Skocz do zawartości

krychu530

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 184km sedan rocznik1999

Osiągnięcia krychu530

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. przy ostrym starcie nigdy nie bedziesz mial przeladowania bo komputer nie zdazy wylaczyc poniewaz cisnienie bedzie wyzsze przez chwile i pozniej ci sie wyrówna z zadanym przy ponad 3 tys obrotow komp wylapuje przeladowanie dopiero wtedy gdy np jedziesz 2tys obr i ma zadane 1600 a ty masz wtedy 1800 i trwa to przynajmiej 10sekund , wtedy obcina dawke zeby czegos nie rozwalilo a jezeli ty przyspieszasz szybko to sensor poda ze te 1800 trwa tylko przez 3 sekundy i on nie obetnie dawki poniewaz nie ma takiej potrzeby chwilowe przeladowanie ma kazde auto ja przywrocil bym egr do zycia moze turbo bylo ustawione dobrze gdy dzialal egr a on wlasnie przy spokojnej jezdzie (jadac jednostajnie np strzelam 2000obr nie przyspieszajac) powinien byc otwarty czesciowo i wtedy nie ma takiego cisnienia w kolektorze a gdy wciskasz pedal chcac przyspieszyc powinien sie zamknac i dopiero wtedy turbo z cala swoja potencja wkracza i to moze byc egr jak masz zaslepiony bo zaslepienie daje wlasnie wieksze cisnienie w kolektorze przy nizszych obrotach dlatego nie jeden zaslepia by polepszyc dół jezeli nie egr to tak bym zrobil jak pisalem test gruszki albo regulacja cisnienia przy podgladzie na kompie ps ty jak wcisniesz to przynajmiej jest czym jechac a u mnie to lipa czy jedziesz szybko czy wolno i ta kultura pracy to masakra jak mi to chodzi wiecej buczy niz jedzie i dalej mam problem nie rozwiazany jedyne co to teraz przynajmiej gume topi ale przyspieszenie zostalo po staremu 10 sekund i 0 przyjemnego dzwieku tylko takie na hama przyspieszanie i jeszcze co chwile cos sie pier... progowka mi pada juz ledwo zipie, zarowke dzis spalila a dopiero co niedawno zalozylem jeszcze zeby bylo fajnie klamka ta w srodku zostala mi w rece a szyba sie nie odsuwa bo padla tez niedawno nie wiem po co to jeszcze trzymam co chwile cos a i tak nie jedzie frajdy zero ale wyglad chyba to mnie trzyma przy niej jak jedziesz to szyby musza byc zamkniete bo tak laski sie pakuja hehe ale na powaznie to wyglad ma naprawde powalajacy i chyba dlatego zal mi sprzedac
  2. od kiedy to u ciebie wystepuje? po czym sie pojawilo? sprawdz gruszke przy jakim podcisnieniu ciegno dotytka ogranicznika musisz miec wezyk i ciagnac strzykawka a na wezu trojnik do zegara gruszka standardowo powinna polozyc ciegno na ograniczniku przy podcisnieniu 0,65 czy tez 0,6 juz dobrze nie pamietam ale jezeli twoja gruszka polozy ciegno na ogranicznik przy np 0,4 to znaczy ze zle masz ja ustawiona i trzeba przestawic ciegno na dluzsze i to moze byc przyczyna przeladowania nie panikuj jak ja bym mial za duze cisnienie to bym sie cieszyl problemu nie ma zawsze mozna dostroic na turbinie
  3. ruch geometri wydaje sie ok jak bys mial zapieczona to bys nie ruszyl albo ruszyl bardzo niewiele. moze twoj czujnik cisnienia w kolektorze cos swiruje jak masz inny to podmien od niego zalezy duzo
  4. moze turbo daje zbyt duzo i komp odcina na chwile zbic cisnienie i dalej pozniej idzie do konca a egr jak masz zaslepiony czy seryjnie sie udziela w pracy motorka ?
  5. prosze o komentarze co jeszcze mozna sprawdzic
  6. przepatrzyłem juz wszystko na słuch i dotyk i sie wk bo dziury nie ma, nie wiem co juz z tym robic od kilku miesiecy nic nie robie jak mam czas tylko siedze przy aucie. Nic mi nie ucieka nie ma sladu oleju na złaczkach nie słysze gwizdów i teraz nie wiem co radzilem sie juz mechaników i nikt nie potrafi wskazac gdzie przyczyna tego wszystkiego, jak skombinuje jakas fajna przejsciówke to nadmucham kolektor. Przyszla mi myśl do glowy taka ze moze doladowanie ucieka mi w kadlub przeciez nie wszystkie kanaly kolektora wchodza prosto do głowicy, polowe kolektora uszczelnia uszczelka pokrywy zaworów mial ktos taki przypadek ze przez ta uszczelke uciekało cisnienie z kolektora? odkrecajac korek oleju na wolnych obrotach nic sie nie dzieje nie dmucha moze jakby lekko zasysalo, dodajac gazu wydaje sie ze dmucha i teraz nie wiem jak to sprawdzic nie mam porównania z innym bmw. Prosze o wypowiedz bo juz nie wiem co mam robic a nie chce inwiestowac kasy i wymieniac co mi przyjdzie do głowy bo takie cos nie ma sensu szkoda czasu i pieniedzy dosc juz mam tego auta nerwy juz mi puszczaja i nie wiem ile wytrzymam
  7. wydaje mi sie ze twoja przeplywka mierzy duzo poniewaz twoja turbawka duzo zasysa co widac w duzym doladowaniu ,ja test robilem sam i nie do konca jestem pewny czy gaz byl do spodu bo wiesz jak to sie robi samemu na waskiej drodze mysle ze do tysiaca powinna mi dojsc w razie czego jak nie znajde nieszczelnosci czy tez wyklucze ze mam nieszczelnosc to podmienie przeplywke bo mam dostep do uzywki podobno sprawnej i sie zobaczy
  8. luknij sobie kolego w pierwszym poscie pisalem co zrobilem do tej pory, myslac tak w uproszczeniu jezeli przeplywka pokazuje ze jednostki ktore przez nia przeplywaja sa prawidlowe wzgledem oczekiwanych to by wg mnie wygladalo ze turbo zaciaga wystarczająco duzo powietrza a ginie ono na odcinku turbo głowica Powiem ze widzialem juz wiele turbin i moja jest w stanie bardzo dobrym kola kompresji jak nowe luzu wzdluznego nie mam kierownice cale wszystko dziala jak trzeba,na muszli strony gorącej z zewnatrz jest widoczny jeszcze troche złoty kolor wiec to turbo na stare mi nie wygląda.Filtr powietrza nowy bosch kupiony w aso
  9. ja mam 184 konie rok99 przeplywka mierzy mi jednostki wysoko a cisnienia doladowania mam malo wiec jak przeplyw powietrza mam to jednak musi gdzies to powietrze ginąc miedzy turbo a głowicą skoro cisnienie duzo mi sie rózni od wymaganego rozbieralem wszystko ogladalem sciskalem weze sluchalem nieszczelnosci i nic nie znalazlem turbo sprawdzalem sterowanie ,podcisnieni i wszystko wyglada ok a cisnienia nie ma czujnik zalozylem inny tez nie ma cisnienia wiec musi byc gdzies dziura skoro wychodzi ze turbo dostaje wystarczajaco duzo jednostek powietrza i bede szukal od jutra dalej.Powiem szczerze ze wiele samochodów juz naprawialem i nigdy nie mialem problemu z ustaleniem co sie dzieje bez posiadania komputera.teraz kupilem auto i od razu kabel bo ciezko zlokalizowac co jest hehe.Predzej czy pozniej musze to naprawic bo nie bede tyle lal do czegos co jechac nie chce wczesniej jezdzilem audi tam jak zlapalo nieszczelnosc to gwizd niesamowity a z tylu czarno a tu dymu nie mam nic z tylu. Co do diesla to zawsze lubilem bo jednak w dobrym dieslu jest niesamowity moment co w benzynie jest rozciagniete w calym zakresie obrotów a i troche jestem pewniejszy kupujac starego diesla niz stara benzyne na gazie jednak silnik diesla choc z duzym przebiegiem to ma mniejsze zuzycie niz benzyna z takim samym przebiegiem. Moze jak bede mial juz dosc kaprysów diesla to kupie kiedys benzyne na gazie ale i tam moze sie cos zepsuc i trza bedzie tak samo czas poswiecic na naprawe albo kupic kabel i ustawiac gaz hehe, tego nie ugadniesz jedni chwala to drudzy to a do karzdego trzeba dolozyc to normalne jak nie dolozysz na czas to nie pojezdzisz dlugo i tego trzeba pilnowac :)
  10. ok bede szukał dalej gdzie może uciekac troche rozjasnił test dynamiczny i twoja wypowiedz bo jednak to powietrze jest zasysane wiec musi gdzies uciekac rozumie przez to też że zle wyregulowane turbo tez mozna wylkuczyc .Bede szukal raz jeszcze a jak nic nie znajde na chodzącym silniku to pewnie sprubuje nadmuchac wszysto dzieki za podpowiedz bede pisał jak cos wykryje
  11. jak myslicie koledzy przeplywka niby pokazuje ze przeplyw jest duzy a doladowanie jest niskie czy bedzie to nieszczelnosc na kolektorze? za samochodem nie zauwazam dymu prosze o wypowiedz kogos ogarnietego w temacie najwieksze rozbieznosci w doladowaniu są przy obrotach kiedy turbina powinna dac znac o sobie czyli ok2000
  12. wiem ze zamula na odpietym, trzeba bylo zobaczyc co sie dzieje w inpie wtedy, jak te twoje oczekiwane wartosci sie wtedy maja czy cos sie zmienia. ja mam problem z niedoladowaniem ty z przeladowaniem u mnie tez sa wykrzykniki przy przeplywce i nie nadaza mi turbina wlasnie robilem test dynamiczny i tez szukam co jest nie tak
  13. sztanga ma miec ruch ok 10mm twoj blad oznacza przeladowanie moze to byc wina zaworka a moze to byc wina zacinajacych sie kierownic spalin w turbinie moze zrob test na odpietym wezyku od zaworka( ten co idzie do gruszki) i sprawdz parametry inpa w czasie jazdy zobaczysz jak bedzie wtedy powinno spasc doladowanie
  14. wymagana wartosc przeplywu powietrza jest drastycznie mala u mnie ok 500 chce na wolnych obrotach cisnienie doladowania na wolnych mam oczekiwane tez wyzsze chyba980, pokazuje jakies błedy?
  15. o ile dobrze mi sie kojarzy to po tym trojniku jest zawór ograniczający cisnienie paliwa moze zacią sie lekko otwarty i gdy pompa podaje spuszcza ile trzeba a gdy silnik wyłączony moze nie domyka sie do konca i schodzi paliwko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.