Skocz do zawartości

kamil_114

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 touring m50b25

Osiągnięcia kamil_114

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam, zanim przejde do sedna tematu to moze troche opisze swoje przygody z m50b25, posiadm e36 m50b25 tournig okolo 8-9 mies. temu borykalem sie z peknieta glowica, po probach poszukiwan uzywanej glowicy skonczylo sie na spawaniu koszt wszystkiego (spawania, uszczelek i dupereli) aby to bylo zrobione tak jak ma byc 1100zl ( robocizny nie licze bo robilem sam, pierwszy raz i wyszlo :D ) przez pewnien czas baylo wszystko ok do czasu pechowego dnia... jechalem wk******ony nie miłosiernie i przy wycięciu 3 biegu, nie wiem jakim cudem zamiast 4 biegu wskoczyl 2 bieg, obrotomierz poza skale ( chyba z 10 tys obr. szok :roll: ) oczywiscie jak najszybciej wbilem 4 ale bylo juz za pozno, na 4 biegu po wszystkim silnik powoli zszedł z obrotow i zgasł o odpaleniu nie bylo mowy, rozrusznik krecil praktycznie bez oporu. efekt takiej nie chcianej redukcji to jak narazie 12 ugietych zaworów wydechowych, jestem w trakcie tak powiem remontu co z prowadnicami i gniazdami itp jeszcze nie wiem.( jak bede cos wiedzial dopisze). :) przejde juz do temtatu bo pozno :P chodzi mi o jakies modyfikacje bo jak czopka w gorze to mozna cos popróvować tzn czy jest sens i czy mozna np. zalozyc inne walki (od czego) i czy cos to da, jak zrobic fajny dolot (moze ktos ma jakis i sie podzieli informacja :) wydech ( czy da cos i czy podchodza jakies inne kolektory lub jak zrobic caly wydech ) i jeszcze czy mozna cos zrobic z paliwem chodzi mi o inne wtryski. jezli ktos posiada takie info i sie podzieli z gory wielkie dzieki. Jak ktos chce sie wiecej dowiedziec o tym jak idzie robota i co jest nie halo to smialo pisac jezli ktos i ma pytania moge podeslac fotki ze zdjetej glowicy i wszystkiego co sie za nia idzie. jeszcze raz z gory dzieki, pozdrawiam. :cool2:
  2. kamil_114

    JAKA GŁOWICA M50B25

    wielkie dzieki za pomoc :D aaaaa mam jeszcze jedno pytanie mianowicie czujnikow, bo z tego co widze to w m52 jest jeden czujnik i krociec a u mnie w m50 sa 2 czujniki i krociec, bedzie jakis problem z tym czujnikiem ? jesli go nie bedzie ?
  3. kamil_114

    JAKA GŁOWICA M50B25

    cala kompletna z m52b28 snialo moge zkladac ? wlaki i cala reszta rowniez pasuje ?
  4. kamil_114

    JAKA GŁOWICA M50B25

    Witam. potrzebuje pomocy, szukalem na forach ale nie moge znalezc, mianowicie posiadam e36 touring m50b25 pojedynczy vanos (kiedys bylo tds) okazalo sie ze pekla mi głowica :( i teraz jestem w kropce bo nie wiem co robic, poniewaz ciezko znalezc glowice w dobrym stanie, a jesli juz jest to bardziej sie oplaca kupic caly slupek, chcialbym aby ktos z forum kto to cos takiego przerabial opisal mi czy jest mozliwosc zalozenia glowicy np. od m52b28 z pojedynczym vanosem, czy cos nie pasuje jesli tak czy da sie cos takiego zrobic zeby to dzialalo albo ewentualnie od czego moze jeszcze podejsc glowica. zastanawialem sie czy np. moze byc glowica z m50b25 nv , budowa chyba sie nie roznia tylko mijesce na vanos jest zadeklowane ( tak mi sie przynajmniej wydaje bo nie widzialem nigdy glowicy m50b25nv, jesli ktos cos o tym wie to prosze o info). zastanawiam sie tez nad pospawaniem choc wiem ze to nie jest najlepsze rozwiazanie. prosze o pomoc, z gory dziekuje, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.