Skocz do zawartości

KRKJanek

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 645ci
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia KRKJanek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Szukając e63 kierowałem sie głownie bezwypadkowoscią i pochodzeniem auta, no i wiadomo sprawdzeniem na ile sie da stanu auta. Wiadomo ze idealnego używanego auta praktycznie sie nie kupi, a juz na pewno nie takiego co ma juz te 12 lat. Na pierwszy serwis poszło około 4-5k.
  2. Co do pierwszej części pytania to wiem ze troszkę skomplikowanie to napisałem, ale przedstawię to na przykładzie. Jadę 90km/h, chce hamować silnikiem, mam skrzynie w pozycji +/- i lewarkiem zmieniam z 6 biegu na załóżmy 4, na wyswietlaczu widze ze wchodzi na 4 bieg, ale zaraz samo wraca do 6. Gdy powtórzę tą samą sytuację, ale mam lekko wciśnięty hamulec lub gaz to spokojnie schodzi do 4 biegu, wchodzi na obroty i trzyma bieg.
  3. Wlasnie powinno, ale nie chce zadziałać. Auto nie moje ale z tego co wiem to działało to wczesniej za każdym razem, a teraz juz nie.
  4. Witam, Samochód bmw 645 z automatyczna skrzynia biegów. Spotkaliście sie może z następującym problemem: podczas zmiany biegów w trybie +/-, gdy nie mamy nogi, ani na pedale gazu, ani hamulca (obroty ok 2tys) po zrzuceniu biegu na niższy samochód na chwilke jakby sie przełączył na niższy ale zaraz wraca do tego samego). Gdy mamy wciśnięty nawet lekko gaz lub hamulec problem nie występuje. Druga sprawa to nie zawsze załączający sie kickdown, przeważnie za pierwszym razem od ruszenia zadziała, pózniej juz nie funkcjonuje, zrzuca tylko o jeden bieg (obroty po zrzuceniu ok 2.5 max 3tys). Skrzynia w trybie automat chodzi płynnie, nie szarpiecie Pozdrawiam
  5. W klinice bmw w opocznie robią za ok 4 tys bez ściągania głowic. Z tego co sie orientuje to maja juz to dobrze opanowane
  6. KRKJanek

    LPG w BMW6

    Co do samej stolarki to akurat wydaje mi sie ze kazdy mniejszy zakład stolarski ogarnie. Wystarczą formatki z płyty mdf surowej najlepiej 10-12 mm, na ktore przy użyciu kleju tapicerskiego i takera naciągasz materiał, a następnie łączysz w zgrabna obudowę i nikt nie zauważy butli, a zyskasz dodatkowa półkę.
  7. Typowe usterki: uszczelniacze, rurka płynu chłodzącego, skrzynia smg, problemy z elektryka/ elektronika, problemy z układem wtórnego powietrza, no i inne juz drobniejsze rzeczy.
  8. Nikt mnie nie przekona do tego, ze jazda u nas anglikiem jest wygodna, przyjemna, a tym bardziej bezpieczna... przy obecnym ruchu to dla mnie jest głupota i niepotrzebne narażanie innych. Dodatkowo tracisz wiele z przyjemności prowadzenia tego auta.
  9. Oczywiscie ze tak. Po prostu to jest dodatkowe źródło dźwięku. Wpinasz sie konektorami w kostkę znajdująca sie za środkowym panelem.
  10. Miałem zamawiać u słynnego Sebka, ale dorwałem na allegro przypadkiem i przyznaje ze sie sprawdziła. Jak cos to moge podać namiary
  11. Uszczelniacze, rurka, elektronika. Ale tak poza tym to super auto, pod warunkiem ze trafisz na egzemplarz, o ktory ktoś dbał. A co do rurki to temat ogarniałem 2 tygodnie temu. W sumie wyszło mi około 1k, tylko ze sam to robiłem. Dobry zestaw narzędzi i wieczory spędzone sam na sam z becią w garażu :D
  12. U mnie było to samo, na poczatku tylko na zimnym, pózniej juz wgl nie dało sie jeździć. Jako ze lubie robic przy aucie i szkoda mi hajsow na aso jezeli potrafię sam cos zrobić (niektórzy to nazwa cebulandią), to po podłączeniu kompa okazało sie ze cewki na kilku cylindrach sa walniete. Wymieniłem wszystkie cewki i świece przy okazj. Problem falowania został rozwiązany bez wyrzucania pieniędzy na usługi w aso, na których zreszta sie bardzo zawiodlem( BMW Gliwice...)
  13. KRKJanek

    Wymiana świec w645.

    Troche trzeba sie przy tym nagimnastykować. Specjalnie nie ma co opisywać. Ściągasz osłonę, wypinasz wtyczki z cewek, wyciągasz cewki, a następnie zostaje juz "tylko" odkręcić świece. Na pewno przyda Ci sie dobry komplet kluczy nasadowych z przedłużkami i przegubami. Najwiecej problemów stworzyła świeca na 4 cylindrze, ze względu na brak miejsca do wyciagnięcia i poźniejszego wsadzenia cewki.
  14. KRKJanek

    Błąd Dynamic Drive

    Tak jak pisał rikooo DD lubi wyrzucić błąd przy ostrzejszej jeździe (osobiście mi sie nie zdarzyło, chyba nie wykorzystuje potencjału tego auta :D), ale także po deszczu, ewentualnie koleinach których duzo u nas na drogach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.