Skocz do zawartości

btelega

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60, BMW e90

Osiągnięcia btelega

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wg. mnie przyczyną jest wadliwy elm327. Ja używam dokładnie taki https://pl.aliexpress.com/item/Newly-White-Super-mini-ELM327-Bluetooth-Smart-Car-Diagnostic-Interface-ELM-327-Wireless-Scan-Tool/1661626480.html i wszystko działa. w ustawieniach programu który typ adaptera wybraliście ?, ja mam wybrane kwp-2000.
  2. nie. Zakładam już że faktycznie siada przepływka, w końcu ma już 12 lat... reelop jak masz m47 163km to sprawdz w wolnej chwili u siebie na jałowym biegu i zimnym silniku jakie masz wskazanie tego parametru.
  3. pawelgawel, na jakiej zasadzie działa "wartości aktualne/oczekiwane" ??. Testowałem dziś funkcjonowanie programu na najtańszym elm327 bluetooth i w tym programie zaniepokoił mnie parametr "Powietrze". jak interpretować te wskazanie?, czyżby przepływomierz mi siadał ??. P.S. Spalanie wydaje mi się że mam normalne, ok. 7l na miejscu, 5.5-6l w trasie
  4. w jakim celu aplikacje posiada te uprawnienie: - Lokalizacja ( przybliżona lokalizacja (na podstawie sieci) ) zbierasz te informacje dla celów statystycznych czy jak ?? :) PS w programie masz literówkę "Wersja aplikacij".
  5. dzięki za odpowiedź, tak właściwie to paczka może być u mnie w ciągu 6 dni roboczych ale to przy wyborze kuriera jako formy wysyłki. DHL UPS FEDEX itd mają swoje służby celne i trzepią każdą paczkę z chin bo mają z tego prowizje. Aby nie naciąć się na UC musiałbym zamówić max 1szt i wysłać ją zwykłą pocztą (Signapure Post, China Air Mail) a na taką paczkę trzeba czekać do 20 dni roboczych. Dodatkowo nie daje mi to 100% pewności że paczka i tak nie zostanie skontrolowana a jesli już zostanie to dorzucą mi 23% VAT i cło + jakaś kara pieniężna za import 'podróbek' a jakby chińczyk dorzucił jeszcze jakąś płytę z software (np. ISTA :) ) to już w ogóle bym miał przygody.... Dla świętego spokoju zamówiłbym u nas ale 1700zł+ za icom który kosztował ich 900zł to troszkę przesada. Poszukam w necie, może jakiś sklep wysyła z terenu EU, wtedy obyłoby się bez dodatkowych przygód. Teoretycznie icom a3 mogę zamówić bez większych problem gdyż to nie podróbka a zupelnie inny interfejs (wymyślony przez chinczyków) i w najgorszym razie doliczyliby mi tylko 23% VAT no ale jakoś nie jestem przekonany do tego wynalazku.
  6. Witam, panowie gdzie w pl można kupić bmw icom klona w normalnej cenie?? . Niby jest dostępny na aliexpress ale z moim szczęściem i tak dopłacę jeszcze vat więc wyjdzie mnie koło 1.3k i muszę czekać kilka tygodni za paczką (signapure post).
  7. W dokumentacji serwisowej doczytałem się że ibs co 6 godzin aktualizuje swój stan w BST więc dziś ponownie podłączyłem auto pod inne by sprawdzić czy błędy zniknęły ale dalej mam błąd podgrzewacza filtra paliwa i 4a27 błąd ibs. Zauważyłem ciekawa Zależność, gdy uruchomie auto alternator ładuje z napięciem 13.8V (wg BC) ale gdy usunę błąd ibs to przez 10-15 sekund napięcie wzrasta do 14,4V poczym spada do 13,8V i błąd 4a27 wraca. Dziś niemam czasu ale jutro chce sprawdzić szczotki alternatora, liczę że ich już prawie niema i to przez nie mam błąd 4a27.
  8. Właśnie pojawił się jeszcze jeden błąd CAS 00a111 Mam identyczne objawy jak w tym wątku http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=611653 Czyżby ibs do wymiany?? ////////// Po kilku godzinnym czytaniu różnych wątków postanowiłem odłączyć mały niebieski przewód idący od ibs wzdłuż klemy minusowej i auto odpaliło. pomyślałem że zamówię drugą klemę minusową i będę miał ten problem z głowy ale dziś rano nawet po odłączeniu tego małego przewodu auto nie odpala (znika na chwile zasilanie itd tak jakby się rozładował akumulator). Co właściwie powinien teraz zrobić ?? (kleme minusową ibs już zamówiłem). Czy jest możliwe ze to siada regulator napięcia przy alternatorze a nie IBS ?.
  9. Witam, mam problem z E90 2005r 2.0 163km. Od jakiegoś tygodnia wyświetla mi się błąd 4a27, na forum wyczytałem że to sensor klemy minusowej posprawdzalem więc wszystkie przewody itd ale błąd nie zniknął. Dziś rano chciałem odpalić samochód, centralny zamek działa ok, na zapłon reaguje, radio działa ale auto nie odpala ( wogole nie reaguje na START). Macie jakiś pomysł co się mogło stać?? , muszę wymienić ibs? . Na innym forum doczytałem się że często gdy pali się błąd 4a27 winny jest regulator napięcia, sprawdzałem kilka dni temu jakie mam napięcie poprzez BC i na postoju mam 13,7V a podczas jazdy 14V. Można jakoś sprawdź sam ibs??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.