Skocz do zawartości

radekoo92

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA 2002
  • Lokalizacja
    Krapkowice

Osiągnięcia radekoo92

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tutaj jest opis wtyczki multifunkcji z polifta jak masz taka sama wtyczke to latwo mozesz sprawdzic ktore to piny, a jak masz inna wtyczke to kolorami kabli sie sugeruj to powinno byc wszystko tak samo Kolory kabli 4 pinowej wtyczki: - niebieski - "masa" - szary - sygnał dla sterownika silnika DME (tempomat) - biały - I-bus (informacja o wciśniętych przyciskach) - czerwony - zasilanie "po stacyjce" czyli sprawdzasz sobie do którego pinu wchodzi biały i czerwony w tym wypadku i przedłużasz to do radia w drugiej wtyczce prawdopodobnie beda to piny 4-i-bus,5-zasilanie badz 5-ibus i 6-zasilanie bo z tego co widze masz wolne 3,4,5,6. Daj znać czy poradziłeś sobie
  2. Witam serdecznie, u mnie stuki w silniku slyszalne na najbardziej na jalowym biegu powyzej 1600 obr klekotajace z dodawaniem gazu..Stukanie najbardziej slychac jak sie stoi i doda gazu do 2 tys ponieważ w czasie jazdy zaglusza je praca silnika.Problem u mnie pojawił się po tym jak robilem kick downy na autostradzie i przy przyspieszaniu przy okolo 160 nagle auto jakby na sekundę stanęło, odpuscilem gazu dodalem i jechalem normalnie dalej nic zauważyłem, po zjechaniu na bramkach uslyszalem charakterystyczny klekot jak na waszych filmikach ale dochodzacy jakby zaraz spod plastkiowych oslon, oprocz tego autko wiecej mi pali z litr, minimalnie inaczej odpala(jestem wyczulony na kazda zmiane i slysze ze jest inaczej) i lekko wiecej kopci..wymieniłem 6 wtrysk bo na kompie pokazalo ze 6 ma korekte 4 w plusie, po wymianie na zregenerowany stuki te same i koreta tez taka sama! Dodam ze później podmienilismy wtryski aby wykluczyc ze to na pewno wtrysk i dalej to samo, a gosc z firmy z Boscha sprawdził moj stary wtrsy i okazalo sie ze tez nie był wcale jeszcze taki zły. . Sciagelismy kolektor ssacy i odplalilismy auto bez niego..na 6 cylidrze ucieka kompresja, prawopodnie cos z zaworem uplaony,lub popychacz nie domyka.. Po przytkaniu szmata dziury w glowicy ( szostego otowru na dole, z tych gdzie moga wpasc klapki z kolektora, bloga cisza) .. więc polecam wam koledzy ściągnąć kolektor odpalic i zobaczyć jak macie takie objawy jak ja czy komprsja nie spier*** tak jak u mnie.. Bo to ewidentnie widac ze zamiast wciagac z jednej dziurki spierdla*** spaliny.Ja najpierw sprawdze popychacz, jak nie to scigamy glowice robie zawory, te co trzeba planujemy i jezdzimy dalej. Pozdrawiam Tutaj filmik jak to u mnie słychać : Edit0: popychacze były ok, po zdjęciu glowicy na 6 cylindrze znalazla sie brakujaca klapa z kolektora ssacego, najlepsze jest to ze przy sciganiu klap jednej juz nie bylo, tzn byla juz wylamana, jezdzilem tak bo myślałem ze wylamala sie ona poprzedniemu wlascicielowi a okazalo sie ze wylamala sie mi przykleila gdzies ( bo auto kilka dni jezdzilo normalnie) i dopiero jak na autostradzie jej dalem to musiala sie odkleic i wessalo ja do silnika a dokładniej jak wyżej wspomnialem precik wbil sie w tlok i pokrzywilo zawory dlatego tak klepalo..dodam jeszcze ze klapka urwana na wysokosci 3 cylindra a wpadla az na 6 tak ze grubo.. http://www.fotosik.pl/zdjecie/cc635e4cdf55cc0d Edit1: u mnie sprawa zakończyła się wymianą całego silnika, który był jeszcze fabrycznie zamknięty, przełożyłem swój osprzęt i chodzi jak kiedyś .. Pięknie. Pozdrawiam
  3. Witam, mógłby ktoś podesłać poradnik na email ? radeko.pl@interia.pl Mam jeszcze pytanko, jak mam kierownicę ze zwykła poduchą to mogę wymienić tylko tą poduchę na taka http://kackiewicz.pl/bmw_old/tutorial/heated_wheel/e36_heated_wheel_5.JPG czy taka trójramienna kierownica z mała poduchą też normalnie podejdzie ? Dodam że mam kierownicę 4 ramienną, bmw z 2002 r. Z góry dzięki za odpowiedź . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.