Skocz do zawartości

adirozz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    645Ci

Osiągnięcia adirozz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Siema. Od paru dni cieknie mi olej z pompy próżniowej ,postanowiłem wiec wymienić uszczelki. Nigdzie w internecie nie było nic o rozmiarach tych uszczelek wiec zamieszczam rozmiary do uszczelki zewnętrznej jak i wewnętrznej do Vacuum Pomp . Napewno komuś sie przyda,wystarczy jechać do sklepu,kupić oringi i je wymienić .20-30 min roboty i problem z głowy . Rozmiar uszczelek jest do samochodu BMW 645I (Silnik N62) być moze pasuje i do innych modeli . 94mmx3mm 55mmx2.5mm
  2. adirozz

    BMW 645 kody błędów

    Naprawione . Przyczyną był spalony przekaźnik od Vanos'a
  3. adirozz

    BMW 645 kody błędów

    Wszystko stało sie wtedy gdy dałem jej trochę gazu i nagle miałem zwolnienie na drodze i przejechałem troszkę szybciej przez próg zwalniający ,do tego w bagażniku miałem stary akumulator który wymieniałem to jeszcze on przeturlał sie po bagażniku az było go słychać . Mam nadzieje ze to jakieś problemy z elektryka bo do tej pory wszystko było elegancko
  4. adirozz

    BMW 645 kody błędów

    Dzwoniłem aby narazie do elektryka to mi mowi ze możliwe ze rozrząd sie przestawił bo w silnikach n62 napinacze sie lubiły luzować ale nie chce mi sie w to wierzyć . Na skanerze przy błędach pisze ze problemy z zasilaniem bank 1 i bank "2 tak jak pisałem wyżej. Dokładnie mam 3 błędy 2862 /2863/2865
  5. adirozz

    BMW 645 kody błędów

    Akumulator był do wymiany ,miał juz trochę lat i nie trzymał Wogole napięcia ,ciagle rozładowany był . Teraz jest spokoj trzyma normalnie napięcie . Na zagranicznych stronach wyczytałem ze te błędy które mam dotyczą valvetronica . Cos z napięciem czy modułami nie mam pojęcia dlatego prosiłbym kogoś ogarniętego o pomoc
  6. adirozz

    BMW 645 kody błędów

    Witam prosze o pomoc . Wczoraj wymieniłem akumulator w swojej BMW a dzis gdy dałem więcej gazu po chwili włączył mi sie check enigne . Samochód kręci do 2tys obrotów i jedzie bardzo wolno ,pod górkę ledwo co dzis wjechałem . Gdy podłączyłem pod skaner to wyświetliło błąd 2862 koło napięcie zasilania , zasilanie wyjściowe bank 1 2863 zawór o zmiennym przekroju koło napięcie zasilania ,zasilanie wyjściowe bank 2 Prosze o pomoc co sie stało Z góry dziekuje
  7. adirozz

    Błąd Dynamic Drive

    witam,pali mi sie kontrolka od dynamic drive. Gdy wszedlem na kanał zobaczyłem ze wisi jakis przewód . Jak sie okazało jest to przewod od dynamic drive tylko nie wiem gdzie to powinno być założone. Zaznaczyłem na zdjęciu przewód który wisi w powietrzu ,u mnie jest sam przewod a na zdjeciu jeszcze jakis filtr/zbiorniczek .prosze o pomoc gdzie to założyć .http://zapodaj.net/2918af347f63a.jpg.html
  8. Przepraszam czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie akumulatora wraz z klemami? Chciałbym zobaczyć jak wyglada bezpiecznik pirotechniczny bo z tego co widzę to u mnie są gołe klemy /zrobione jest na krótko
  9. Witam,kupiłem BMW 645i . Samochód został uderzony w tył ,nie mocno ,zbita lampa i zderzak do malowania . Ale jest problem ponieważ muszę odłączać klemę za każdym razem ponieważ aku ciągnie prąd i pózniej nie można odpalić samochodu . Przewód + który idzie do bezpieczników ten pirotechniczny wyglada na to ze jest okej lecz nie wiem bo juz sie gubię .Na liczniku pali sie kontrolka ABS ,kierownica,stabilizacja toru jazdy,poduszki i jeszcze pare rzeczy . Błędów nie można usunąć bo cały czas sie pala. Proszę o pomoc chciałbym to ogarnąć sam . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.