Skocz do zawartości

rakoo

Zarejestrowani
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2005
  • Lokalizacja
    Konin

Osiągnięcia rakoo

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. rakoo

    Pompa wody E60 N52B30A

    Pompa do wymiany, prawdopodobnie nie osiaga maksymalnych obrotów przy wyzszej temp silnika. Skoro masz INPA to łatwo to sprawdzisz w testach tej pompy, masz tam chyba cos kolo 25, 50,75 i 95 % wydajnosci. Miałem to samo, po krótkiej miejskiej jezdzie nie musiała wchodzic na wysokie obroty więc komputer nie rejestruje tego ale wystarczyło się przejechać po autostradzie i błąd zarejstrowany, u mnie osiągała maks wydajność na poziomie 83%, po wymianie 98. To standardowa rzecz przy tym silniku niestety.
  2. No patrz a mój stary n52 30 w 530 po przebiegu 260 tys bral 1 l na 6 tys km. Sprzedałem go bo zaczął sie trochę pocic od góry i myślałem że to coś poważnego.
  3. Panowie proszę o opinię. Sprzedałem swoje N 52 530 i. Szukam auta w holandii bo tutaj głównie mieszkam. Ceny i przebiegi tutaj to juz jakis koszmar. Mam dwa auta na oku całkiem skrajne. 325D touring, oraz piękne coupe 330 i, roczniki 2009, chyba wiecie o jakich silnikach mówię. Problem w tym że mają przebiegi 240 tys. Co będzie bepieczniejszą opcją pod względem eksploatacji tych silników, mój przebieg głównie autostrada. Nie chodzi mi o spalanie i koszty paliwa bo to dla mnie bez znaczenia. Chodzi mi o koszty serwisowania tych silnków i czego się spodziewać po takim przebiegu. Ogólne problemy znam bo nie jestem nowy jesli chodzi BMW, mój stary n52 to prawie zero problemów.Może wypowiedzą sie ci którzy mają doświadczenie z tymi silnikami po takim przebiegu. Zamierzam autem zrobic jeszce ok 50-60 tys.
  4. Prośba o DVD2 z jakiegos normalnego serwera, chomik, Fileshare itp.
  5. Tak to oznacza zmienny kod, u mnie jest tak samo z Nice. Walczyłem z tym trochę i Nice nie pójdzie. Czytałem gdzieś że po którymś roku (teraz już nie pamiętam) były już te piloty w lusterku zmodyfikowane i obsługują Nice.
  6. Problem rozwiązany, sonda lambda padnięta.
  7. Niestety po kasowaniu błąd wraca. Silnik lekko trzęsie. No właśnie na rozgrzanym silniku w tej zakładce i tym banku nie zmienia się prawie nic, na przygazowce też nie ma zmian, spróbuję coś nagrać i wrzucę.
  8. Taki oto błąd e 39 m52. 203 Fuel trim limit bank 2. Czy padła sonda lambda? Oto odczyty INPA: https://ibb.co/cPq9Yp https://ibb.co/iV2Otp https://ibb.co/eP8Dtp https://www.youtube.com/watch?v=bRPkmHfB9lc https://www.youtube.com/watch?v=_8D_W5YwqKg https://youtu.be/0Xpl3oHLAWc
  9. Pamiętasz który moduł przekodowałeś? Trochę dziwne. W jakim kolorze masz SGM na ISTA?
  10. rakoo

    Wejście AUX CCC bmw e61

    Co ma bezpiecznik do gniazda AUX? Nic. Jest to wpięte prosto do radia. Jeśli nie wyświetla ci to napewno nie jest zakodowane, a czy jest fizyczne połączenie z radiem to trzeba sprawdzić fizycznie albo najpierw zakoduj , mając AUX wtedy podłączaj.
  11. Olej kasujesz kiedy chcesz ,nawet nie musisz go wymieniac. Komputer liczy to biorąc pod uwagę styl jazdy, obroty silnika, obciążenie, itp. Ja wymieniam raz do roku i zawsze kasuję nie patrząc na to co mi pokazuje.
  12. Inspekcji klocków drugi raz nie skasujesz. Komputer pokazuje przybliżony przebieg do wymiany.
  13. Nie ma takiej możliwości. Najprościej kabelek, komputer, INPA, ISTA , itp. W tym wypadku skasuje się bez problemu. Wyjęcie kluczyka w tym wypadku nie zawsze gwarantuje niezarejstrowanie odpięcia poduszki, jeśli nie masz kompa i nie chcesz kasować błędu odłącz po prostu akumulator.
  14. Kupiłeś dobre. Temperatura maksymalna pracy i tak nie przekroczy 85 st. Kondensatory są klejone do płyty. Przemyj łączenie spirytusem gdyby nie pomogło benzyną ekstrakcyjną.
  15. Sprawdzisz miernikiem pojemności. W tym wypadku problemem w tym sterowniku są małe ale o dużej pojemności kondensatory, które po latach tracą część pojemności i sterownik zgłasza błąd. Znany problem w elektronice współczesnej. Zamów i wymień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.