Skocz do zawartości

Bulailokiec

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Bulailokiec

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Posiadam e46 330d 184KM. Jakiś czas temu dałem wał do sprawdzenia i wyważania i przy okazji chciałem wymienić przegub na końcu wału (od strony dyfra)ponieważ miał luz i się w jednym miejscu zacinał. Ten tutaj: Odbieram wał od serwisu,który zajmował się wałami(niestety oni nie montują i nie ściągają wałów,dlatego musiał mi to mechanik zdemontować i zawiozłem do serwisu cały wał). Mechanik założył wał i dzwoni do mnie,że wał jest źle zrobiony bo po założeniu i probie ruszenia coś zachrobotało i koła się nie kręcą,auto nawet metra nie ruszyło.No i ponowne zrzucanie wału ....i jeszcze ściąganie tego wału od strony tego przegubu zajęło nam z pół godziny,bo nie chciał zejść i młotkiem trzeba było tłuc. Zdejmuje ten wał,jadę do serwisu,mówię że wał jest źle zrobiony,pracownik i cały serwis twierdzi że wał był dobrze zrobiony,części takie same,pokazywał od starego przegubu że wszystko jest to samo,części takie same i że nie możliwe aby coś było źle zrobione i że wał był na wyważarce i na tysiąc obrotów i wszystko dobrze chodziło. I mechanik twierdzi że to wina serwisu ponieważ źle złożyli i się rozwaliło przy próbie ruszenia,a serwis twierdzi,że wszystko dobrze zrobili i to mechanik źle założył. I teraz pytanie kogo wina,jak myślicie?
  2. Co do tuleji,miesiąc przed zerwaniem podpory robiłem remont tylnego zawieszenia.Wzmocnienie mocowania tylnego wózka oraz wszystkie,powtarzam,wszystkie tuleje z tyłu jakie były do wymiany a było ich kilkanaście łącznie z stabilizatorami,gumami itd itp. Co do tego poiluteratanu trochę nie jestem ufny,bo skoro podporę coś rozwala,a coś musisz powodować te wibracje to przy wsadzeniu poliuretanu te wibracje mogą przenieść się na coś innego.... Ostatnio widziałem przypadek,że gościu założył łącznik elastyczny z poliuretanu i łącznik się pokruszył cały na kawałki i spowodował ogromne uszkodzenia w aucie. A co do firmy widzę tylko praktycznie 2 podpory do 330d meyle albo febi. Zastanawiam się też nad tym poliuretanem,czy to będzie bezpieczne i czegoś bardziej mi nie rozwali?
  3. Witam,mam problem z moim bmw e46 330d 184KM 2000r manual. Mianowicie 6 msc temu wymieniałem podporę wału ponieważ guma się zerwała,teraz po tych 6 msc od wymiany(podpora febi),podpora znowu się zerwała i to tak solidnie,że guma po całym obwodzie się oderwała.... Pytanie teraz co powoduje takie zrywanie podpory,niektórzy twierdzą,że jest to wina niewyważonego wału a inni twierdzą,że wału się nie wyważa...już sam jestem zagubiony.Nie wiem co robić? Szukać warsztatu,który zajmuje się wyważaniem wału?Pytanie co z krzyżakiem,który nie jest wymienialny,a podejrzewam,ze ma luzy bo stuka przy ruszaniu. Czy szukać używki? Oraz czy wał z automata pasuje do manuala?
  4. Ooo mam dokładnie tak samo, czasami jak wjade w jakąś dziurę albo ktoś trzasnie drzwiami czy mocno przyhamuje to nawiewy sie wlaczaja,ale nie zawsze.Jak mogę dostać się do tych szczotek oraz tego silnika wentylatora? Przez to ze jeża wymieniałem,mam porozbierane połowę boku pasażera,to gdzies w tych okolicach?
  5. Witam,posiadam e46 330d i mam problem z nawiewami-tzn raz działa nadmuch a czasami nie działa -tak jakby się zacinał. Nadmuch ostawiony na maxa i z nawiewów można wyczuć jedynie bardzo delikatny nadmuch(co dziwne czym większe obroty silnika to nadmuch się zwiększa ale i tak jest bardzo słaby,nie słychać aby coś pracowało). Wymieniłem jeża(rezystor dmuchawy na nowy) i jest dalej to samo...raz działa,raz nie. Oprócz tego gdy już nawiewy działają to tak jakby w panelu klimatronika słychać takie tyrkotanie(tylko czasami).
  6. Witajcie zregenerowałem ten wtrysk i auto generalnie zaczęło chodzić sztywniej,równo.Ale już po kilku km zaczeły się lekkie falowania aż po kilku dniach znowu wszystko wróciło tak jak to było wcześniej,czyli falowanie obrotów,nierówna praca silnika. Na komputerze dalej korekcje pierwszego wtrysku są czasami mocno dodatnie (od 4 do 7+) czasami jest normalnie(czyli max +1,5) pozostałe wtryski na minusie. I teraz pytanie czy ten wtrysk może dalej chodzić źle po takiej regeneracji,bo już sam nie wiem co robić dalej? Czy jeden zepsuty wtryskiwacz może powodować falowanie obrotów,nierówną prace silnika,gaśnięcie i problemy z odpalaniem? http://i.imgur.com/ZNSy8fo.jpg
  7. Bulailokiec

    330D Wymiana Odmy.

    Czyli mam rozumieć,że jednak filtr jest tam. A czemu aż 3 razy wymieniałeś? Jakie są objawy wskazujące na konieczność wymiany odmy?
  8. Bulailokiec

    330D Wymiana Odmy.

    E46 330d 184KM Zamówiłem takie coś - http://allegro.pl/filtr-odmy-separator-odma-bmw-3-e46-318d-320d-330d-i5060074883.html Nigdy nie wymieniałem odmy i teraz postanowiłem się za to zabrać. Ale z tego co widzę to czasami nie ma tam filterka tylko jest sama obudowa-seperator czy jak to się tam nazywa...który jest podobno dożywotni.Nie wiem jak u mnie jest. Pytanie czy warto wyjąć tą obudowę i zamienić na taki filterek?Tak jak tutaj-
  9. Witam,odebrałem dzisiaj auto z serwisu boscha-zrobili mi diagnostykę komputerową i stwierdzili,że rzeczywiście ten 1 wtrysk jest do regeneracji,został wyjęty sprawdzony i zregenerowany. Korekcja tego wtrysku teraz wynosi ok między +0,9 a +1,3,myślicie że to są dobre korekcje? Wszystkie pozostałe wtryski są poniżej -1.0 Dopiero 1 dzień po odebraniu wtrysku mam nadzieje,że się nie pogorszy. P.S Jeszcze nie wymieniłem filtra paliwa,mam nadzieję że jutro dojdzie.
  10. Witam,posiadam silnik 3.0d 184KM. Czy u mnie też istnieją dwa filtry paliwa? Czy ten pod siedzeniem również trzeba wymieniać?Jeżeli tak to co ile tys km?
  11. Samo sprawdzenie wtrysku 50zł,ale za demontaż razem z kolektorem 300zł. Chyba raczej nikt za darmo mi tego nie wymontuje i zamontuje,chyba że 300zł to jest dużo za takie coś...Dlatego myślę czy nie zlecić wymontowanie wszystkich wtrysków,żeby ewentulanie na przyszłość nie płacić tych 300zł za kolejny montaż i demontaż...
  12. Tylko że ja tych płukanek wlałem już chyba z 3(Liqui Moly i 2xstp) na pełny bak i też ostra mieszanka - np 20 litrów paliwa i ten specyfik... Może fizycznie coś pomogło,ale dalej są takie objawy z autem...Ten wtrysk potrafi mieć po +7 Jutro zamierzam oddać auto na sprawdzenie wtrysków i teraz pytanie czy dać do sprawdzenia te wszystkie 6 wtrysków(koszt ok 600zł) czy wystarczy tylko ten 1(ok 350zł) co tak mocno mu skacze korekcja?
  13. Z autem do czasu do czasu mam problemy z falowaniem na wolnych obrotach(czasami przy tym gaśnie) i ma problemy z odpalaniem niezależnie czy ciepły czy zimny. I gdy auto chodzi normalnie to korekcje są w dobrym stanie nie więcej niż +-1 wręcz wzorowe,leczy gdy auto zaczyna falować i nierówno chodzić to na komputerze można zaobserwować wahania 1 wtrysku do prawie +8 a wszystkie pozostałe odejmują(korekcje ujemne).Wtrysk się zacina czy co się dzieje :O? Dodam,że auto w ogóle nie kopci. I teraz co mam robić,wywalić kilka stów na sprawdzenie wszystkich wtrysków,myślicie że ten 1 będzie do regeneracji?
  14. A możesz trochę rozwinąć odpowiedź? Czyli mam rozumieć ,że komputer potrafi pokazać,że wtrysk przelewa ale przelewy już nie?
  15. Jeszcze tylko pytanie-skoro na komputerze jeden wtrysk pokazuje ok +2 do +7 to wyjdzie to na teście przelewowym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.