Skocz do zawartości

tiesto5

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 150KM

Osiągnięcia tiesto5

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziś chciałem skasować inspekcje olejową za pomocą INPY lecz gdy próbuję wejść w moduł zegarów wywala mi błąd "IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED. Program will be stopped!". Wszystkie inne moduły odczytują się bez problemu. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
  2. Witam wszystkich, zajechałem wczoraj pod dom i usłyszałem że pracuje wentylator chłodnicy. Myślałem że się zaraz wyłączy ale po 10min nadal działał po mimo że silnik był z gaszony a kluczyka nie było w stacyjce. Żeby tego nie było mało po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu wskazówka temperatury od razu osiąga maximum nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy też nie oraz pali się kontrolka ASC. Rozrusznik pracuje, auto kręci lecz nie odpala. Dodam też że INPA łączy się tylko z zakładkami Body itd lecz odmawia połączenia z silnikiem. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Bardzo proszę wszystkich o pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, zwracam się z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w moim BMW a mianowicie po odpaleniu silnik nierówno pracuje, obroty falują oraz nie reaguje na pedał gazu. Zapaliły się kontrolki ASC oraz EML. Błędy jakie wyskoczyły mi na komputerze to: 175 PWG-poti Adaptation 1 176 PWG-poti Adaptation 2 170 Control unit self test, internal error Czy ktoś wie co to może być?
  4. Witam wszystkich, podczas wczorajszego powrotu z pracy do domu auto nagle przestało przyspieszać. Po wciśnięciu pedału gazu do końca było wyraznie czuć że coś go dusi. Zjechałem na parking i po ponownym odpaleniu obroty wskoczyły na 3000. Próbowałem je wyregulować linką od przepustnicy lecz gdy zbliżyłem się do 1000 obrotów samochód gasł i nie chciał już ponownie odpalić. Teraz po odpaleniu obroty falują, samochód nie reaguje całkowicie na gaz oraz święci się kontrolka ASC oraz EML. Błędy jakie mi pokazuje komputer to: 175 PWG-poti Adaptation 1 176 PWG-poti Adaptation 2 170 Control unit selftest, internal error Czy miał ktoś kiedyś podobny problem? Proszę o pomoc
  5. tiesto5

    320i Czy odma do wymiany?

    Tak był to komplet z wężami gdyż dwa są pęknięte a reszta jak stawiam na maxa zasyfiona więc interesuje mnie jedynie caly komplet
  6. tiesto5

    320i Czy odma do wymiany?

    Dzięki za odpowiedź zdecyduje się chyba w takim razie na febiego gdyż w ASO zaśpiewali sobie niecałe 6 stów
  7. Jeżeli miałbym wybierać zamiennik to wybrałbym Meyla zamiast Febiego czy Vaico http://sklep.auto-voll.pl/odma-odpowietrzenie-bmw-e39-e38-e46-e60-e65-20i-23i-25i-28i-30i-11617501566-2.html
  8. tiesto5

    320i problem z obrotami

    Sprawdź też wąż odpowietrzający skrzynię korbową miałem takie same objawy kiedy był pęknięty
  9. tiesto5

    320i Czy odma do wymiany?

    Witam, ostatnio zauważyłem że auto nie pracuje jak należy czasem zgaśnie na wolnych obrotach, dosyć mocno kopci na biało. Postanowiłem sprawdzić odmę. Po odkręceniu korka wlewu oleju zaczyna piszczeć, obroty nie falują. piszcząca odmaCzy można ją tylko przeczyścić czy wymienić na nową? Oryginał czy zamiennik? Takie cudo na allegro http://allegro.pl/odma-bmw-e46-320i-323i-325i-328i-330i-kod-m52-m54-i6008608412.html
  10. Witam mam mały problem otóż cały czas święci mi się kontrolka spalonej żarówki lewy tył, wszystkie żarówki oczywiście są sprawne. Błąd jaki mi wyskakuje to: 25 low-beam-inputs contradictory Po skasowaniu kontrolka znika ale przy ponownym zapaleniu silnika znów się pojawia. Co może być tego przyczyną?
  11. Jutro jeśli zdążę pojade po pracy ustawić zbieżność może czujnik konta skrętu wariuje, zobaczę czy będzie jakaś poprawa w co szczerze wątpie ale i tak czy siak zbierznosc ustawić trzeba. Skoro INPA wywala błąd czujnika abs to chyba też kwalifikuje się do wymiany tylko teraz nie wiem jakiej firmy szukać. Na pewno nie jakieś tanie zamienniki, myślałem nad boshem aczkolwiek nie wiem czy będzie się nadawal
  12. Witam wszystkich. Mam niemały problem z moim autem otóż jak w temacie mam choinkę na pulpicie. Po przeskanowaniu INPA wykrylo mi następujące błędy: 3 Supply Voltage 14 Ignition Ciruit 10 unplug bakterie 214 Signal Speed??? 148 CAN DME/DEE engine torque not adjustable??? 65 Wheel Speed sensor rear right trigger signal Bylem pare dni temu na diagnostyce i facet stwierdzil ze trzeba ustawic zbierznosc a hamulce z tylu nie hamuja. Co do AirBaga zauwazylem ze pod fotelem pasazera wisza przewody od maty zajetosci, zamowilem emulator lecz po wykasowaniu bledu automatycznie powraca. Czasami na jeszcze nie rozgrzanym silniku lubi po prostu zgasnac lecz zawsze pali na dotyk. Wiem że błąd 65 oznacza felerny czujnik ABS ale czy jego wymiana rozwiąże sprawę? Co oznacza reszta błędów i czy ma jakiś na to wpływ? Proszę o pomoc
  13. Odświeżę temat. Mam dokładnie ten sam problem z tym że po przeniesieniu do dowolnej partycji niezależnie od tego czy to będzie C czy D błąd nie znika. Moja inpa to 9.0.7 i próbuje zainstalować ją na xp ktoś może pomóc?
  14. tiesto5

    E46 320i wężyk

    Okazało się że wskazany przewod miał dosyć dużą nieszczelność, zakleilem go na razie taśma izolacyjną i faktycznie problem znikł ale trzyma jakieś 700 obrotów na biegu jałowym. Obroty czasem się wahają. No i lubi czasem zgasnac na zimnym przy wrzuceniu na luz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.