witam, zanim przejde do sedna tematu to moze troche opisze swoje przygody z m50b25, posiadm e36 m50b25 tournig okolo 8-9 mies. temu borykalem sie z peknieta glowica, po probach poszukiwan uzywanej glowicy skonczylo sie na spawaniu koszt wszystkiego (spawania, uszczelek i dupereli) aby to bylo zrobione tak jak ma byc 1100zl ( robocizny nie licze bo robilem sam, pierwszy raz i wyszlo :D ) przez pewnien czas baylo wszystko ok do czasu pechowego dnia... jechalem wk******ony nie miłosiernie i przy wycięciu 3 biegu, nie wiem jakim cudem zamiast 4 biegu wskoczyl 2 bieg, obrotomierz poza skale ( chyba z 10 tys obr. szok :roll: ) oczywiscie jak najszybciej wbilem 4 ale bylo juz za pozno, na 4 biegu po wszystkim silnik powoli zszedł z obrotow i zgasł o odpaleniu nie bylo mowy, rozrusznik krecil praktycznie bez oporu. efekt takiej nie chcianej redukcji to jak narazie 12 ugietych zaworów wydechowych, jestem w trakcie tak powiem remontu co z prowadnicami i gniazdami itp jeszcze nie wiem.( jak bede cos wiedzial dopisze). :) przejde juz do temtatu bo pozno :P chodzi mi o jakies modyfikacje bo jak czopka w gorze to mozna cos popróvować tzn czy jest sens i czy mozna np. zalozyc inne walki (od czego) i czy cos to da, jak zrobic fajny dolot (moze ktos ma jakis i sie podzieli informacja :) wydech ( czy da cos i czy podchodza jakies inne kolektory lub jak zrobic caly wydech ) i jeszcze czy mozna cos zrobic z paliwem chodzi mi o inne wtryski. jezli ktos posiada takie info i sie podzieli z gory wielkie dzieki. Jak ktos chce sie wiecej dowiedziec o tym jak idzie robota i co jest nie halo to smialo pisac jezli ktos i ma pytania moge podeslac fotki ze zdjetej glowicy i wszystkiego co sie za nia idzie. jeszcze raz z gory dzieki, pozdrawiam. :cool2: