Skocz do zawartości

Deny14

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d

Osiągnięcia Deny14

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niedawno sprawdzałem kolektor i wydawało się że wszystko wygląda okej ... Z ostatniej chwili , auto już wogóle nie pracuje równo , po odpaleniu cały czas faluje faluje na 700-800 obrotów jak powoli dodaje gazu to do 1100 coraz mnie , coraz mniej aż przestaje , po puszczeniu gazu na niskie z powrotem faluje . Filmik z pracy silnika:
  2. Uwalone sterowanie w sensie że szybko je zamyka i otwiera ? Te "partkotanie" jest na niskich obrotach , tak max do 1400 bo w momencie kiedy dodam gazu ponad ten próg (tak ze 2000) To silnik pracuje normalnie , równo i nic nie przerywa.
  3. Witam Panowie mam pewien problem z moją 5- tką który doskwiera jej od samego początku. Czasami jak odpalę auto , silnik nie pracuje równo , wręcz przeciwnie rzuca nim na boki i tak jakby "warczy" , czasami zdarza się że po przejechaniu kilkunastu kilometrów w momencie kiedy silnik schodzi z obrotów do tych swoich minimalnych , dzieje się to samo co przy rozruchu . Na początku myślałem że to może problem z czujnikiem ciśnienia na listwie , lub że coś nie tak z tą kostką 3-pinową na lewo od EGR , po wymianie czujników i lutowaniu kabli wydawało się że problem ustąpił ( kiedyś przy każdym rozruchu tak pracowała ) jednak nadal czasami się to pojawia. Zauważyłem ciekawą rzecz , bo kiedy silnik tak dziwnie pracuje to prawie zawsze jest deszczowa pogoda , czyli jest wilgotno i w tym miejscu mam pytanie , czy to może być przepływka? Przez mokre powietrze wariuje i wysyła jakieś złe dane ?? Czy może klapki ? (Chociaż to wykluczam bo one wszystkie muszą się albo otworzyć albo zamknąć ) Czy miał ktoś może podobny problem i jest w stanie udzielić jakichś cennych informacji ? Na filmiku 525 d , ale praca podobna , u mnie nawet wiecej rzuca : Pozdrawiam :D
  4. Najpierw podjedź do kogoś niech ci na nowo ustawi kąt na 0. Ja też tak miałem, że raz po odpaleniu wyjeżdżałem z parkingu i lekko w prawo lekko w lewo żeby wykręcić i wywaliło błąd nijak kąt przestawił się nieco po ponownym ustawieniu brak problemu więc zacznij od tego jeśli to nie to wtedy czytaj to co wyżej pisali o przemyciu. Krzysztof a powiedz , jeżeli wyzeruje kąt , to nie będę musiał ustawiać zbieżności , czy coś ? Jak to wygląda ? Pewien elektryk zaproponował mi sprawdzenie tego moduł za 200zł , czy da się coś z tym zrobić , czy nie , więc może z jego usługi skorzystam , zamiast tego czyszczenia preparatami ? Ponieważ gdy się do tego dobrałem to zauważyłem że już ktoś tam grzebał i że czarnym silikonem to objechał w około , tak że na układ scalony się trochę przykleiło :duh: A i jeszcze zapomniałem wspomnieć że przy diagnozie bardzo dobrym kompem gościu mi powiedział że jest albo "błąd wewnętrzny modułu" albo "brak komunikacji z modułem" więc tak czy tak to pewnie te nieszczęsne pudełeczko :(
  5. Witam , chciałbym się podłaczyć do tematu . Od prawie 2 miesięcy borykam się z problemem "active steering" w aucie po przejechaniu 4-5km lub na postoju po kilku minutach wyświetla się bład "Active Steering Fault" , dodam że kierownica nie jest idealnie prosto , jest skrzywiona o kilka stopni. Próbowałem szukać tych kabli pod nadkolem , ale tam są chyba 2 wiązki i nie wiem za która się zabrać , może ma ktoś jakieś wskazówki? :D A czy jest możliwość naprawy modułu od tego układu , bo to jest może jego wina ? Dziękuje za pomoc , pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.