Witam wszystkich, po kilku ładnych latach powróciłem do Marki BMW tym razem z e91( N46B20B 150 KM ) no i niestety na wstępie mam problem , postaram się jak najbardziej szczegółowo opisać problem jaki wystąpił, podczas jazdy wystąpił komunikat o wysokiej temperaturze płynu chłodniczego a następnie o jego małej ilości, byłem juz blisko domu więc udało się dojechać. Cała komoro silnika była w płynie chłodniczym. Poszukiwania usterki no i chyba mam winowajcę, ten oto wężyk wygląda jakby ze starości po prostu pękł, w bmw store ten element to część 11 53 7 572 159, tylko mam jedną małą wątpliwość , otóż w tym elemencie znajduje się kawałek metalowej tulejki, i z bloku silnika też wystaję właśnie ten kawałek metalowej tulejki i teraz pytanie brzmi, czy jest to element który już w domyśle znajduje się w tej części którą wystarczy wymienić i będzie cacy , czy jest to tulejka WYCHODZĄCA z bloku silnika na którą nasuwa się ten wężyk , jeżeli opcja pierwsza to sobie poradzę a jeżeli opcja druga no to laweta i mechanik. Może juz się ktoś spotkał z takim problemem i podpowie jakie mam opcje. Pozdrawiam