Skocz do zawartości

alegro661

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alegro661

  • Urodziny 06.12.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 coupe m52b28tu orientblau

Osiągnięcia alegro661

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Tak planuje że na przyszły rok a na jakich kołach robić zbieżność wielkość felg ma znaczenie?
  2. Samochód mam od roku nie chce robić pełnej geometri za 200 zł ponieważ nie wiem czy w przyszłym roku nie będę robił tulei wahacz przód i tył i wtedy będę robił znowu pełna geometrie opon nie zcina prowadzi się świetnie w tej chwili
  3. Samochód mam od roku nie chce robić pełnej geometri za 200 zł ponieważ nie wiem czy w przyszłym roku nie będę robił tulei wahacz przód i tył i wtedy będę robił znowu pełna geometrie opon nie zcina prowadzi się świetnie w tej chwili
  4. Witam będę demontowa sanki tył w celu spawania wzmocnienia będę odkręcić wahacz górny i dolny od belki dlatego mam kilka pytań 1.czy muszę wykonać zbieżność czy pełna geometrie? 2.przod mimo nie ingerencji też będzie musiał być ustawiany? 3.moj samochód to coupe czy mechanik ma wziąć poprawki na zawieszenie mpakietowe seryjnie troszkę niższe 4.czy ustawienia geometri może być wykonane na kołach 18 cali Czy założyć koła zimowe 16 cali 5.czy mechanik powinien dociazac samochod podczas wykonywania geometrii? Jak tak to jakiego dodam że samochód posiada LPG i butla też swoją wagę ma 6. O czym mam Jeszcze pamiętać aby zbieżność była dobrze wykonana 7.jaki jest orientacyjny koszt takiej usługi Dziękuję za każdą pomoc
  5. Czyli spawanie czeka, jakiej blachy najlepiej użyć jakąś specjalna twardość do spawania są jakieś gotowe blachy? rozumiem że trzeba wzmocnić te 4 mocowania od sanek a coś więcej nie jest konieczne od góry? samochodem nie latam bokiem ale lubię często dynamicznie ruszyć, po wspawaniu podkład antykorozyjny i czym Zabezpieczyć najlepiej?
  6. Witam, w najbliższym czasie planuje wymienić tuleje tylnej belki ponieważ i tak muszę wymienić je w dyferenciale, zwłaszcza ze na niektorych widać pęknięcia co chyba potwierdza potrzebę wymiany? mocowania sanek pomimo dużego przebiegu 310 tysięcy, najwyraźniej nie było naprawiane przynajmniej nie widać tego od spodu, żadnych nadspawanych blach pod poduszkami, samochód jeździł do 280k w Niemczech czy naprawa w Aso tak zwana akcja serwisowa obejmowała wizualna ingerencje w wzmocnienie mocowania poduszek? jak to rozpoznać pytam ponieważ nie wiem czy przy okazji demontażu całej belki nie przespawać tych newralgicznych 4 Pk mocowania belki, wiadomo że nie mało roboty chciałbym za raz wszystko zrobić zacząłem się interesować tymi tulejami ponieważ przy ruszaniu na biegu 1,2,3 słychać tak jakby zgrzyt i skrzypienie podczas odpuszczania gazu również poniżej poglądowe zdjęcia jak co wyglada https://zapodaj.net/d02edf259d11a.jpg.html https://zapodaj.net/bd980f07bbe0f.jpg.html https://zapodaj.net/a7745bea2553d.jpg.html https://zapodaj.net/029e8e2b28e07.jpg.html https://zapodaj.net/0dbb53e9eb573.jpg.html https://zapodaj.net/5bde1b060a792.jpg.html https://zapodaj.net/90a71dbe73584.jpg.html I mam pytanie jeszcze jedno czy jeżeli zdemontuje belkę nie ruszając zawieszenia to czy trzeba będzie ustawiać geometrie ?
  7. alegro661

    e46 323Ci EML i trakcja

    Nie poprpstu jak jechałem z stała prędkością powiedzmy 3.5 tysiąca obrotów i wciskałem sprzęgło to obroty silnika spadały dopiero po około 5 sekundach pomalutku musisz wpiąć komputer inaczej nie postawisz diagnozy skąd jesteś ? Ja jestem z okolic Mielca moge wpiąć interfejs i postawić diagnozę jak masz duzo drogi to szukaj na miejscu
  8. alegro661

    e46 323Ci EML i trakcja

    podepnij pod komputer miałem te same objawy jak miałem zawalony silnik krokowy dodatkowo mi sie zacinał gaz bo była przepustnica zanieczyszczona po czyszczceniu jak ręką odjął z tym ze to mogą być też inne przyczyny Z zaswiecaniem kontrolki podczas startu i po starcie silnika to wporządku tak ma być
  9. połowa ludzi ma to uszkodzona i o tym nawet nie wie a wymiana kosztowna bo trzeba kupić nowa podstawę za 800zł pytanie takie czy wzgledem smarowania po nagrzaniu oleju jest róznica miedzy 0w40 a 5w40?
  10. Model: e46 Silnik: M52b28tu Przebieg: 307 500 Rok:1999 Styl jazdy: Przeważnie spokojnie Użytkowanie: 60% trasa, 40% miasto Zużycie bieżące na l/1000km: 0,25 Instalacja LPG: TAK DPF: NIE Przebieg rocznie: 15000 Wymiana co: 13-15 tys. km Dotychczas Castrol Edge 5w40 ll-4 Witam wiem ze chce zalać jakiś olej z normą ll-01 valvoline,millers,liqui moly,lub innej firmy mniejsza o to zastanawiam się nad lepkością od zawsze był 5w40 chciałbym przejść na 0w40 ze względu na uszkodzony zaworek w podstawie filtra oleju który podczas postoju puszcza olej do miski i po dłuższym postoju podczas uruchomienia silnika (suchy start) slychać samoregulatory czerwona kontrolka oleju swieci sie około 2 sekundy czy olej 0w40 sprawdzi się lepiej?
  11. Dodam do tego tyle ze tak jak kolega powyżej pisze i oprócz tego praktycznie przednich bocznych szyb nie można okleić z tego względu ze nawet przyklejając bezbarwna folie juz przekroczymy dopuszczalna normę tym bardziej ze szyby BMW sa juz fabrycznie przyciemnione delikatnie przynajmniej w coupé nie wiem jak w sedanie
  12. moim zdaniem najladniejsze przyciemnienie to wszystkie szyby 30 procent lub przod 20-30 tył 40 nie wiecej bo nie bedzie ładnie wygladać a wiem o czym mowie bo przyciemniłem przod 30 tył 50 i z tyłu jest za ciemno
  13. W pierwszej kolejności wymieniłbym to co podpowiada komputer a następnie szukał problemów swoja droga jeżeli wychodzi tryb awaryjny to musowo musi wywalić błąd na komputerze od czego to jest
  14. panowie z powyżej, macie podane odpowiedzi kilka postów wczesniej, prosze przesledzić a na pewno się dowiecie
  15. jak będzie uwalony czujnik to błąd położenia wałka rozrządu będzie wyskakiwał od razy czego efektem będzie tak jak piszesz odcięcie mocy (zapalenie kontrolki eml tak było u mnie w e46 m52b28 czyli tryb awaryjny) czujnik ten można sprawdzić albo omomierzem albo oscyloskopem nie wiem dokładnie nie chce wprowadzać w błąd,musisz poszukać w internecie na pewno znajdziesz,czujnik ten informuje komputer własnie o odległosci wałka rozrządu im bliżej tym wieksza rezystancja,jeżeli przed wymiana uszczelki było wszystko w porządku to bardzo prawdopodobne że mogłeś coś źle poskładać i pierwsze co to sprawdziłbym czy dobrze rozrząd jest ustawiony a pożniej szukał dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.