Skocz do zawartości

przemekmlodyy89

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS 1997.

Osiągnięcia przemekmlodyy89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. i jak te wtyczki posprawdzać z czujnikami temp. Gdzie się znajdują i jak je najlepiej wyczyscic;d
  2. ale jak odpalam to auto chodzi rowno tak jak na ssaniu dopiero po chwili zaczyna chodzic nierowno. POwiem tak auto mam od 3 miesiecy kupilem od znajomego i pomp juz kulała bo ciekła ropa spod takiego dekielka widocznego z wierzchu . zregenerowali uszczelnili chodzila dobrze miesiac i od dwoch miesiecy wlasnie chodzi tak dziwnie ze na zimnym silniku chodzi nierówno a jak sie nagrzeje wszystko jest ok i tak caly dzien . Szczególnie po nocy tak ma
  3. Cześc czy spotkaliście się może z takim problemem jak moj dotyczący silnika 2,5tds z 1997roku. Mianowicie w mojej bmw stojącej po całej nocy na drzwrze silnik nerowno pracuje . Gdy ją zapalam delikatnie puszcza dżina, na ssaniu pracuje rowno dopiero gdy wylącza sie ssanie silnikiem zaczyna trzepac na wolnych obraotach, Gdy dodam gazu jest okey podczas jazdy jest okey. Poduszki pod silnikiem wymienialem oraz swiece żarowe. Gdy auto złapie temperaturę i wskazówka stoi w pionie przejade jakies 5km i bmka pracuje idealnie . Gasze zapalam jezdze cały dzien i pali pięknie pracuje rowno. Dopiero gdy silnik calkowicie ostygnie problem sie powtarza. Jak myślicie co może być przyczyną?? Dużo szukałem na forum i nic sensownego nie wyczytalem , więc zanim zaczne cos działać piszę do was drodzy forumowicze. Może ktoś z was spotkał sie juz z takim przypadkiem i mi cos podpowie gdzie szukac. Pompa była robiona 2 miesiace temu
  4. wiem wiem węzyki to i tak mam do wymiany. moglem je kupic wczoraj ale juz za póżno bylo bo sklepy do 13... przy wymianie swieć żarowych widzialem ze juz ta oslonka węzyków przelewowych jest w słabej kondycji tzw zbrojenie chyba:D poszarpana poprzecierana itp. Jutro kupie i na wolnej chwili wymienie. Czy przy wymianie tych wężyków maszyna mi się nie zapowietrzy?? Lubie moją piąteczke i nie lubie jak ją cos boli;( Lubie nia jezdzic bo pięknie się prowadzi chucham dmucham na nią żeby wyglądała jak najlepiej ale zawsze sie coś musi popsuć...
  5. jeszcze mam jedno pytanko odnośnie tych wtryskow. czy po wykręceniu i wymianie musze je ustawiac jakos komputerowo czy poprostu wykręcam , wkrecam nowe i gotowe???
  6. moja ma 326 tys przebiegu ile rzeczywiscie .. tego nie wiedzą nawet najstarsi indianie:D Z wieszchu wtryski wygladaja ok zadnych plam wyciekow itp
  7. nastawnik jest nowy a pompa ustawiana w serwisie bosha. facet który to robil ogolnie ma dobrą opinie . regenerował tą pompe zmienial nastawnik oraz ustawial pod kompem. W zasadzie kiedys moja dziewczyna miala alfe romeo 156 1,9 jtd i tez tak kopcila przy przyspieszaniu. Pojezdzilem nią troche przegonilem na trasie i przestala dymic. Sprobje teraz z bmw
  8. jak wymieniałem wczoraj swiece zarowe przy wtryskach była susza. Wczoraj wyjezdzając spod bloku zostawilem na asfalcie czarne cos....
  9. witam ostatnio w moim tdsie zauważylem ze podczas wyprzedzania lub przy gwałtownym startowaniu 1 2 3 w lusterku widze ze moja bmka puszcza czarną chwmurke, jak myslicie czym to moze byc spowodowane przy normalnej jezdzie nie kopci wcale, tylko przy wciskaniu pedalu w podloge. Czyscilem egr mam nowe swiece zarowe oraz nowy filter paliwa. Pompa wtryskowa jest po regeneracji pracuje idealnie. Prosze o jakies rady bo w necie nic konkretnego nie znalazlem a moze komus z was się to juz przytrafilo... Bmw e39 2,5tds 1997 rok.
  10. ja za 350zl kupiłem napinacz wraz z rolką i amortyzatorkiem do tdsa na rabacie .... w jednym sklepie mi policzyli 500zl za komplet....
  11. witam w moim tdsie tak było więc wymieniłem napinacz wraz z amortyzatorkiem a co do gaszenia to poduchy pod silnikiem radze spawdzic miałem to samo . Wymieniłem i po kłopocie.
  12. okazało sie ze do wymiany były poduchy pod silnikiem. Juz zrobione i problem znikł
  13. Witam dzis miałem wymieniany filter paliwa w mojej e39 2,5tds ktory został zalany do pełna ropą. po dlużym postoju musze kręcic dłużej żeby odpalila . Przed wymianą paliła od tyka. Moze mi ktos napisać jak w domowych warunach najprosciej odpowietrzyć układ paliwowy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.