Skocz do zawartości

Jasiek13

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 330d

Osiągnięcia Jasiek13

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. możesz podać namiary gdzie to robiłeś?
  2. Witam wszystkich Chcę kupić zderzak tył m-pakiet w kolorze sparkling i nadarzyła się taka okazja na alledrogo za niezłą kasę ale okazało się że 4 zaczepy do ślizgów są naderwane, dwa po jednej stronie i dwa po drugiej. Podobno da się zderzak tak założyć z tymi naderwaniami aby nie odstawał, czy to prawda?. Można też podobno zespawać zaczepy?. Czy warto iść w ten temat? link do foty zderzaka jak się powiększy można zobaczyć te naderwania http://allegro.pl/zderzak-bmw-e91-kombi-m-pakiet-tyl-stan-idealny-i6664432128.html#imglayer
  3. kupiłem już z wyciętym dpf-em a więc nie wiem. Kupowałem go latem i w lato nic nie czuć, tylko w zimę czuć spaliny. Były 3 wycieki oleju jak samochód się rozgrzewał to było czuć bardzo intensywnie zapach spalonego oleju ( leciał na układ wydechowy który się nagrzewał i spalał się na wydechu :( ) ale to już ogarnięte, nadal jednak czuć delikatnie spaliny :mad2: .
  4. turbo było regenerowane 3 tyg. temu i jest cacy
  5. Witam, mam podobny problem z chmurą gdy stoi i spalinami odczuwalnymi w kabinie dodatkowo w mroźne dni czuje przez ok. 2 sekundy jak by silnik się trząsł. Czytałem i wertowałem ten problem i natrafiłem na tezę dotyczącą spalin że może to być pęknięty kolektor wydechowy. Świece są ok :cool2:, nie wiem tylko jak sprawdzić szczelność kolektora, podobno wystarczy mikro pęknięcie :cry2: . Jeżeli chodzi o chmurę to mam wycięty dpf i kat i myślałem że to jest przyczyna nie pomyślałem o programie bo też mam zrobiony. Myślę o zamienniku dpfa :D zobaczymy co z tego wyjdzie :)
  6. turbina była uszkodzona i czuć różnice ale jeszcze sprawdzę na autostradzie :twisted: :mrgreen:
  7. Dpf jest wycięty, ale zlokalizowałem wyciek oleju z silnika i oddałem do warsztatu zobaczymy jak będzie się spisywał po naprawie mam nadzieję, że to jest ta usterka. Jeśli chodzi o informacje o prędkość max. to pisałem do ludzi z forum którzy mają 3-litrowe E91-ki i stąd wiem że seryjnie powinno to jechać 250 km/h. Dzięki za podpowiedzi :cool2:
  8. Witam wszystkich, tydzień temu miałem wycieczkę do Gdańska z 3 pasażerami i załadowanym bagażnikiem w sumie ok. 300 kg więcej niż jeżdżę sam i V max. wynosiła u mnie tylko 200 km/h. Zaniepokoił mnie ten fakt bo prędkość max. powinna być 250 a nie 200 czy mogło to być spowodowane dodatkowymi kilogramami ?
  9. prawdopodobnie kolektor wydechowy, jeżeli jeszcze wyczuwasz lekki swąd spalin dochodzący z kratek nawiewów to na 99.9 % jest to kolektor wydechowy
  10. Jasiek13

    Marka felg

    -oryginalne używane felgi BMW a jakie to zależy już od twojego gustu tak jak kolega wspomniał wyżej - albo sprawdz tutaj :cool2: viewtopic.php?f=70&t=264846
  11. witam, mam e91 3.0 TDI z 2006 roku i przy temp. ok zera albo poniżej silnik się trzęsie, po pierwsze trzeba zaznaczyć że silniki diesla są delikatniejsze od benzyny i takie rzeczy mogą się przydarzać, po drugie trzeba lać ropę przystosowaną do warunków atmosferycznych czyli np. arktyczny diesel statoila :cool2: po trzecie mile widziane są depresatory które dolewa się do ropy :cool2:
  12. heya :mrgreen: wycinać nie polecam ponieważ moje E91 ma wycięty dpf i od czasu do czasu w kabinie (szczególnie na światłach) pojawia się zapach delikatnego odoru, samochód jest zrobiony na tip top i nie ma mowy o wyciekach. Jeśli chodzi o warsztat w którym mógłbyś wyczyścić dpf-a znajduje się na ul. Rzemieślników 11 w Warszawie, jest to zakład o specjalizacji BMW i naprawdę mają sporą wiedze o samochodach BMW :cool2:
  13. tez ten temat mnie ciekawi i będę go zglębial :cool2:
  14. 3 miechy temu nabyłem e91 330d 231KM z 2006r. z manualem i jestem zachwycony. jedynka chodzi idealnie choć samochód ma przejechane 258 tyś. km i nie wiem czy było wymieniane sprzęgło czy dwumas ale nie ma żadnych drgań, szarpnięć i jeździ się płynnie i tak samo zmienia się biegi.
  15. Są to felgi takie same jak do M5 tylko, że w M-ce mają one 19" a ty masz 18"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.