Skocz do zawartości

art_S

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520d 2002
    VW Caddy 1.9SDI
    Rover 214 16V
    Byla VB 1.6/ VB 2.2/ Skodzianka

Osiągnięcia art_S

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. art_S

    Pożeracz prądu E39 Turas

    Zawsze czekam te 20min az do uspienia Cholera, inst ori, nic nie widac zeby bylo dokladane z kabli a takie szopki Po wyjeciu F12 auto odpala jak gdyby nigdy nic Po wypieciu EWS z instalacji auto usypia i pobor jest na poziomie 0.04 - oczywiscie radio tez odpiete. Podmienilem EWS z innego auta, pobor pradu 0.6 - wrrrr Edyta: yaz, masz moze wiecej schematow tej elektryki?? Potrzebowalbyl cala elektryke, przedzwonilbym instalacie ale bez tego to nawet nie wiem co z czym spiete jest i powinno byc
  2. art_S

    Pożeracz prądu E39 Turas

    I tylko to?? A czy po wyjeciu tegoz bezpiecznika auto odpali?? Bo moje odpala bez problemu
  3. art_S

    Pożeracz prądu E39 Turas

    Cześć i czołem Tak wiem....wyszukiwarka, ale niestety nic mi tutaj nie wypluła A problem leży w bezpieczniku F12 Pytanie co on zasila Wujek....gógl podpowiada różne teorie, a to wyswietlacz multi, a to immo, a to światła mijania Idzie zgłupieć A sprawa wygląda tak... pobór prądu - po 20 min 0,62A Po wyjęciu radia, spada o 0,1 - 0,15A Ale po wyjęciu radia i F12 spada do normalnej wartości czyli 0,04 Z radiem jest to około 0,14 - 0,16 - radio fabryczne BMW Buisnes Podmieniony sam immo - oczywiście auto nie odpala ale wartość prądów zużywanych wtedy nie spada, czyli jakby nie wina samego modułu immo. No i teraz pytanie za co odpowiedzialna jest jeszcze ta 12-tka I co mam myśleć/robić w tej sytuacji?? Ręce mi już opadają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.