Skocz do zawartości

themong80

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 92 320i

Osiągnięcia themong80

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czemu tak myślisz bo aku aktualnie jest niedoładowany?
  2. Dzisiaj po odpaleniu auta zauważyłem że obroty były wyższe normalnie autko na jałowym ma jakieś 800 a teraz miało 1200 po przejechaniu paru metrów wrzuciłem ponownie bieg jałowy i obroty spadły do normalnych wartości.Jak myślicie czujnik położenia walka się kończy?
  3. Żona odpalając auto się wystraszyła ponieważ bunia po odpaleniu weszła na wysokie obroty i na nic nie reagowała,zgasiła auto i odpaliła ponownie problem się już nie pojawił.Zero kontrolek nic,co może być przyczyną?
  4. Właśnie ten czujnik powietrza(przepływomież)bada powietrze i operuje mieszanką paliwa jak jest walnięty to daje słabo mieszankę i auto muli
  5. Wątpię żeby przepływka miała coś wspólnego z mrygającymi światłami,a może tylko wydaje ci się ze auto zamula one tak mają że 3eba je wkręcać na obroty.Myśle że aso rozwiało by twoje wątpliwości skasowali by cię za to troszkę i powiedzieli prawdopodobnie że z autem wszystko Oki a ty wtedy mógłbyś spać spokojnie biedniejszy o pare groszy
  6. Przepływomież często w nich pada,różnie sie to objawia najczęściej jest odczuwalny spadek mocy i nie zawsze wywala jakieś błędy
  7. Sprawdź Przepływomież,podepnij i zobacz czy auto inaczej się zachowuje a świece i cewki zawsze warto wymienić
  8. Błąd termostatu po wykasowaniu wywalało ale nie odrazu,a zapchany kat wracał zaraz po przejechaniu paru km znaczy że był konkretnie zapchany
  9. Miałem błędy od zapchanego kata,żaluzji chłodnicy i termostatu plus odczuwalny spadek mocy najbardziej w ciepłe dni.
  10. U mnie spadek mocy spowodowany był zepsutym termostatem.Jak masz to samo to zależy w jakim momencie termostat się zacioł(popsuł) jak otwarty to silnik nie może złapać temp. do np.przepalania kata u mnie tak było,znowu przy zamkniętym się za bardzo grzeje
  11. Dziękuję za odpowiedź ale jeszcze mnie trapi pytanie co oznacza ten błąd czujnika niskiego ciśnienia paliwa, czy może mieć on związek z reszta czy po prostu czujnik do wymiany?
  12. Zaświeciła mi się pomarańczowa kontrolka pompy(silnika) po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta wygasła.Po jakichś 200 km wruciła z powrotem,pojechałem do mechanika podłączył pod komputer wyszły błędy 29f3 czujnik niskiego ciśnienia paliwa 30ea denox catylic conventer 2ef7 map thermostat 2af4 no sensor electric 2af2no sensor lambda linear 2af6n0 sensor lambda binary po wyczyszczeniu błędów od razu powracał tylko 29f3 czujnik niskiego ciśnienia a reszte błędów wywalało po jakimś czasie jeżdzenia.Postanowiliśmy przepalić kata z podłączonym kompem,po jakichś 20km jazdy komp pokazał że kat został pomyślnie przepalony i błedy sond lambda i noxa już nie wyskakiwały tylko ten nieszczęsny czujnik paliwa nie zniknoł.Od tamtego czasu autko super jeżdziło nawet ten nieszczęsny trujkąt z wykszyknikiem zniknoł,lecz dzisiejszego dnia kontrolka pompy znowu się pojawiła podłączyłem pod kompa i te same błędy.Co myślicie katalizator do wymiany i czujnik niskiego ciśnienia paliwa,to by była najgorsza wersja,czy może sam czujnik wystarczy wymienić to by było super bo już go zamówiłem.Czy jest tak że błędy sąd lambda i nox wyskakują jak auto przepala automatycznie katalizator a powodem pojawiania się kontrolki pompy jest ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.