Skocz do zawartości

Gazdov

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring M47D20O0 136PS 02/2000 AX71
  • Lokalizacja
    Łomża

Osiągnięcia Gazdov

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Gazdov

    Co to za wtyk?

    Działa na zadymienie, o ile jest sprawny. Ma to sens np. jak jedziesz za starym Jelczem - powinien wtedy zamknąć klapę, da się to usłyszeć albo zobaczyć w INPie. Sterownik odpowiedzialny za AUC (Automatische Umluft Control), to IHKA - panel od Climatronika. Jeśli nie miałeś go w standardzie, to będziesz musiał aktywować go NCSem.
  2. Dodam tylko, że NSL_ALS_STANDLICHT występuje w LSZ od CI31 czyli tylko w poliftach
  3. Wyprzedzając pytania i wątpliwości na innych klubach i forach, dotyczące problemu czy dwa światła przeciwmgielne zamiast jednego są w Polsce legalne, na podstawie tabeli w Dz. U. z 2009 r. Nr 75, poz. 639, pkt. 13 źródło:http://tnij.org/mnngn1s, wyjaśniam że auto może posiadać 2 lub 1 światła przeciwmgielne, pod warunkiem ich 100mm odstępu od świateł stop i sprawnej sygnalizacji kontrolką na desce. To tak jakby kto pytał :wink:
  4. Gazdov

    Aktywacja BC

    Było http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=79911 Żadne. Śr. prędkość, śr. spalanie, zasięg, zegarek, temperatura - tylko 5 funkcji. Poza wymianą jak w temacie wyżej, wyciągasz NCSem konfig FSW_PSW.MAN ze sterownika zegarów KMB, zmieniasz BC nicht_aktiv na BC aktiv Dalej kodujesz to tak samo jak wszystko inne i masz BC. To tak w dużym uproszczeniu.
  5. Właśnie wyciągnąłem winowajcę a wygląda tak: http://i539.photobucket.com/albums/ff357/drago747/12033817_919569198117642_1570053630_n.jpg Jako że auto stało tyłem do krawężnika, pchnąłem je o metr na luzie do przodu, wrzuciłem V bieg i pchnąłem je do tyłu aż rękojeść wylazła. Pasek obejrzałem na pompie od wspomagania bo jest najlepiej widoczna spod osłon. Wygląda na niewystrzępiony i nie widać też żadnego bicia. Dziękuję Wam za porady :wink:
  6. Witajcie. W chyba najgłupszy możliwy sposób uszkodziłem sobie auto. Sprawdzając bezpieczniki od świec żarowych odkręcałem pokrywę komputera pod maską i nieuważnie zostawiłem mały klucz grzechotkę na silniku. Nie zauważyłem go i chcąc odpalić silnik spadł on pomiędzy chłodnicę a pasek osprzętu. Poczułem dwa szarpnięcia silnika i natychmiast go zgasiłem. Zauważyłem że zaklinował się on między kołem pasowym wału korbowego a paskiem z prawej strony. Sam klucz udało mi się wyszarpnąć ale została tam jeszcze gumowa osłona rękojeści tego klucza. Wiem na pewno, że czeka mnie holowanie do warsztatu bo sam nie dam sobie z tym rady, ale chciałbym spytać was czy efektem tego co się stało mogłem spowodować większe uszkodzenia niż koło i pasek? Boję się cokolwiek ruszać a strach pomyśleć czego jeszcze mogę się spodziewać. Na jakie ewentualne koszta się przygotować? Dziękuję i pozdrawiam
  7. Gazdov

    Kontrolka AIR BAG moja zmora

    Błędy Airbaga mają właśnie to do siebie, że nawet jeśli są tymczasowe to kontrolka nie zgaśnie aż do momentu skasowania błędu na komputerze. Chociażby było tak w moim przypadku. INPA wyrzucała błąd średnio co 1-2 dni w sterowniku o tymczasowym otwarciu obwodu airbaga kierowcy. Przy wymianie manetki na taką z BC odkręcałem kierownicę i coś tam pogmerałem przy taśmie, złożyłem wszystko do kupy i do dziś nie ma śladu po błędzie. Wydaje mi się, że Twój problem leży albo w taśmie kierownicy albo w macie zajętości fotela. To są słabe punkty tego układu. U mnie okazało się, że mata zajętości fotela była wyłączona domyślnie NCSem. Aha, i jak już się zdecydujesz na robienie czegokolwiek na własną rękę, pamiętaj o odpięciu akumulatora!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.