Skocz do zawartości

tajnos

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tajnos

  • Urodziny 30.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    528i
  • Lokalizacja
    podlasie

Osiągnięcia tajnos

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Blad zostanie sam sie nie skasuje :8)
  2. tajnos

    Spadek mocy i przerywana jazda

    Ja mialem identycznie wymienilem czujnik walu korbowego i jest ok. A zas w innych autach zawsze likwidowalem problem wymiana swiec. Tu moze dojsc rowniez cewka ......... przemysl tez sprawe o podlaczeniu konkretnego kompa bo nie zawsze wykaze wszystkie bledy na jednym kompie :?
  3. :duh: ale lipa zapomnialem wkleic link hehe http://moto.allegro.pl/item829559312_olej_bmw_10w40_highpower_1l_f_ra_vat_g4.html ale tu BMW poleca semi :| tak wlasciwie to ciemniak jestewm troche w tych olejach jaka roznica jest miedzy np. 5W30 a 5W40
  4. a moze takie cos? tyle ze to semi ale dedykowany przez bmw :?:
  5. ok wiec leje full dzieki za odp :cool2:
  6. silnik suchy i nie kopci ale jak kupowalem oleju bylo lekko pod min. i termin juz wymiany.
  7. Witam jaka marka to wiem- bedzie to valvoline,Motul tylko nasuwa mi sie pytanie ful czy semi? 2.8 przejechane org. 202tkm. Kupilem auto pare dni temu i nie wiem co bylo wlane. :8)
  8. wlasnie wrocilem z warsztatu do wymiany sprzeglo i czujnik polozenia walu korbowego.(org.350zl)
  9. rany co za cuda na kiju :duh: Dzis pod kompa nie zdazylem ale po swoich testech jednak obstawiam na sprzeglo. Poczawszy od smrodu po (dziwne)slizganie sie obrotow. Ale widze ze i jakis zaworek tez tu wode maci. A z tym zapalaniem to wczoraj wieczorem posmigalem dosc ostro na PB i o dziwo bylo ok dzis z rana zapalila od strzala i jak wracalem z pracy tez lux ale wracalem juz na gazie i znow lipa albo i gorzej . co to moze byc?
  10. robie to bez trakcji i nie wiem jak bylo bo kupilem 4 dni temu :) a co to za zaworek? cisnienia paliwa w listwie?
  11. witam od niedawna jestem posiadaczem 528 97r dzis chcialem sprawdzic ile ma sily ten motor Wciskam 1 strzal ze sprzegla gaz w podlodze i lipa obroty spadaja i nie daje rady jechac i po chwili zaczyna sie ladnie bujac. a gdy jade na 1 i obroty trzymam na 3tys nagla wcisne gaz do konca to idzie pieknie ale tez jakby z jakimis przeskokami mocy. myslalem ze moze sprzeglo pada ale to by obroty zamykalo a auto nie jechalo a tu ani to ani to. Ciezko tez pali cos jakby po zatankowaniu pustego zbiornika i tak przez chwile buja buja i zapala . na gazie i pb tak samo Co to moze byc?
  12. No sorki macie racje w koncu to BMW anie Honda . Kiedys w E36M52 tez mialem plastikowy wirnik ale jak pekla jedna z lopatek to cala pompa rozleciala sie w sek. Dobra wymienie pompe i tak dla ciekawostki dam znac czy pomoglo. :8)
  13. wiesz miszczu.... na tyle to jestem kumaty i juz dawno to sprawdzilem a po za tym to uklad samoodpowietrzajacy sie. :duh: leci cieple ale jak dodam gazu na 1.5 obrotów to reki nie idzie utrzymac przy kratce . Zostala juz chyba tylko pompa wody....
  14. witam mam taki problem ida juz zimne dni a u mnie zamiast goracego ogrzewania leci letnie . ogrzewanie na max nadmuch na max i duu...pa leci letnie a jak przytrzymam gaz na np.3tys obrotow zaczyna dmuchac gorace powietrze i tak w kólko . -termostat wyglada na ok nagrzewa sie szybko i nie stygnie podczas jazdy -plynu nie ubywa , nie kopci na bialo i nie ma przecieków problem tkwi w hondzie crv 2.016V 98r mojego starego , moze macie jakies pomocne doswiadczenia z tym problemem dodam ze nie ma tam zadnych elekt. zaworow plynu i jakies elektroniki. reszta jest sprawna -jest gaz na trójnikach, ale od tego samego gazownika co zawsze i nigdy nie bylo problemu.
  15. dzieki chlopaki za odp. laska motala ja sie troche pozloscilem i zalatwila gotóweczke he he jutro pozbywam sie frontery i juz szukam BMW pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.