Skocz do zawartości

Antek2008

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E91/320i/N46/2006
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia Antek2008

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie od wymiany katalizatora na używkę przejechałem już ok 800km. Z autem nic się nie dzieje, nie pojawił się check engine :cool2: Ponadto zauważyłem, że jak przyspieszam z wyższych biegów to jakoś jest bardziej elastyczny. W moim przypadku pełen sukces, problem solved :D
  2. Mi mechanik adaptacji nie robił, a facet zna się na rzeczy bo robi tylko i wyłącznie BMW
  3. Szkoda że nie czytałem dokładnie tego tematu, bo faktycznie już wcześniej wspominałeś że masz kata do sprzedania (a dokładnie takiego do N46 potrzebowałem). Zapewne wziąłbym od Ciebie bo jestem z Krakowa a nie bujał się po allegro :wink:
  4. Mam N46 - 2 puchy, właśnie na jednej z nich, dokładnie bank 2 wyrzucało błąd i tak też było: druga pucha była wypalona do połowy. Jak masz jedną to z tego co pamiętam jak szukałem na allegro swojego to katalizatory z jedną do Twojego silnika w używce były trochę tańsze. Trzymam kciuki, daj znać jak poszło :cool2:
  5. Dziś odebrałem auto od mechanika. Operacja się udała :) Gdy przyjechałem po samochód facet pokazał mi stary katalizator. Są w nim takie 2 puchy w których są otwory do których z tego co się orientuję wchodzą lambdy. Włożył do jednej śrubokręt, który wszedł tylko trochę, następnie włożył do drugiej puchy gdzie śrubokręt schował się już do połowy, mówi: widzi pan tyle był wypalony i właśnie na tym banku czyli dwójce wywalało błąd na komputerze i checka. Powiedział że check był jak najbardziej uzasadniony bo katalizator kwalifikował się dawno do wymiany. Co do używki którą kupiłem, mówi że jest jak najbardziej ok i pojeździ jeszcze długo. Mam nadzieję, że mam już po problemie, ale wypowiem się po przejechaniu kilkuset kilometrów czy nie wyrzuci checka, natomiast wszystko wskazuje na to że jest gitara :) Zastanawiałem się czy odczuję jakąś różnicę w mocy, ale nie zauważyłem. Koszt całej operacji tyle co pisałem wcześniej. Tak jak gość powiedział, tyle zapłaciłem więc jak widać temat można załatwić naprawdę po kosztach :cool2:
  6. Jasne, dam znać. Aktualizacja: dziś tak jak przypuszczałem dotarł katalizator. Zaglądnąłem do środka, potrząsnąłem, kratki, takie sito w nim nie jest zabrudzone nagarem/nic nie dzwoni w środku, okiem laika wygląda w porządku. Dzwoniłem do mechanika, umówił mnie na pierwszy wolny termin, ale dopiero na czwartek za tydzień więc będę musiał chwilkę poczekać. Za wymianę krzyknął 150zł + koszt uszczelek czyli jakieś 30zł, coś koło tego. Więc jeśli nic po drodze nie wyjdzie to całkowity koszt naprawy powinien zamknąć się w granicy max ok 700zł (używany katalizator 500zł + uszczelki ok 30zł + robocizna 150zł). Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
  7. Tak jak pisałem dziś kupiłem używany katalizator, dokładnie ten: http://allegro.pl/katalizator-bmw-e87-120i-e90-320i-i6970258178.html Dogadałem się na 500zł wraz z przesyłką. Mają takich katalizatorów dosyć dużo, jak zacząłem mówić gościowi dlaczego wymieniam, to przerwał mi i powiedział, że zna temat że się lubią przytkać. Powiedział że wiadomo, katalizator używany ale był na samochodzie, wie wywalał błędu ani nie jest zadupcony. Ponadto gdyby okazało się że coś nie halo to podmienią na inny. Dziś mają wysłać więc dojdzie jutro/pojutrze. Z mechanikiem będę się umawiał na przyszły tydzień. Dam znać co i jak
  8. Ja już sporo czasu jeżdżę z zapchanym katalizatorem (około 1,5 roku). W zasadzie to nic się nie dzieje, nie zauważyłem spadku mocy lub jak co niektórzy piszą zwiększenia spalania. Jedyne co to irytujący check ciągle się świeci. Dziś się zebrałem i pojechałem do mechanika, facet robi tylko bmw. Wpiął komputer i faktycznie wyszło że problem z katem. Sondy jedna i druga git, poza tym pomierzył ciśnienie na cylindrach, wszystko książkowo, poza tym katem...Myślę ok tyle razy się za to zabierałem pasuje coś z tym w końcu zrobić. Dzwonie do kilku miejsc w Krakowie gdzie robią wydechy i przy katalizatorach, cena nowego kata powala 2 koła lub jak się uda to 1800 + robota. Dzwonie do mechanika mówię, że Panie drogie i chyba sobie daruje z tym. Facet poradził mi, że jak chce to mogę używkę, wszedłem na allegro, ceny używek do 320i N46 to ok 5 stówek, niby 100% sprawne i dają gwarancje rozruchową 30 dni. Myślę ok 5 stówek nie jakaś wielka kasa więc jutro zamówię. Na przyszły tydzień ustawię się z mechesem żeby podmienił, dam znać co i jak.
  9. Koledzy miałem identyczny problem, tylko wymiana uszczelniaczy !!! Ja robiłem 2 miesiące temu w Klinice BMW koło Opola - goście znają się na rzeczy: http://www.klinika-bmw.pl/ Po naprawie zapomniałem co to dymienie :) Naprawdę znają się na rzeczy, wszystko w miłej atmosferze. Zrobili mi bez zdejmowania głowicy, kosz ok 2 tys.
  10. Panowie, mam podobny problem. Czy może ktoś dać mi namiar na jakiś zakład/mechanika w Krakowie, który wymieni uszczelniacze bez zdejmowania głowicy? Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.