Skocz do zawartości

andrzejandrzej86

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e93 335i 2008

Osiągnięcia andrzejandrzej86

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z falujacymi obrotami na biegu jałowym a gdy podczas jazdy odpuszczę pedał gazu obroty dużo wolniej opadają i zatrzymują się na pewien czas powyżej 1200 rpm a później zaczynają falować. Problem pojawia się zaraz po odpaleniu silnika i nie ustępuje przy nagrzanym silniku. Często ale nie zawsze bywa tak że po przejażdżce zgaszeniu i odpaleniu silnika problem znika i silnik utrzymuje perfekcyjne obroty. Po odpięciu kostki od przepustnicy silnik również pracuje równo Krokowy wymieniony. Brak nieszczelności dolotu. Czujnik przeplywu powietrza wymieniony. Przepustnica nie wymieniana alw wygląda na czystą Pozdrawiam Andrzej
  2. Wilku, dzieki za odpowiedz. Co do pasowania wydechu e92 do e91 to czy jestes pewny? Wiem ze same wydechy koncowe maja inne numery czesci, boje sie ze moze nie podejsc.. ale jak masz doswiadczenie w tym temacie to sie poslucham i kupie od coupe bo taki mam na oku. Pozdrawiam
  3. Cztery pytanka 1 Czy dobrze rozumiem ze wydech 335d pasuje do 325d na zasadzie przykrecenia gdzies z przodu auta, czy jednak trzeba spawac? 2 Czy wydech 335d od e92 podejdzie do e91? 3 Czy wydech 335i podejdzie do diesla? 4 Do czego sluzy nr 2, jako wieszak? Z gory dzieki za informacje. :cool2:
  4. Myślałem, że sami to robią bo gościu się chwalił na filmiku, że to ich pomysł ale pewnie masz rację taniej z chin sprowadzić niż samemu zrobić. Cena atrakcyjna, ale problem w tym, że nadal będą to wadliwe turbiny która po pewnym czasie znowu zaczną jarmolić :(
  5. Dla zainteresowanych za 100$ można ten zestaw kupić z USA bezpośrednio od gościa który je robi i jest pewność że to nie chiński wytwór bo i takie na ebayu można dostać. Sam osobiście nie dam rady tego wymienić ale pogadam z moim mechanikiem. Jak nie to dwie turbiny regenerowane za £450 z wyeliminowanym problemem wastegate'u...
  6. Dzięki za odpowiedzi. Dokładnie taki dźwięk jak na wideo jutro z ciekawości zrobię test z filmika.
  7. Dzięki za odpowiedź, właśnie tego się obawiam. Dodam, że przy odpaleniu na zimnym też przez moment jest ten dźwięk po chwili przestaje (mniej więcej gdy drugi wydech się otworzy).
  8. Witam, Od momentu zakupu auta borykam się z dość irytującym dźwiękiem który wydobywa się przy puszczaniu pedału gazu z przodu auta z prawej stron zdecydowanie w okolicy katalizatorów przednich. Dźwięk podobny do wolnobiegu rowerowego, regularny, jakby grzechotanie. Czy ktoś borykał się z podobną przypadłością? Z góry dzięki za pomoc. Dla tych którzy nie kojarzą dźwięku wolnobiegu rowerowego filmik pod linkiem :D
  9. Zamówiłem nową poduchę z okablowaniem zobaczymy czy pomoże edit: Okazało się że poduszka sprawna, kostka powodowała problem :)
  10. Dzięki za odpowiedź, wiesz może jaka powinna być oporność?
  11. Witam, Mam problem przy montażu nawigacji okazało się, że mam rezystor wpięty w kostkę poduszki powietrznej pasażera. Sama poduszka jest i wygląda na sprawną (zdjęcia poniżej). Po wyjęciu z kostki rezystora i wpięciu jej w poduszkę wywala błąd którego nie idzie skasować, dopiero po ponownym wypięciu kostki z poduchy i włożeniu rezystora idzie skasować błąd. Próbowałem na różne sposoby zamieniałem przewody lewy prawy, wpinałem kostkę wraz z rezystorem w poduszkę a i tak wywala błąd niedoskasowania. Na początku myślałem, że to kostka bo nie ma tylnego zapięcia ale raczej nie bo próbowałem wpinać piny bezpośrednio w poduszkę bez plastikowej obudowy kostki i raczej styk pomiędzy pinami żeńskimi kostki z męskimi poduszki jest. W związku z czym przychodzi mi do głowy parę pytań. Jaką oporność powinna mieć poduszka? i jak ją zbadać? pytam bo są dwie kostki jedna zielona druga czarna (z rezystorem) za co odpowiedzialna jest jedna a za co druga? Czy czarna bada czy jest poduszka a zielona daje sygnał do wystrzału? Jak tak to czy w razie Wu (odpukać) poducha byłaby w stanie wystrzelić mimo, że tylko jeden przewód jest wpięty w nią a drugi sobie dynda pod deską z rezystorem? Z góry dzięki za odpowiedzi. http://images78.fotosik.pl/310/0bb46a4c4fa680c4gen.jpg
  12. Dzwoniłem. Niestety nie ma możliwości łączenia nawigacji CIC business z dużym wyświetlaczem -jest to mit. Pozostaje mi tylko zakup proffesionala, teraz pytanie CIC czy CCC
  13. Dzięki za odpowiedź. Czy można bardziej rozwinąć punkt 3? Chodzi mi o to czy np. kostki do wyświetlacza dużego i business są takie same i czy zabieg jest plug & play. Czy wszystkie duże wyświetlacze są takie same chodzi mi o przed i po lift. No i co najważniejsze jak informacje z jednostki business będą wyświetlane na 8.8" wyświetlaczu czy na całej jego powierzchni, czy może przycięte do wielkości wyświetlacza business. Pytam ponieważ jednostki CIC business można kupić w dobrych pieniądzach co daje niższą cenę za komplet niż CCC professional.
  14. Witam, Chcę zamontować nawigację do mojej e92, z dużym wyświetlaczem czyli Professional. Nie zależy mi na bajerach typu dysk czy czytnik usb głównie chodzi mi o czytelną mapę. Więc raczej wybiorę CCC. Niestety w Anglii ciężej niż w Polsce jest znaleźć speca który zamontuje i przy tym nie policzy jak za zborze, więc postanowiłem, że zamontuje navi sam. Części chcę z PL sprowadzić i tu nasuwają się pytania: 1 Czy części z europejczyków będą pasować do anglika? Chodzi mi głownie o przewody. 2 Czy wszystkie navi mają wybór języka angielskiego? 3 Czy istnieje możliwość montażu nawigacji CIC business i do tego dużego wyświetlacza (tek gdzieś słyszałem)? 4 Czy jest jakaś różnica w montażu pomiędzy CCC a CIC? chodzi mi głownie o poziom trudności :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.