Skocz do zawartości

marcin1974

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i

Osiągnięcia marcin1974

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam po dłuższej nieobecności, wiec u mnie problem rozwiązany - DWUMASA do tego nowe sprzęgło dzisiaj auto odbieram od mechanika i dopiero zacznie sie jazda bo już pod koniec szarpanie i stukanie na niższych obrotach było okropne. Dam jeszcze znać jak po jeździe próbnej. Dla zainteresowanych koszt części czyli dwumasa + kompletne sprzęgło SACHS - 2148 zł + 300 robota. Więc jeszcze nie tak najgorzej.
  2. Ale gdyby ktoś miał jeszcze inne sugestie chętnie wysłucham. Pozdrawiam
  3. Przeczytałem cały post 14 stron viewtopic.php?t=157252 Chyba zaryzykuje usunięcie tego zaworu i zobaczę co sie będzie działo. W sumie powinno sie sprawdzać od najmniej kosztownych zabiegów jak to nic nie pomoże wymienię sprzęgło i dwumasę. Zastanawia mnie jeszcze czy np. w moim modelu padająca świeca czy cewka zostanie wykazana jako błąd i wykryta przez kompa.
  4. Tak mam manualna skrzynie i jak pisałem nie jest to zawsze tylko jak sie zapomnę i lekko zamulę z obrotami ale trochę mnie to zaniepokoiło bo wcześniej prawdopodobnie tez tak mi sie zdarzało aczkolwiek nie pamiętam teraz. Fakt jak juz pisałem jak zmiana biegów następuje bardzo dynamicznie czyli po wejściu na odpowiednie obroty nie ma tego zjawiska. Muszą poczytać o tym zaworze i zobaczę o co chodzi chociaż na wstępie piszą juz o ślizgającym sie sprzęgle a u mnie sie nie ślizga chyba ze to co ja opisuje jest już tzw. ślizganiem.
  5. Witam, jestem posiadaczem BMW E60 2,2 i 170 km 2003 r. przebieg 228 000 ( oryginał ) silnik M54 i od jakiegoś miesiąca zauważyłem sporadyczne szarpanie na niskich obrotach. Wygląda to tak. Wrzucam 1 bieg i ruszam i czasem pomiędzy 1000 a 2000 obr wrzucę 2 bieg odczuwam szarpnięcia z wyraźnymi stuknięciami. Czyli zmiana biegów z tzw. zamuleniem i takie coś występuje np. jeżeli także przy niskich obrotach w okolicy 2000 obr wrzucę 3 bieg jest taki sam objaw. Dodać muszę że szarpanie występuję w tych opisanych przypadkach gdy przy takiej zmianie biegów dynamicznie dodam gazu a jeżeli dodaje go delikatnie np. jak w jeździe w korku praktycznie jest ok. Nie pojawia się to natomiast gdy zmiana biegów następuje dynamicznie czyli zgodnie z sztuką jazdy bmw - 1 do 3-4 tys , 2 do 3-5 i tzw. ogień. wtedy wszystko jest ok. Podłączałem wszystkie możliwe komputery jakie są dostępne na rynku. Byłem u 3 dobrych mechaników. Wynik - elektronika jest w jak najlepszym stanie wszystkie parametry wręcz idealne. ŻADNYCH BŁĘDÓW. Świece zmieniane około 30000 temu, cewki OK, zmieniałem paliwa na kilku stacjach 95 i 98. Poduszki pod silnikiem i skrzynia OK. Na moście tez wszystko OK. Wyeliminowano całą elektronikę bo kompy nic nie wykryły. Diagnozy jakie usłyszałem to szarpanie i stukanie powoduje - DWUMASA. Fakt jak odpalam i gaszę bez wciśniętego sprzęgła słychać kilkukrotne stukniecie z okolicy dwumasy. Więc bardzo proszę o pomoc podpowiedzi i jakieś sugestie jeszcze w tej sprawie bo wydatek na dwumase i od razu sprzęgło to w moim przypadku około 2700 wiec wolałbym wyczerpać wszystkie możliwe pomoce zmami poniosę takie koszty. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
  6. U mnie sie wszystko wyjaśniło - powodem był słaby akumulator. Rozruch miał bardzo słaby pomiędzy 40 a 50% mocy. Po wymianie aku wszystkie problemy jak ręką odjął. A żeby rozwiać wszystkie wątpliwość akumulator trzeba adoptować i rejestrować ja robiłem to w jednej z najlepszych stacji na pomorzu. Pozdrawiam.
  7. To chyba ciężki temat bo nikt nic nie pisze ale na szczęście u mnie sie samo uzdrowiło i chodzi idealnie. Jeden z kolegów z forum podpowiedział, że wystarczy tylko w tym dżojstiku od regulacji kierownicy przeczyścić styki i jest OK przynajmniej tak było u niego. POZDRAWIAM Ps. Ale jakby ktoś miał podobny przypadek PROSZĘ ODPISZ co zrobiłeś aby ta usterkę usunąć.
  8. Witam od wymiany zbiorniczka i korka na nowy oryginalny BMW minęło prawie 2 miesiące i jest wszystko OK. Na szczęście przyczyna był stary rozszczelniony teraz żadnych wycieków. Pozdrawiam.
  9. Witam mam mały problem z elektryczna regulacja kierownicy. W dniu dzisiejszym mój mechanik wymieniał mi krzyżaki kolumny kierowniczej. Zaraz po wyjeździe z warsztatu na chwile zablokowała się regulacja kierownicy. Mechanik trochę poruszał dżojstikiem w dół w górę na boki i kierownica ruszyła. Wróciłem do domu było OK po wyłączeniu zapłonu podniosła się do góry. Po jakiej godzinie pojechałem do garażu tez było Ok jak wsiadałem opuściła sie do zaprogramowanej pozycji i po zatrzymaniu pod garażem podniosła sie jak trzeba ale juz po około 2 godzinach jak odpaliłem auto nie opuściła sie i jak zacząłem ruszać dżojstikiem raz łapał a raz nie. Gdy wziąłem na ustawienie zaprogramowane raz ruszyła a raz nie. PO wyłączeniu parę razy musiałem znowu włączyć i wyłączyć zapłon żeby kierownica sie podniosła. Proszę o pomoc co może być przyczyna czy to przyczyna wymiany krzyżaka, czy zbieg okoliczności i gdzie szukać przyczyny. Czy mógł pojawić sie jakiś błąd.
  10. Czy ktoś z kolegów miał podobne przypadki jeżeli tak to opiszcie je na pewno wielu z nas to pomoże w usuwaniu podobnych usterek.
  11. Ja zamówiłem w bmw za 360 i korek 75 bo przestraszyłem się ze znowu coś będzie nie tak. Jeszcze raz Dzięki za pomoc
  12. Dzięki za szybka odpowiedź. Pocieszyłeś mnie, faktem, że takie rzeczy sie zdarzają , mechanik tez mi tak powiedział a czy powinienem tez wymienić korek czy zostawić stary. A jeżeli chodzi o sam zbiorniczek to czy kupować oryginalny BMW za 360 zł i korek za 75 zł czy mogę kupić zamiennik faga gdzie oni maja oryginały z BMW tylko ścierają markę i pakują w swoje a różnica w cenie jest odczuwalna bo zamiennik kosztuje 260 zł.
  13. Witam koledzy.Jestem nowym forumowiczem i pisze pierwszy raz. Od kilku dni jestem właścicielem bmw e60 520 i silnik 2.2 170 z 2003 r. Jest to moje pierwsze BMW. Kilka dni temu zauważyłem kilka dosłownie 4 krople płynu chłodzącego pod zbiorniczkiem uzupełniającym. Sprawdziłem z pod korka nie leci bo pod nim jest sucho i wlot do otworu spustowego też jest suchy a natomiast u dołu zbiorniczka tam gdzie płyn powinien wyciekać z kanału spustowego było właśnie lekko mokre. Wynika że zbiorniczek jest gdzieś pęknięty w połowie tego kanału. Czy któryś z kolegów spotkał sie z takim przypadkiem. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.