Skocz do zawartości

KriSS0

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F45 2015
  • Lokalizacja
    ZS

Osiągnięcia KriSS0

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. Jak sprawuje się ten zestaw? Warto? Regulacja jest odczuwalna? Hit czy kit? Kupiłbyś ponownie ten zestaw?
  2. Trochę czasu juz minęło. Czy autko jeszcze żyje/jeździ? Co nowego w projekcie?
  3. Luzik, ja Ciebie absolutnie nie rozliczam, broń Boże nie neguję, miałeś ochotę, wykonałeś, super, nawet popieram hehe. Po prostu troszkę zastanowiło mnie to stwierdzenie "nie do wykrycia". Wiem, że zwykle jest nie do wykrycia dopóty, dopóki się nic nie dzieję, ale to jak ze wszystkim w życiu. OK, mniejsza z tym. Dobrze. Z tym odjeżdżaniem, to tak na spokojnie podchodzę do tematu - kilka aut nauczyło mnie już pokory. Zwykle, jak człowiek pierwszy raz wsiada w tego typu auto, czy auta, to ma dziwne wrażenie, że jest niepokonany. Tymczasem ....... przekonałem się, że jest zupełnie inaczej heh. Pomijam już takie potwory, jak RS3 Twojego Kolegi, bo to inna w ogóle półka, ale auta, które "wydawały się" w zasięgu ... nie były.
  4. A ciekawy jestem, na jakiej podstawie twierdzisz, że mod bez możliwości wykrycia przez serwis? Jakiś nonsens :) Bo licznik programowań skasowany? Może w BMW jest jakoś inaczej, ale w w VW do wykrycia natychmiast. Mało tego , wrzucenie oryginału przez OBD nie powoduje zmiany statusu sterownika i jest po gwarancji. Wszystkie update czegokolwiek w VW, nawet głupiego radia, wymaga zalogowania do systemu VW online. Aktualizacja odbywają się zdalnie. Zmiana sterownika jest momentalnie rozpoznawana przez system. Traci się gwarancję natychmiast, z automatu i wyzerowanie licznika programowań nie daje kompletnie nic. Poza tym, nawet próba drogowa z wpiętym pod OBD komputerem serwisowym wykaże zmiany parametrów. Nie wiem, być może w BMW jest inaczej, nie zgłębiałem tematu. Skoro tuner tak twierdzi (nie do wykrycia), no to tylko mieć nadzieję, że tak jest, czego szczerze życzę. EDIT: Ty masz MED17? Może przez bootloader i rotowanie oprogramowaniem przed serwisem, ale jak stanie na drodze - w trasie, to bieda.
  5. Tak, Szczecin. R-ka 2018. Fakt, są 4 buty, ale patrząc na czasy jakie kręcisz, to wydaje mi się, że są zbliżone 0-100, 0-200. RWD też startuje dobrze, poza tym masz sporo niutków na pokładzie. Mój pojazd 100% seria.
  6. Na pewno różnicę odczułeś :clap: . Musimy kiedyś się spróbować, przy jakiejś okazji, bo parametry masz podobne do mojej R-ki w variancie (seria). Ciekaw jestem, jakby to wyszło :handshake:
  7. KriSS0

    G30 M550i xDrive

    Nie, nie wyjdzie podobna. Sprawdź. Dla mnie miasto to jest średnia prędkości z baku ba poziomie 18-19 km/h. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. KriSS0

    G30 M550i xDrive

    Wystarczy, że ktoś jeździ po mieście o 22:30, a drugi ktoś o 15:30 - zakładając, że obaj jeżdżą w tym samym mieście, a nawet po tych samych ulicach ....... i już porównanie z czapy. A co dopiero różni kierowcy, różne miasta itd. Dlatego podanie tylko średniej spalania bez podania średniej prędkości nie ma żadnej wartości informacyjnej. Tak, czy siak, M550i nie służy raczej do liczenia litrów paliwa i bardzo dobrze.
  9. A z czego te cyrki mogą wynikać, hmm? Dlaczego ASO nie przyjęło auta do naprawy?
  10. Dla porównania - F45 Active Tourer w ASO Bońkowscy Szczecin Konfigurator: 218 614 - 12% = cena ostateczna: 192 500 zł.
  11. Cena to jedna kwestia, ale załatw cokolwiek w tym ASO. W F45 padła mi mata prawego siedzenia z przodu. Centralka wywala alarm, że siedzi niezapięty w pasy pasażer, którego w aucie nie ma !!!. No to jadę do ASO i okazuje się, że tę dość typową rzekomo usterkę trzeba zdiagnozować. No to pytam o termin i dostaję 10 dni po zgłoszeniu problemu. Aż 10 dni czekać, żeby ktoś łaskawie stwierdził problem? No ok. Przyjechałem 10 dni później, zrobiono diagnozę i potwierdzono (co można była chyba sprawdzić nawet od ręki?), że mata do wymiany. Termin wymiany za kolejne 10 dni. Przyjeżdżam za kolejne 10 dni, zostawiam auto, dostaję za godzinę telefon, że mam wracać i zabrać auto, albowiem nie zostało naprawione, gdyż przyjechała nie ta mata, jak trzeba, tylko inna. W tym układzie pytam o kolejny termin i otrzymuję info, że wolny będzie za ..... 10 dni. Czyli ogólem cały proceder trwa niemal 30 DNI !!!!!! Jadę w przyszłym tygodniu na wymianę i ciekawe czy tym razem usterka zostanie usunięta. Podsumowując serwisem premium jestem rozczarowany. Nigdy jeszcze, w żadnym serwisie, nie załatwiałem tak długo tak stosunkowo prostej usterki. Gdybym miał wymienić pół silnika to czekałbym rok? Zatem kawa dobra, recepcjonistka miła i na tym całe premium się kończy. Tempo działania w porównaniu np do VW Benepol Radziszewo dramatycznie wolne. Rozumiem, że teraz jest taki szał na BMW i tak duży "wysyp" samochodów, że ASO sobie z naprawianiem BMW kompletnie nie radzi. Nie jest moją intencją szkalowanie tego ASO, być może pracują tam wartościowi ludzie i mechanicy itd, ale organizacyjnie coś szwankuje i jeśli po naprawie jakieś BMW Polska do mnie zadzwoni, to nie będę ściemniał, że klient "bardzo zadowolony".
  12. Tak się zastanawiam od 20 postów o jakiej tu ciągle fizyce mowa? Kwantowej? :) Czy molekularnej? :) Prawa fizyki, środki ciężkości i inne teorie rodem z toru wyścigowego ..... a mowa o samochodzie, którym z założenia powinniśmy się poruszać głównie w mieście, na zakupy i od biedy sobie śmignąć szybciej po 2 czy 3 zakrętach :). Fakt, że hamulców ceramicznych też w tym aucie nie ma, podobnie jak włókien węglowych. Rozumiem, że osoby, które podnoszą te kwestie w tym wątku, jeździli np F45 xDrive lub nawet nie xDrive albo F46 i doskonale poczuli, jak położony jest środek ciężkości w tym aucie i jak słabo się prowadzi? Wiem, że kilku z Was jeździło i nie narzekali, że "dobrze prowadzić się nie będzie". A może to tylko na zasadzie "tak jest, bo tak musi być"? W porządku, przyjmuję Twój punkt widzenia do wiadomości. Natomiast fajnie by było, gdyby już odejść od teorii i przejść do praktyki, a kolejne posty dotyczyły już wrażeń z jazdy osób, które pojeździły trochę tym samochodem, bez założeń, że dobrze prowadzić się nie będzie. Z góry dzięki.
  13. Nie wiem, czy ewenement, czy nie, ale z zakupionej wersji 225i (xdrive) jestem bardzo zadowolony. Ja mam pseudo namiastkę GTI z H&K do posłuchania, żonka ma otwieraną nóżką klapę w środku skórki z regulacją elektryczną, a dzieciaki ukochany szklany dach. Wszyscy są happy. Da się? No da się, a do tego jest FUN !!. Nie było nas stać na X5 dla żony i M3 dla mnie, więc trzeba było jakoś to rozwiązać. Każdemu według potrzeb i możliwości. AMEN.
  14. Proszę nie wprowadzać w błąd czytelników :). B-klasa nie oferuje elektrycznie otwieranej klapy bagażnika, a o machaniu nogą nawet nie wspominając. To jest różnica na wagę złota, dla wielu kobiet (np mojej). Dźwiganie klapy chorą ręką aby schować zakupy to dla niektórych problem.
  15. A no widzisz :). Gdy kilka/nascie postów temu spróbowałem wspomnieć coś o sprzedaży, to szybko sprowadzono mnie do parteru :). Widzę, że powoli zmienia się podejście. Słusznie, słusznie :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.