Nie strasz, nie wziąłem pakietu do g20, bo zona poprzednim autem zrobila 40tys przez 4,5 roku, a pakiet teraz 4tys za 5lat/100tys. Biorąc pod uwagę interwały co 2 lata lub 25-30tyś to powinno wyjść tak samo lub taniej bez pakietu. Tarcze i klocki i tak trzeba oddzielnie. Za samą wymianę oleju w g30 z filtrem pomiędzy darmowymi interwałami zapłaciłem 500zł w bmw fus, wiec mysle ze cena bardzo ok. A co do pytania kolegi powyżej to chyba serwis suva x5 będzie droższy niż g20. Ja za klocki po rabacie na tył z wymianą w Aso płaciłem to x3 1200zl, a za przód tarcze plus klocki 3tyś po rabatach. W serii 5 mam teraz 31tyś, więc z tego co straszy forum bardzo niedługo poznam ceny w g30. W seacie leonie za przod wymiana + klocki w aso placiłem 900zl a na tył 700zł. wiec w sumie 1200zl to raczej tylko troche wieksza cena biorac pod uwage ze x3 jest droższe, wieksze i w wyższym segmencie. w porsche macan blizej 2k przod z tego co slyszalem.