Skocz do zawartości

coffee8

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318D 2008

Osiągnięcia coffee8

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Klocki i tarcze i okladziny postojowego wymienione 3 miesiace temu na noweczki bardzo dobrej jakosci. Reczny ustawiony wzorowo, moglbym podejzewac tarcze krzywa, ale jest to sporadyczne, a nie wystepujace ciagle. Sprawdze ta oslone jak tylko bede mial ku temu mozliwosc.
  2. A jesli piszczy tak, jakby klocki ocieraly o krzywa tarcze i wystepuje to sporadycznie, ale zawsze przy dodawaniu gazu, przy wcisnieciu sprzegla przestaje. Wystepuje to do 4 biegu do okolo 70km/h, potem cichnie lub znika calkowicie, po zwolnieniu i redukcji znowu sie pojawia, najczesciej nic sie nie dzieje i wszystko smiga dobrze, ale czasem sobie tak piszczy. Rownomiernie raz za razem pojedynczy wysoki pisk, w razie przyspieszania czestotliwosc pojedynczych piskow sie zwieksza. Zupelnie jak przy krzywej tarczy, ale dzwiek nie ustaje po nacisnieciu na hamulec, tylko pojawia sie gdy dodaje gazu, odpuszczam albo luz albo wciskam sprzeglo i cisza. Tak jakby tez cos chodzilo bez smarowania. Nie mam pomyslu, co to, pewnie kilka rzeczy do sprawdzenia. :mad2:
  3. Okay. Sprawdzilem i mam wartosc do odblokowania o 2 mniejsza niz mi wynika z VIN. Juz wszystko smiga i jest dobrze.
  4. Dzieki wielkie za podpowiedzi i filmik. Pomocny mega. Wymienilem sobie napinacz i obie rolki oraz pasek. Gates nie ma co prawda "wloskow" ale jest taki niejednolity i na razie nie ma jakichs piskow, a mieszkamy w bardzo mokrym klimacie. Jest jedno ale. Chce sprawdzic parametry w ukrytym menu, z VINu wychodzi mi 23, po wklepaniu wszystkiego jak trzeba przenosi mnie do poczatku menu, potem, wierzac, ze juz wszystko mam odblokowane wlaze na 9 celem sprawdzenia ladowania i wywala mnie do ekranu z zegarkiem i temperatura zewnetrzna. Kilka razy probowane. Wszystkie kontrolki i ostrzezenia poznikaly, jest jak bylo przed awaria, tylko, ze nie moge sprawdzic nic w ukrytym. Czy jest na to jakis sposob? Czy oczywiscie, tylko ja jestem taki "szczesliwy"?
  5. Hej! Wczoraj jechalem sobie i nagle zaswiecila mi sie kontrolka od ladowania, nie moglem wlezc w ukryte menu, zeby cokolwiek sprawdzic. Wchodzilem tam gdzie sie odblokowuje, dalej sobie pstrykalem, ale potem wyrzucalo mnie do normalnego ekranu. Zjechalem z drogi zagladam pod mache, a tam pasek lezy na dolnej oslonie i jakas sruba sterczy bez rolki. No to dawaj do sklepu, zamowilem czesci i dzisiaj bedzie walka. Czy macie jakies wskazowki od czego zaczac. I ktore sruby luzowac, zeby nie rozkrecac wszystkiego i w miare szybko to zrobic? Poza tym czy moge przemieszczac sie moim wozidlem, czy pompa wody jest na pasku, czy nie jest. Zadna kontrolka od temp silnika mi nie wylazla. A ujechalem tak ze 20km i potem do sklepu z 10km. Silnik N47 318 143. Dzieki za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.