Skocz do zawartości

TomaszXxX

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i LCI 2010

Osiągnięcia TomaszXxX

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zamieniłem wtryskiwacze między cylindrami 1 i 2. Silnik zaczął jeszcze gorzej pracować. Dzisiaj już całkiem padł. Odpala na 1 sekundę i od razu gaśnie. Obstawiam wtryski do wymiany. Czy te wtryskiwacze trzeba kodować?
  2. Czy ktoś może coś powiedzieć na temat działania sondy (przed katalizatorem)? Wykres w linku. Wolne obroty. http://wrzucaj.net/images/2015/09/03/Sonda_1.jpg
  3. Przebieg 84tys. Sonda wskazuje prawidłowe wartości, na jałowym około 1 jak dobrze pamiętam, ale dzisiaj sprawdzę. Łańcuch sprawdzam pod korkiem, ostatnio sprawdziłem po wymianie napinacza to był strasznie luźny, dało się podnieść z zębatki. Silnik pracuje dość głośno, ale nie tłucze jak diesel. Przy gaszeniu też zaczęło rzucać silnikiem. Nie wiem już gdzie szukać rozwiazania problemu. Na warsztatach nie ogarniają tego.
  4. Witam, Trochę odgrzeje temat. Mój problem to nierówna praca silnika na zimnym, strasznie nim trzęsie i szarpie. Świece wszystkie okopcone na czarno jakby miał za bogatą mieszankę. Wymieniłem napinacz rozrzadu, świece i cewki, nic nie pomogło. Łańcuch rozrzadu jest luźny pod korkiem. Błędy na kompie to: 2c31 czujnik lambda przed katalizatorem regulacja 2c2b czujnik lambda przed katalizatorem kontrola systemu 3070 synchronizacja cylindrów poprzez rozdzial mieszanki cynylinder 1 30ea katalizator denox zanieczyszczony siarką. Błędy po skasowania co jakiś czas wracają. Zastanawiam się nad wymianą sondy, check nie świeci. Może to wina wyciągniętego łańcucha? Na ciepłym silnik chodzi prawie idealnie, troszkę faluje na wolnych obrotach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.