Skocz do zawartości

Incore00

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Osiągnięcia Incore00

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Na pewno obie przednie lampy zaparowane, tak samo prawy halogen, dodatkowo "Auto sprowadzone na zamówienie z Niemiec", także dla kogoś było sprowadzone, i ten ktoś nie kupił, zapewne z jakiegoś powodu.
  2. Możliwe choć mało realne. Lampy poliftowe w dobrym stanie z przetwornicami NIE OD ANGLIKA to koszt około 1000zł na chwilę obecną jak nie lepiej, jeden sprysk xenonu to cena 135zł za zamiennik, do tego żarówki to kolejne 100zł, nie wiem czy komuś by się chciało wywalać prawie 1400zł, żeby jego lampy świeciły w innym kolorze i nieco lepiej, ale to jest moja opinia.
  3. ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBADN61030GG87969 Type code: DN61 Model: 540I (EUR) E-F-R series: E39 Series: 5 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: M62/TU Displacement: 4.40 Power: 210 (285 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 397 - ANTHRAZIT METALLIC Upholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GR Prod.date: 1999-11-12 S202 Steptronic S210 Dynamic stability control III S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S280 BMW LA wheel-spoke 176 S302 Alarm system S431 Interior rear-view mirror with auto dip S438 Fine wood trim S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S473 Armrest front S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S555 On-board computer V with remote control S602 On-board monitor withTV S609 Navigation system, Professional S629 Car telephone (GSM) w card reader, front S694 Provisions for BMW 6 CD changer S854 Language version, French S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S881 Operating instructions, French Lampy przednie wymienione na poliftowe, lampy tylne wymienione na przyciemniane. Spryski w zderzaku, których wg vin-u być nie powinno, zapewne z przodu bity, pytanie jak mocno. Dołożone elektryczne sterowanie kierownicy. Felgi z E60, przetoczone bo inaczej by nie włożył. Jak dla mnie fotel wygląda na 350 tys+ a nie 250. Tyle moge powiedzieć po zdjęciach, po więcej trzeba podjechać na miejsce.
  4. E39 ma nietypowy rozmiar kolnierza centrujacego piasty 74.1mm, pozostala wiekszosc modeli ma 72.6 (w tym E60), wiec bez roztaczania otworu centrujacego felgi, nie zalozysz ich do E39. Poza tym faktem pasuja. Zwróciłbym uwagę na tarcze, po zimie (miałem ATF), a się cholery pokrzywiły i musiałem przetaczać, zwróć uwagę, czy drgania się nie nasilają przy hamowaniu, szczególnie przy prędkościach 120 - 140 km/h. Kolejny powód który też musisz wyeliminować, to po prostu źle wyważone felgi, przejedź się do jakiegoś zakładu wulkanizacyjnego i niech i wrzucą felgi na wyważarkę :)
  5. Pomijając aspekty blacharsko-lakiernicze to bardzo uważałbym na automaty z 3.0d. Skrzynie po prostu nie wytrzymują, ostatnio robiliśmy chłopakowi w 730d z automatem skrzynie, posypał się koszyczek po oryginalnych 500 tys km a koszt drugiego to coś koło 3 tys, także raczej odradzałbym 3.0 w automacie z przebiegiem z czapki.
  6. Sprzedający zarzeka się, że przebieg jest autantyczny potwierdzony dokumentami, wychodzi więc na to, że auto robiło mniej jak 9000 km w miesiącu, co jest wynikiem bardzo niskim, wręcz nie do uwierzenia. Lampy tylne wymienione, lampy przednie wymienione, ciekawe czy z powodu wypadku (właściciel pisze, że auto nie jest bezwypadkowe) czy z powodu chęci podkręcenia nieco wyglądu auta. Poza tym bardzo uboga wersja jak na BMW 5, Dobrze, że chociaż klimy na pokrętło nie ma. Listwy na drzwiach są z chrom pakietu, podczas gdy w VIN-ie tego nie ma. Autko wygląda całkiem ok, i o ile nie masz daleko możnaby go sprawdzić, choć cudów bym się nie spodziewał, bo gdyby ta 5 miana faktycznie 160 tys. to raczej byłaby droższa. To musisz ocenić sam, auta nie widzimy i ci nie powiemy co i jak, to głównie o mechanike chodzi, bo koszty części do tego auta najtańsze nie są.
  7. A wynika z tego tyle, że poprzednio jeździł tym autem jakiś koks na sterydach, który pewnie nieźle auto katował, a cena jest bez felg i bez wzmacniacza audio i tuby basowej (a przynajmniej było rok temu) Koks na sterydach, wtf? Odkupiłem ją od mgr inż pracującego w Lotosie, przed nim autem jeździł wspomniany Michał Karmowski, czyli bardzo znana i poważana osoba. Jesteś jakimś cymbałem czy jak? Cena jest z felgami, które są oryginalne, ba, nawet opony z 2015 też są wliczane w cenie. Kolejna niespodzianka, zestaw nagłośnienia też jest w cenie! Niepotrzebnie czipowałem, uzasadnij proszę dlaczego? Auto jest szybsze od fabrycznego 530D manual i przy okazji pali mniej paliwa, ja jestem bardzo zadowolony. Wymieniam kwoty jakie włożyłem w auto, żeby każdy potencjalnie zainteresowany nie musiał o wszystko wypytywać przez telefon. Uczciwie, czarno na białym po prostu piszę co jest zrobione. Na potwierdzenie wykres z hamowni http://s29.postimg.org/6tnqjaxc3/WP_20150418_005.jpg Oryginalne skórzane mieszki dodaje do auta, wygląd tych z alcantary to kwestia gustu. Mogę spuścić szaleńcze pięć dych na rozszczelniony halogen w 15 letnim aucie. To tytuł naukowy cokolwiek zmienia? Karmowski lubi sobie przycisnąć, co pokazał bawiąc się np. audi RS6 swojego kolegi, ale nie o tym tutaj. Odnosisz się do wszystkich moich słów poza xenonami. Jak omówisz dodawanie xenonów do samochodu bez autopoziomowania świateł?
  8. A wynika z tego tyle, że poprzednio jeździł tym autem jakiś koks na sterydach, który pewnie nieźle auto katował, a cena jest bez felg i bez wzmacniacza audio i tuby basowej (a przynajmniej było rok temu)
  9. co karwa :D :mrgreen: jak ja lubie jak ktos jakies bzdury gdzies uslyszy i potem to opowiada dalej :D Kilka dni temu rozbierałem ten silnik, także swoje wiem, ta śmiała teza została wysnuta na podstawie informacji doświadczenia i obserwacji, bo wymiana pompy vacum, koła pasowego czy czegokolwiek innego nic nie daje.
  10. Nie wierze w diesla z 233 tys przebiegu, gościu tak mówi, bo nie da się tego sprawdzić tak na dobrą sprawę. Wypisuje wszystko co w nim robił, trochę to śmieszne i do mnie nie przemawia, no ale ok. Alcnatra na mieszkach wygląda beznadziejnie. Xenony w tym aucie nie powinny nigdy się znaleźć. Nie ma samopoziomowania świateł, tylko ręczna regulacja za co mogą ci nawet dowód rejestracyjny zabrać, dodatkowo nie widzę przetwornic, może podłączył je bezpośrednio pod instalacje :duh: Wirusowanie tego silnika to jakaś pomyłka. Prawy halogen na 100% do wymiany, jest rozszczelniony. Taki mały protip odemnie, jak jedziesz sprawdzić tą BMW, to odkręć wlew oleju, jak słychać stukanie, to tak na 90% silnik ma powyżej 300k przebiegu, jest to powodowane zwiększeniem się odległości pomiędzy wałem korbowodowym i popychaczami, przez co ma gdzie się rozejść dźwięk i słychać stukanie, nie jest to żadna wada, po prostu taka ciekawostka :)
  11. Nie ma znaczenia. Ja w lato jeździłem na 255/35 r18 z tyłu i 235/35 r18 z przodu, wszystko było ok. Jeździło się jak po kamieniach, ale ogólnie z samochodem nic się nie działo, takie opony to niestety nie na polskie drogi...
  12. Incore00

    nie działa klamka

    Lol, serio? Ale wiesz, że boczek zwany "kaburą" jest nie do zdjęcia bez wcześniejszego odpięcia linki od klamki?
  13. Incore00

    nie działa klamka

    W klamce masz takie kółeczko, musisz je podważyć, pod nim jest śrubka :)
  14. Incore00

    markery w ringach e39

    Witam, oto porównanie, po lewej stronie ringi 270 LM ze zwykłymi diodami, po prawej stronie 900LM dioda cree. http://i.imgur.com/923DHu2.jpg Jak już mówiłem, ringi mocniej nie będą świeciły i koniec, przynajmniej nie te fabryczne.
  15. Incore00

    markery w ringach e39

    Ja kupiłem auto wogóle bez żarówek ringów, może poprostu kup i sprawdz. Koszt to coś ponad 20zł, a jak bardzo szkoda ci kasy to sobie zwrócisz jeśli nie uda ci się zamontować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.