Skocz do zawartości

Seria2

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i 2.0 N42

Osiągnięcia Seria2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może faktycznie to walnięty czujnik.. Olej ma wpływ na ten czujnik jakiś bardzo? Dzisiaj przejechałem ponad 100 km, jazda agresywna i normalna, silnik rozgrzany i tak dalej, był gaszony kilka razy i CO? Kontrolka się nie paliła. Wrociłem do domu zrobiłem 3km po ostygnięciu i bach kontrolka.. :P Zapala się po zgaszeniu silnika.. No nic. Dzisiaj badam to inaczej.. Bagnet będzie pasował od każdego E46?
  2. Słuchaj, zdążyłem ten temat już przeczytać, bo wystraszyłeś mnie. Bagnet już zamówiony, chyba w każdym E46 jest taki sam (po lifcie)? Kontrolka zapalała się zawsze co 1000km. Ostanio wlałem olej zamiast 5W30 na 5W40 przejechałem trochę km, ale nie 1000 by to poczuć, że znowu muszę dolać olej. Pokazała się żółta kontrolka, dolałem 1l znowu 5W40 przejechałem 400.. zapaliła się żołta kontrolka. Czyli lejąc co 1000km zawsze od kilku miech było ok z kontrolką, rutynowo co 1000km około, może ciut więcej. Może faktycznie kontrolka poszła do diabła i teraz szwankuje, albo mam za dużo oleju, albo mam za mało.. albo czujnik jest do dupy.. Chodzi mi o rutynę, o te 1000km głównie - zawsze tak się pokazywało. Bo z tego wątku wychodzi iż żółta kontrolka może się pokazać nawet gdy mamy full stanu oleju. Po zgaszaniu się zapala, gdy dłużej będe jeździł to zapali się w trakcie jazdy. Założmy, że czujnik jest ok, silnik prawie też ok (uszczelniacze). To kontrolka jeśli się zapali to musi jakiś poziom wykryć oleju? A jaki, żeby pokazywać iż trzeba go dolać.
  3. Spokojnie aż takim kretynem nie jestem. Sprawdzam bagnetem olej jest zaznaczone, ale niewyraźnie. Wszystko z silnikiem jest ok, żadnych dziwnych dźwięku, z mocą tak samo. Tylko pytam.. Jeśli żółta się świeci, to musi być jakiś poziom minimum, aby ona się wyświetliła. Czujnik jest sprawny sprawdzilem na komputerze
  4. Mozna jakios sprwadzic ile mam oleju przez komputer? Bagnet odpada, strzałka mi gdzieś uciekła.
  5. Wyglada fajnie, ale malo zdjec :D
  6. Dobry wieczór, Jakiś czas temu a dokładnie 1000 km temu byłem zmuszony dolać 1l oleju do silnika N42B20. Problem był taki, że zamiast 5W30 X-Clean LL-01 wlałem 5W40 X-Clean LL-04, nagle teraz po tej zmianie pokazuje mi sie zolta kontrolka oleju po 400 km! :cry: Zawsze dolewałem litr i teraz nagle po zmianie takie coś.. Dodam, że mocy nie straciłem auto trzyma kompresje.. Na wymiane uszczelniaczy zaworowych byłem umówiony na wrzesień, a teraz.. mam robić pierścienie? :< Mechanik doradził mi, aby wlewać teraz 10W40 do momentu usunięcia awarii a potem normalny olej 5W30.. Widać po rozmowie, że facet wie co to za silniki i naprawiał już takie. 99% to wina uszczelniaczy zaworowych po których ślad zużycia oleju spada do 0%..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.