Skocz do zawartości

mapkrk

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 525D

Osiągnięcia mapkrk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. TCU widać w INPA ? Tak jak pisalem wczescniej INPE mam najnowsza i zeby sie polaczyc z e39 musze wejsc przez Shift + F9 "old" , nie widzialem tam opcji zeby wyswietlic wszystkie moduly w jednym oknie. Natomiast jak wejde w Communication Systems/ Telephone to sie laczy z TCU i moge odczytac oraz usunac bledy, odczytac numer i date produkcji. Jezeli uruchomie ISTA - D to na "drzewku modulow" nie widze TCU. Czyli jak by nie bylo do konca zakodowane. Nie moge znalesc naklejki z ZCS za prawa lampa ale wyczytalem ze tylko przed lift mial te naklejki.
  2. Inpe mam od BimmerGeeks ale wydaje mi sie ze dziala bez problemu z K+Dcan i Enet. Mam jeszcze dwie inne BMW i laczy sie bez problemu z tym ze jest po niemiecku. Zrobie tak jak mowisz, zobacze czy problem lezy w sp daten.
  3. Jest orginalny, pamietam ze kilka lat temu robilem update przez Ista P ale nie zmienialem nic w ustawieniach.
  4. Mam, i lacze sie z ECU przy odczycie I zapisie w ncs expert bez problemu. Wychodzi tylko blad na koncu tego modulu jak koduje cale auto. Rocznik 9/2002 a zobacze czy jest naklejka dopiero jutro. Nawet o jej istnieniu nie wiedzialem. Windows 11 I ediabas 7.3.0. Najmlodsza wersja soft bmw standard tools.
  5. Mala aktualizacja: Jeszcze raz dzieki za klucze. Postepowalem zgodnie z instrukcja z poprzednich stron tego tematu jezeli chodzi o zapis nowych kluczy. Na samym poczatku wystepowal error "COAPI-1081: GM-Schluessel fehlerhalft". Udalo mi sie z tym uporac po resecie DME w PA Soft, chociaz nie wiem czy to byla przyczyna ale error juz nie wystepuje. Natomiast terez kiedy chce zakodowac caly auto wyskakuje mi inny blad SGVT-Fehler COAPI-1000: Fehler, szukalem na internecje ale wysztkie ustawienia profilu w NCS Expert sa dobre. Moge odczytac ustawienia wszystkich modulow w NCS oprocz TCU i EWS. Jakies sugestie ? Z gory dzieki !
  6. Ok bede probowal, dam znac jak mi poszlo, dzieki wszystkim za poswiecony czas.
  7. Moj blad juz sie glubie w tych numerach, zle przekopiowalem. VN:10100039831. Po zmianie kompatibilnosci na Windows XP SP3 dalej sie nie chce uruchomic. Chyba mam zla kopie softu.
  8. To jest wersja USA na rynek Kanadyjski. To wszystko co udalo mi sie uzyskac do tej pory. WBADN63453GN88085 GM: 5B633810W SA: 20090C940D974534T VN: 20090C940D974534T ;DN63 5B630000 LIM M62B44 TU AUT LL US //540iA TÜ Limousine US
  9. Jeśli tak zrobisz z kolejnym telefonem to można uznać, że masz szczęście. To by potwierdzało teorię, że każdy EVEREST to loteria, bo zależy z jakim telefonem w oryginale współpracował. Pokaż dokładnie naklejkę z EVEREST'a, ale wydaje mi się, że to wersja z USA. Tam mogły być programowane na dowolny telefon i parowanie automatyczne. Ale pewnie jest wentylacja, bo masz MID'a z funkcją komputera BC. Poszukaj takiej funkcji jak programowanie wentylacji. Nie wiem jak w to się wchodzi, bo ja mam zegary w wersji LOW w aucie z MID'em, a tam nie ma takiej funkcji. W drugim jest nawigacja 16:9 i obok pokrętła jest czerwony wiatraczek jeśli ustawi się przewietrzanie na określoną godzinę. Tak jest to wersja USA
  10. GM: 5B633810W SA: 20090C940D974534T VN: 20090C940D974534T
  11. Moj problem polega na tym ze nie chce mi sie to otworzyc w Windows 11, musze starego laptopa uruchomic z Windows XP. Moje SA: 20090C940D974534T
  12. To zdradź sposób w jaki parujesz nowy telefon z instalacją samochodu. Trzeba ją usunąć, bo to jest telefon na osobną kartę SIM w samochodzie i wpisać 0638, bo to jest jedyna opcja z TCU, która została przyporządkowana do E39. Kolega Szumrak podpowie jak to ogarnąć poprzez ZEKO ZCS Trzeba ręcznie wyłączyć na panelu programowanie godziny przewietrzania. Jest jakiś błąd w sofcie jeśli masz ogrzewanie postojowe i podczas korzystania z Pasofta to się dzieje. Mam to samo w wersji z nawigacją, zapala się czerwony wiatraczek i jakaś godzina spoza systemu 24h. Podlaczylem antene Bluetooth i modul do auta, wsiadlem wlaczylem zaplon i w telefonie opcje bluetooth. Po kliku sekundach w telefonie pokazal sie BMW....., wprowadzilem PIN z naklejki na module i sie polaczylo, przeprowadzilem rozmowe testowa i bylo wszystko ok. Pozniej mialem problem z polaczeniem kiedy podpialem PA Soft i zmienilem nazwe i pin ale po jakims czasie udalo mi sie to ogarnac i dalej dziala bez problemow. Wtedy musialem wymusic parowanie w PA Soft i wpisac pin 0123456789. Nie mam ogrzewania postojowego, na poczatku nawet nie wiedzialem od czego ta dioda jest ale bede probowal cos pokombinowac. Dzieki za informacje.
  13. Czesc, Ja w swoim po liftowym e39 mialem juz wiazke pod TCU. Kupilem na szrocie modul EVEREST IBUS SW:27 HW:35. Po podlaczeniu do samochodu wszystko dziala jak trzeba. Nie musialem wymuszac parowania, ksiazka telefoniczna zaladowala sie bez problemu, ogolnie wszystko dziala jak trzeba. Mam tylko jeden problem z czerwona dioda od wentylacji postojowej ktora swieci sie caly czas. Druga sprawa chcialbym przekodowac caly samochod i chcialbym tez zeby modul byl widoczny w NCS Expert. Problem polega na skalkulowaniu nowego ZCS, zabardzo nie wiem jak. Poszukalem troche na forach i ktos zasegorowach mi dwa programy Decode BMW i ZCS Zeko (nie wiem jak to uruchomic) oraz Decode BMW order v0.3. W tym drugim po wpisaniu mojego SA opcja telefon 0629 jest juz wpisana w ZCS. Nie widze tam zadnych innych opcji TCU EVERSET. Ktos moze udzielic jakis wskazowek ? Z gory dzieki.
  14. Mam wiazke ale nie bylo fabrycznie telefonu. Radio MID z przyciskiem sluchawki. Jest wiazka juz sprawdzalem z nowym zlaczem po 2002 roku. Dzieki wielkie za linka do strony z opisem. Bede szukal teraz modulu TCU. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.