Skocz do zawartości

Kubiak121

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i - 2004r

Osiągnięcia Kubiak121

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. MatekBMW - święte słowa, wczoraj przerzuciłem od kumpla na chwile ori i działa bez zarzutu. Faktycznie teza że bunie nie lubią nie oryginalnych czujników kolejny raz się potwierdziła. 60zl w du...e - najciekawszy jest fakt że na allegro nie znalazłem ani jednego komentarza że ten zamiennik nie działa, a kupionych było kilkaset sztuk. Kolejna nauka z sytuacji, w E46 touring - nie ma tak jak u mnie w sedanie że jak jeden czujnik nie działa to w ogóle system nie działa, u kumpla dwa są padnięte, dwa normalnie działają, nawet po wsadzeniu po jednym działającym na każdą ze stron. Chyba zawsze tak powinno być. Temat do zamknięcia - dzięki za pomoc.
  2. Witam, Miałem padnięty czujnik cofania. Kupiłem zaminnik. Zamontowałem z brzegu, po stronie kierowcy - nie działał. Doczytałem że zamienniki nie chodzą na skrajnych pozycjach. Podmieniłem z czujnikiem środkowym i teraz niespodzianka. Bez włączonego silnika, na samym zapłonie, czujniki działają idealnie. Każdy reaguje jak trzeba. W momencie jak zapalam silnik i wrzucam wteczny juz nie jest fajnie. Czujniki ciągle pikają. Jak zbliżę coś na bardzo mała odległość to pikanie przechodzi w ciągły pisk także czujniki dzialają. Problem ze jak nic z tyłu nie ma to ciągle pikają jakbym się do czegoś zbliżał. Na samym zapłonie nie ma takiego zachowania. Co myślicie? Skąd taka różnica w zachowaniu miedzy włączonym a nie włączonym silniku?
  3. Pojade jeszcze do innego diagnosty. Chyba ciężko bedzie znaleźć dyfer w dobrym stanie dlatego wole być pewny.
  4. Masz na myśli M52TU 320i ? Bo w M54 320i jest 3.38........
  5. Witam, Prawdopodobnie mam do wymiany dyferencjał. Z tego względu mam do Was kilka pytań: - na realoem doczytałem się że pasować do mego auta będzie tylko dyferencjał z każdej 320i oraz 320Ci, na allegro czytam że może być też z 318 - co o tym sądzicie ? od jakich modeli będzie pasować ? - będzie ciężko trafić na dyfer do kupienia zamontowany w aucie dlatego chcę zapytać jaki powinien być luz między wałem a półosiami? Chodzi mi o poziom obrotu wałem do momentu ruszenia półosi. Ile powinien się obrócić wał bez ruchu półosi ? Ponoć u mnie ten obrót jest za duży i stąd stuki przy zmienia biegów i puszczaniu sprzęgła. - jak można zdiagnozować stan dyferencjału (albo przynajmniej zminimalizować ryzyko kupna szrotu) Dzięki za pomoc i zrozumienie.
  6. Kubiak121

    Podlaskie

    Witam, Szukam w Białymstoku albo okolicach jakiegoś fachowca od skrzyni biegów. Mam problem z głuchymi stukami przy zmienia biegów, początkowo było to przy zmienia z jedynki na dwójkę. Teraz są już praktycznie przy każdej zmianie. Diagnozowałem problem w Autotechnice oraz BSB / obie diagnozy inne (żadna nie dotyczy skrzyni biegów). Chciałbym zasięgnąć wiedzy u człowieka który zajmuje się naprawami skrzyń biegów. Jest takowy w Białymstoku ? Z góry dzięki za pomoc.
  7. Chyba znalazlem winowajcę. Byłem u swojego mechanika. Okazalo się ze mam dziurawy dolot powietrza do przepływomierza i stąd te świsty. Na allegro 40zl. Dodam że równolegle ze świstami zaczął co raz pojawiać się błąd sondy lambda. Dobrze że jej nie wymiebiłem bo prawdopodobnie problem z sondą zniknie po wymianie dolotu.
  8. Witam Od jakiegoś czasu zaobserwowalem dzwine zachowanie buni. Jak w temacie chodzi o gwizdy, a może bardziej świsty przy dodawaniu gazu dochadzące z silnika. Najbardzie to slychac w czasie przyspieszania. Na luzie jak dodaje gazu, świst pojawia się delikatnie i na chwilę. Jak jade to slychac go przy zamknietych szybach. Jak trzymam w czasie jazy obroty na jednym poziomie to ustają. Jeszcze miesiąc temu pojawialy sie na krótko przy gwaltownym przyspieszaniu. Teraz slychać je przy calym zakresie obrotów. Jakieś pomysły? Co myślicie?
  9. Wszystko tak jak pisaliście. 5s i wyłaczone ASC/DSC. Jakość zabawy nieporównywalna. W buni obudził sie kocur :) Dzięki za pomoc jeszcze raz!!
  10. Dzisiaj zrobie tak jak piszecie i zdam relacje. Dzieki za pomoc. A tak z ciekawości, tylko e46 sie spuszcza ze smyczy w taki sposób?
  11. Haha. No to leze! Oczywiscie ze nie przytrzymuje. Wyłaczam jednym kliknieciem. Czyli co wyłaczam? Na czym polega różnica jak przytrzymam dluzej?
  12. Kubiak121

    320i - problem z obrotami

    Witam, Przyszła zima, spadł śnieg. Wyskoczyłem dziś pobawić się trochę bunią na pobliskim parkingu. W trakcie "latanie bokiem" zaobserwowałem dziwne zachowanie silnika. Zaczynam poślizg, lekko gaz, staje bokiem itp...... ale potem jak zaczyna mi ją prostować i chcę kontynuować poślizg, dodaje gazu a silnik nie reaguje. Pedał niejednokrotnie wciskałem w podłogę a ona dopiero po jakimś czasie łapie moc i obroty, ale za chwile znowu traci. Tak jakby się dławiła. Nie muszę mówić że zabawy nie było. Bunia z 2004r, 170KM - wydawało by się wystarczające na śnieg ale objawy są jakby ewidentnie brakowało jej mocy do kontynuacji poślizgu. Potem spróbowałem na prostych kołach. Strzał ze sprzęgła, koła boksują, przez chwilę ok ale zaraz obroty spadają - mimo że gaz w podłodze..... Dodam że na prostej, na asfalcie, jak daję pedał w podłogę to reaguje bardzo żwawo - czuje się te 170KM (oczywiście szału nie ma :) ). Nic się nie dławi. Co może być przyczyną ? Przecież nawet polonezy i fiaty 125 bokiem na śniegu latają dlatego nie sądzę że to za mało mocy. Od razu odpowiadam na pytanie : Tak, wyłączyłem DSC :)
  13. Dzieki wszystkim za pomoc. okazało się że do wymiany byly odbłyśniki. Ta błednie zdiagnozowana wilgoć na soczewce okazała się drobinkami powłoki z odbłyśników. Sam nie podjąlem się wymiany. Sporo do zepsucia i połamania dla laika. Lampy ZKW, regeneracja odbłyśników nie wchodziła w gre. Nowe odbłyśniki wraz z wymiana, polerowaniem klosza i soczewki 600 zł. Efekt nie do opisania. Dla wszystkich z podlasia polecam www.polerowanielamp.com szybko i sprawnie, prawdziwy fachowiec
  14. Dzięki za pomoc. Rozmawiałem dziś ze specjalistą ode mnie z miasta od regenerowania reflektorów. Powiedział że ten nalot na soczewce od wewnątrz to nie koniecznie wilgoć. Prawdopodobnie jest to pyłek z przepalającego się odbłyśnika. Jeżeli tak to wymiana odbłyśników wchodzi w grę. Muszę się przyjrzeć temu dokładniej.
  15. Na początku spróbuje osuszyć soczewkę opisaną na forum metodą. Jeżeli znowu zaparuje to spróbuje na moment wstawić inny żarnik. Dopiero na końcu rozważę wymianę odbłyśników bo sądzę że dopóki nie usunę wilgoci w soczewce nie będę miał poprawy. Dam znać co wyszło z tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.