Skocz do zawartości

Konrad95

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d '99
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zawód
    Elektryk/Chłodnik

Osiągnięcia Konrad95

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    Dziwna sprawa się stała, wymieniłem termostat, zalalem borygo, odpowietrzylem, niby wszystko gra jednak otwiera się on w 100st, chłodnica gorąca, wiatrak czasem wie włączy czasem nie, o co tu może chodzić? Termostat egr może się przyczynić do tego? Może gdzieś jest Nie szczelność i po prostu się zapowietrza powolutku i za kilka dni znowu gotowanko będzie? Za błędy wybaczcie pisze z telefonu kobiety i nie mogę się połapać :)
  2. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    Mam kabel diagnostyczny do bmw tylko od kumpla musze pożyczyć laptopa z XP to inpe zainstaluje i postaram się z tym poradzić z waszą pomocą bez pomocy mechanika , przeplywke odpinalem i jest jeszcze gorzej bo dymienie dochodzi na czarno, wiec chyba przeplywka w porządku, myślałem nad chlodniczka spalin może ona jest nieszczelna ale wtedy by mi chyba na biało kopcił a to nie występuje u mnie :/ turbina też się chyba buja bo słychać gwizd tak jak było przed operacją wyjścia termostatu, i ręką czuć z odlotu że ciągnie. Ktoś ma jakieś propozycje? Przyczyną braku mocy było faktycznie wypiecie się rury z turbo, nawiasem mówiąc zero luzów na wirniku z czego się ogromnie cieszę, czekam na wypłatę i wkładam nowy termostat, zwróciłem też uwagę że termostat egr jest otwarty cały czas, co może to powodować, wolniejsze nagrzewanie czy przegrzewanie? Myślę także o wywaleniu egra :)
  3. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    Ewidentnie uszkodzona była obudowa termostatu, który nie leżąc na swoim miejscu nie mógł się otwierać, to muszę wymienić ale na 99% nic nie odpialem żeby silnik wszedł w tryb awaryjny, dziwne bardzo z tymi obrotami i brakiem mocy
  4. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    Właśnie dzisiaj spróbowałem tak zrobić, okazało się że mam pekniety ten ząbek na którym opiera się termostat, i to go blokowało że się nie otwierał, złożyłem samą obudowę bo puki co nie mam kasiorki na nowy termostat, ale okazało się że nic to nie dało, silnik po 5km ma 100°C, a w dodatku takiego mała złapał że ciężko pod górkę podjechać, co to może być czy to normalne że nie ma mocy po wyciągnięciu samego termostatu? A i jeszcze jedno, obroty nie trzymają się na około 830 jak z termostatem wcześniej tylko na 1100/1200, jaka tego przyczyna pompa wody ma takie opory bez termostatu że silnik musi dawać nadwyżkę paliwa powiększając obroty?
  5. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    marcin5001, naturalne że zimna jak jedziesz, bo pęd powietrza ją chlodzi, ale gdy stoisz to po otwarciu termostatu chlodnica powinna sie nagrzac bo przecież ciepła woda ją ogrzewa, a do puki wentylator się nie włączy to nic jej nie schladza.To jak z tym wyjeciem termostatu ? Ktoś ma patent aby to zadzialalo?
  6. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    chłodnica jest zimna wyczuwam ręką, gorny wąż ten gruby jest gorący w miare nagrzewania silnika, układ raczej zapowietrzojy nie jest bo gorące powietrze leci normalnie nie ma z tym problemu, jednak jest jeszcze jeden objaw mojego problemu a mianowicie jak rozgrzeje auto nawet do 80°C, zgasze go to na drugi dzien jak silnik jest zimny to po odkrecniu korka wody i tak z pół litra wyleci z bombelkami powietrza. Jaki jest sposób na jadze bez termostatu? czas mam na wyjecie go i umiem klucze trzymać więc to nie problem:)
  7. Konrad95

    Problem z chłodzeniem

    Witam wszystkich użytkowników forum. Mam dziwny problem z ukladem chłodzenia mojej BMW. Silnik się przegrzewa, wydaje się być duże ciśnienie, chociaż nie mam możliwości porównania z innym 320d, pompa wody działa, spalin w ukladzie nie ma, chlodnica cały czas zimna, co wskazywałoby na termostat, i chciałbym go wymontowac i pojeździć bez niego aby wstępnie zdiagnozować problem, jednak gdzieś na forum czytalem że jeżdżąc bez termostatu i tak będzie cały czas mały obieg. Moje pytanie brzmi czy to prawda i czy uda mi się tak zdiagnozować problem? Auto ma normalną moc do tego zastrzeżeń nie mam, ale nie ujade nim 10km bo temperatura z testu 7 jest ponad 100°C, wiatrak się włącza (elektryczny nie mam visco ) , ale to nic nie daje. Uznalem że do mechanika auta nie oddam bo to pieniadze w bloto ktore przeznacze na narzedzia, po prostu nie mam zaufania do mechaników z autopsi. Pozdrawiam i czekam na porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.