Skocz do zawartości

sabnik

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d 2003

Osiągnięcia sabnik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem na ciepłym silniku inpa i udało mi sie skasować błąd świec ,ale na zimnym problem powraca i jak jest zimny to nie idzie wykasować błędu.
  2. Ok zacznę od sterownika ,znalazłem instrukcje na necie jak wymienić bez ściągania kolektora ,i zobaczymy dam znać .
  3. Witam wywala mi w inpa błąd świec żarowych dokładnie 1,2,3,i moje pytanie czy to świece czy sterownik co pierwsze wymieniać. Może ktoś miał taki problem .
  4. A wrzucałeś na N podczas jazdy u mnie najwięcej bije przy 120 i wrzucałem na N przy tej prędkości i dalej to samo czyli obroty silnika nie mają wpływu koło pasowe odpada wymieniłem tuleje przednie dolne ,łącznik elastyczny wału ,podpora wału,gumy stabilizatora, i już nie mam pojęcia gdzie i co szukać jedyne co zauważyłem że jak miałem zimówki 16 profil 60 to wibracje było ledwo odczuwalne obecnie mam letnie 17 225/55 i bije ostro :mad2:
  5. Sprawdź tuleje wahaczy przednich ,u mnie dzieje się tak samo pływa jak szalony a jak wieje mocny wiatr to juz całkiem i wyczytałem że to mogą byc te tuleje byłem mechanika i sprawdziliśmy faktycznie wywalone za tydzień mam termin i zobaczymy czy będzie poprawa ,dodam jeszcze że na zimę miałem 16 i było w miarę ok,ale jak założyłem 17 run flat tragedia.
  6. Witam mam pytanie ,sprawdzałem wtryski programem inpa na 6 wtrysku na zimnym silniku pokazało mi 2,72 a na ciepłym 0,70. Czytałem trochę na forum i dużo osób poleca LIQUI MOLY 2666 Diesel może ktoś się wypowie chodzi mi czy na zimnym odczyt brać pod uwagę i czy użyć tego środka .
  7. Hej Ja też tak mam jak jeżdżę spokojnie i później dam w podłogę to potrafi rzygać sadzą i to ostro ,ale jak go przegonie to na jakiś czas spokój .
  8. Witam Jak będzie za gorąco to włącza się wiatrak i żaluzje się otwierają ,zaobserwowałem u siebie jak auto stało na postoju.
  9. Witam Możecie polecić jakiegoś DOBREGO sprawdzonego mechanika do wymiany oleju skrzynia automat bmw e 60 plus wymiana tulejek mechatronika itp.
  10. Pali jak igła i tak samo jeździ nic niepokojącego się nie dzieje po za tymi błędami,przyszło mi jeszcze na myśl że może to jest błąd klapek kolektora które mi zdemontowano wraz z mechanizmem ,ale to tylko przypuszczenie
  11. Witam ,, Mam pytanie czy ktoś spotkał sie z takimi błędami odczyt z inpa szukam szukam i nic nie moge znaleźć 90 VIRTSG90 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 91 VIRTSG91 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 92 VIRTSG92 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 98 VIRTSG98 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED
  12. https://www.youtube.com/watch?v=n1DrIcV3Cng Znalazłem nie jest to wymiana odmy ale kolektora ,wszystko odbywa sie tak samo po ściągnięciu osłony filtra powietrza ukazuje się odma :D
  13. Witam czy ktoś może wrzucić opis jak samemu wymienić odme -separator oleju,bo coś nigdzie nie mogę znaleźć a chcę samemu wymienić i nie wiem jak się do tego zabrać :oops: Czy po prostu pojechać do warsztatu,jaki możę być koszt takiej operacji. I jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić czy odma jest dobra ,słyszałem że trzeba odkręcić korek wlewu oleju i jak zasysa powietrze to zepsuta a jak wypycha to że dobra,chyba że zna ktoś jakiś inny sposób to proszę o poradę.... a to link z allegro tej części http://allegro.pl/filtr-odma-separator-oleju-bmw-e60-e61-530d-530-d-i5012076223.html
  14. sabnik

    Lubuskie

    Witam szukam dobrego magika od skrzyni automatycznych okolice Żary ,Żagań, Zielona Góra,prawdopodobnie mam konwerter do wymiany e60 530d 2003. Może ktoś kogoś polecić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.