Skocz do zawartości

mario0001

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 318i 143 KM sedan
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia mario0001

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mario0001

    Łódzkie

    NIE POLECAM mechanika przy ulicy Wydawniczej 5 Łódź (okey1 - Łukasz Duła) Chłopaki specjalizują się niby w BMW, natomiast brak dobrego fachowca. Mechanicznie to mogą co najwyżej wymienić wam wahacze chodź z tym bym się zastanawiał czy zrobią to dobrze. Kiedyś podobno był jakiś ogarnięty chłopak, natomiast teraz to jest PARTACTWO. Od wielu osób słyszałem, że się popsuli i przekonałem się na własnej skórze. Kazali mi wymieniać silnik, bo sprężynka na zaworze była pęknięta. Zamontowali gaz którego później nie potrafili wyregulować. Wężyki do wtrysków były różnej długości, od samego początku chodził nierówno, dlatego musiałem pojechać do innej firmy która zrobiła mi to wszystko poprawnie i sami stwierdzili, że to co tamta firma wykonała to zwykłe druciarstwo... Pozdrawiam
  2. Witam, Wybaczcie, że dopiero teraz piszę post. Natomiast chciałem najpierw sprawdzić czy wszystko działa tak jak powinno. Po naprawie przejechałem ok 1500km i jak narazie z silnikiem jest wszystko ok. Nie śmierdzi mi już nigdzie przepalonym olejem, pracuje równo i jak na razie nie dolałem nawet grama oleju. Auto odebrałem półtora tygodnia temu od mechanika, mechanik po rozebraniu silnika stwierdził, że jest to wina sprężynki na zaworze i dlatego zalewa cylinder. Na początku podchodziłem do tego sceptycznie, ale jak mi pokazał sprężynke przy odbiorze auta to była w dwóch częściach. Wiadomo, żeby wymienić sprężynke musiał splanować głowice powymieniać uszczelki, szpilki itp. Powiedziałem mu, żeby przy okazji wymienił uszczelniacze i odme. Więc to zrobił, naprawa wyniosła mnie 1150 zł + 40zł za litr oleju castrol 5w30. Dolałem około 400 ml i od tamtej pory nic nie musiałem dolewać. Auto nie kopci, pracuje równo i do tej pory cieszę się z jazdy:) Kompresja na cylindrach wahała się od 12.5 do 13 bar. Najśmieszniejsze jest to, że dwóch mechaników twierdziło że nie ma sensu naprawiać tylko trzeba wymienić silnik. Pewnie nie chciało im się rozkręcać lub nie umieli. P.S. Jeżeli ktoś jest z Łodzi to odradzam mechanika przy WYDAWNICZEJ 5 (OKEY1), zajmują się niby bmkami natomiast nie znają się w ogóle na tych samochodach. Jeżeli ktoś chce się więcej dowiedzieć to pisać ewentualnie priv:) Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, należy się wam piwko!:) Pozdrawiam
  3. Dużo jest zabawy żeby zobaczyć pierscienie po rozkreceniu głowicy. Bo mechanik przed odkręceniem mówił, że jeżeli jest dół do roboty to lepiej wymienić silnik. I powiedział, że tylko splanuje głowicę, wymieni uszczelniacze i kazałem mu zobaczyć odmę.
  4. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że jest to wina sprężynki na zaworze. Dał do splanowania głowicę, za tydzień mam samochód do odbioru. Jak odbiorę to napiszę więcej. Pozdrawiam
  5. mario0001

    Łódzkie

    Jakiego polecacie mechanika w Łodzi, który rozbierze silnik i zobaczy czy nadaje się do reanimacji (ewentualnie wymienić). Chłopaki z Św. teresy będą mieli czas dopiero w czerwcu, a mi zależy na czasie. Kogo ewentualnie innego byście polecili, bo na krzemienieckiej i w zgierzu powiedzieli że nie ma sensu rozbierać tylko odrazu wymienić. A ja chciałbym chociaż poznać co jest powodem wymiany silnika. Poniżej przedstawiam mój post dotyczący problemów z moim silnikiem. viewtopic.php?f=69&t=298342
  6. Witam, Od miesiąca jestem właścicielem bmw e46 318i ze 143km i od samego początku mam problemy z autem, ponieważ po przejechaniu 70km padła cewka na drugim cylindrze. Następnego dnia wymieniłem olej, filtry i uszczelkę pod pokrywą zaworów ponieważ gdzieś tam sączył olej. Podczas wymiany okazało się, że na drugim cylindrze leci olej i zalewa cewkę. Mechanicy mnie poinformowali tylko, że coś się tam dzieje na drugim cylindrze bo olej zalewa cewkę i teraz nie mamy czasu żeby się tym zająć więc proszę podjechać po majówce. Po kilku dniach zauważyłem, że ubywa mi oleju i czasami puści dymka, a po pewnej nocy plamę oleju pod samochodem. Zaniepokoiło mnie to i znowu pojechałem do tego samego mechanika, stwierdził że trzeba umyć silnik i zobaczyć skąd to cieknie. Ok, zostawiłem samochód, następnego dnia odebrałem i po przejechaniu 140 km, wyskoczył mi check. Byłem 30 km poza miastem więc wracałem na checku, spadały obroty na światłach oraz nie pracował na wszystkich cylindrach. Wróciłem do mechanika, podłączył komputer i wyskoczył mu błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Zamówił drugi jednak okazało się, że nie jest to czujnik. Zniknął błąd czujnika natomiast pokazał się inny błąd, wyskakujący zapłon na drugim cylindrze, a po chwili na pozostałych. Powiedzieli, że nie jest to cewka, ani rozrząd i że nie ma kompresji na cylindrach jak zapytałem jaką ma kompresje na cylindrach to powiedzieli, że nie sprawdzali przyrządem. Jednak stwierdzili, że ten silnik nie nadaje się do dalszego użytkowania, trzeba wymienić silnik lub wyremontować. Miarka się już przebrała, bo nie podeszli do tego profesjonalnie, a są to niby fachowcy od BMW! Pojechałem do drugiego mechanika, myślał że może być to cewka ponieważ były takie objawy. Jednak okazało się, że nie jest to wina cewki, a zalewającego świece olejem na drugim cylindrze dlatego nie było iskry na cewce. Sprawdził kompresję okazało się, że na 3 cylindrach jest 9bar, a na 2 cylindrze 2 bary. Powiedział to samo co poprzedni "fachowcy" silnik jest do wymiany. Nie jest to jakoś profesjonalnie napisane, ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne więc proszę mnie nie hejtować:) Natomiast mam kilka pytań do osób które mają jakieś pojęcie na temat tych silników. Poniżej moje pytania. 1. Co mogło się stać z silnikiem, jeżeli silnik chodził cały czas dobrze nie gubił obrotów, pracował równo, czasami tylko puścił niebieski dymek. 2. Czy jest sens rozbierać silnik, ponieważ mechanicy stwierdzili, że lepiej wymienić na inny bo tego to nie opłaca się rozbierać. 3. I jakie mam szanse zwrócić samochód lub odzyskać pieniądze które poniosę za wymianę silnika od poprzedniego właściciela który sprzedał mi samochód? Samochodem przejechałem 800km (przez miesiąc) Pozdrawiam
  7. To mam jeszcze pytanie, czy ewentualnie znasz kogoś z Łodzi kto zna się dobrze na tych modelach lub ewentualnie jakiś serwis polecić. I czy warto jechac do aso?
  8. Witam Piszę do was z zapytaniem co sądzicie na temat tego samochodu, ponieważ mam zamiar je obejrzeć. Cena jest atrakcyjna, tylko zastatanawiam się co jest powodem tak niskiej ceny. http://allegro.pl/show_item.php?item=5752734429#9e634e0373 Mam kilka obaw co do kupna. Czy w wersji touring wystepuje silnik 150 km? czy tylko 143km? Czy warto w ogóle kupować auto z takim przebiegiem i o co ewentualnie zapytać podczas spotkania. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.