym użytkownikiem .Z autami BMW mam do czynienia od ok. pół roku. Obecnie posiadam 535d auto nie łączy się z NCS wyskakuje błąd: Following feture is invalid for FA:$620 kiedy próbuje połączyć sie przez moduł LMA wyskakuje $621 .Wcześniej miałem ISTE/P na emulatorze K+dcan niestety dysk siadł , ista również się nie łączyła.Jakieś sugestie panowie? Dodam tylko że w aucie są błędy KL15 więc coś chyba związane z linią 15, cas wyciągałem jest czysty , zalany silikonem więc raczej sprawny. W aucie nie działa CCC bo nie działa moduł MPM.INPA łączy się normalnie bez zakłuceń.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.