Skocz do zawartości

Kostkowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 08'

Osiągnięcia Kostkowiec

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Dzięki za ten komentarz. Mam nowe tarcze i klocki Textar. Borykałem się z problemem nieprzyjemnego głośnego piszczenia po uruchomieniu samochodu. Po krótkiej jeździe pisk ustępował. Jednak sam początek jazdy był dramatyczny. Zgodnie z Twoją sugestią potraktowałem klocki papierem ściernym, wyrównałem nierówności i problem ustąpił. Komentarz dla potomnych :D Jednak po pewnym czasie znowu zaczelo piszczesc, wymienilem Textar na Ate i jest lux.
  2. Cześć, Dzięki za ten komentarz. Mam nowe tarcze i klocki Textar. Borykałem się z problemem nieprzyjemnego głośnego piszczenia po uruchomieniu samochodu. Po krótkiej jeździe pisk ustępował. Jednak sam początek jazdy był dramatyczny. Zgodnie z Twoją sugestią potraktowałem klocki papierem ściernym, wyrównałem nierówności i problem ustąpił. Komentarz dla potomnych :D
  3. Ja nie widzę nic podejrzanego, wszystko jest pod linkiem https://en.bidfax.info/bmw/328/2041228-bmw-328-xi-sulev-2011-black-30l-vin-wbapk5g57bnn29228.html Estimated Retail Value: 9338 $ Estimated Repair Cost ≈ 15855 $
  4. Ok widzę na forum jest instrukcja do instalacji inpy. Wkrótce dam znać jak poszła wymiana kodowanie i kalibracja.
  5. Dzięki za info, akurat mam win7 64 bit, ale to bez róznicy.
  6. Niestety w moim laptopie już nie ma opcji wgrania XP. A z tego co wiem tylko XP dla NCS.. no chyba, że wirtualna maszyna. Jeszcze nigdy tego nie robiłem muszę zagłębić się w ten temat. Jeśli ktoś ma możliwość dokładnego wytłumaczenia będę wdzięczny na pw.
  7. Dzięki WojtekX. Mam nadzieję, że to będzie tak proste jak piszesz. Dam znać po całej operacji.
  8. Dzięki WojtekX. Przypisać do auta? Potrzebne będzie coś oprócz inpy? Jak się za to zabrać?
  9. Dzięki za odpowiedzi, widzę, że jednak opinie są podzielone. Ja też słyszałem, że potrzebne jest najpierw kodowanie. Czy ktoś z Was już wymieniał ten czujnik i ma wiedzę popartą doświadczeniem?
  10. Witam, Drodzy forumowicze mam dwa pytania dotyczące wymiany czujnika kąta skrętu, która mnie czeka. Czy ten "nowy" czujnik musi być faktycznie nowy z aso czy może być używka i będzie działać? Czy po wymianie jestem skazany na aso?(kodowanie+kalibracja) czy można to bezpiecznie zrobić we własnym zakresie? Jeśli tak, co będę potrzebował? Z góry dzięki za konkretne odpowiedzi.
  11. No właśnie może być już tak zmęczony, że nawet ładowanie w stacyjce mu nic nie daje. Kluczyk to najmniejsze piwo, no chyba, że wolisz wymienić zamki z obu stron dla sprawdzenia, koszt 1000zł, ewentualnie wymienić moduł komfortu 2 tysiące.
  12. Jeżeli nie otwiera Ci zdalnie, a otwierał to pierwsze co bym podejrzewał to akumulatorek w kluczyku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.