Skocz do zawartości

rafalplock

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i e90 2005

Osiągnięcia rafalplock

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. U mnie jest straszny szum metaliczny jakby klocki się skończyły albo jakby się skończyło łożysko w kole tylko dźwięk dochodzi z dyfra
  2. Witam kolegów, mam pytanie czy ktoś wymieniał łożyska w dyfrze w bmw e90 w moim przypadku 318i. Objawy są takie że huczy strasznie i po oględzinach i testach wyszło że dyfer siadł. Z tego co się zdążyłem zorientować w firmach które regenerują tylne dyfry i mosty to winą są kulkowe łożyska które wytrzymują do 150 max 200 tyś km. Zamiast kupować używany wolę wymienić łożyska na nowe i będzie śmigał. Pytanie: Czy ktoś wymieniał łożyska. Jeżeli tak to jakie tam są łożyska i gdzie je kupić. Wiem że są na allegro ale znowu kulkowe. Może ktoś wymieniał na łożyska ale walcowe stożkowe, podobno są trwalsze.
  3. Ok kolego sprawdzę . Błędy sond pojawiały się wcześniej bez ubytku może trochę go mulilo przez chwilę. Potem check wypadł błąd sondy nie znam szczegółów. Sprawdzał sondy podobno pracowały poprawnie. Przeczyscil kostki ze niby zdążą się ze po czasie nalot jest iTD po oczyszczeniu check się nie pojawia ale po podpięcia kompa nadal sondy pokazują zła mieszankę. Ostatnio stracił moc i wymienił mi na używana cewkę i od tamtej pory przycina go. Ostatnio zauważyłem ze na niskiej prędkości np 30-40 na 3 biegu obruty ok 900-1000 próbuje gwałtownie przyspieszyć czuć ze go przycina jakby zapłon wypada na obrotach powyżej 1500 jest ok cienie bez zacięcia. Najbardziej zacina go na wolnych obrotach 750-800 na luzie jak stoi.
  4. Koledzy w moim przypadku efekt błędów DTC, ciśnienia w oponach i ABS dawała luźna klema na akumulatorze. Poprostu trzeba było ja mocniej odkręcić i jak ręką odjąć. :cool2:
  5. Witam kolegów potrzebuje pomocy, dopiero co uporałem się z braniem oleju to pojawiła się nowy problem i zaczynam zastanawiać się nad sprzedaniem mojego BMW e90 ale do sedna. Miałem ostatnio problem z silnikiem w trakcie jazdy zaczął szarpać i stracił moc, nierówna praca silnika. Podjechałem do mechanika stwierdził cewka, wymienił (miał używaną z silnika który zostawił klient bo wymieniał na nowy). silnik wrócił do normalnej pracy ale pojawił się inny problem i nie wiem czy nie ma coś wspólnego ta używana cewka. Po odpaleniu po wymianie cewki zauważyłem dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach niby pracuje równo bez zastrzeżeń nie faluje, ale co jakiś czas nagle na ułamek sekundy spadną obroty o 100 obr i szarpnie silnikiem. Podjechałem wymieniłem świece na nowe i nadal problem jest. w lipcu 2016 wymieniłem Valvetronik podkreślam. Mechanik twierdzi że to może być kończący się wałek Valvetronika i się przycina i nie może wyregulować tak szybko (naprawa oczywiście bardzo droga). Kolejny pomysł że rozciągnął się łańcuch i wanosy źle ustawiają zapłony czy coś takiego. Czy może ktoś pomóc. Czy mogą być to cewki czy wadliwa nowa świeca ? Jeszcze jedna informacja. Po podpięciu komputera błędów jako takich nie ma tylko błąd akumulatora i wypadają błędy sond nie wiem dlaczego. Na desce nic się nie pojawia. Jeżeli chodzi o akumulator to teraz ostatnio się pojawił do tej pory nic nie było. Akumulator jest roczny adaptacja zrobiona.
  6. Dzięki wszystkim za pomoc moje bmw przestało nagle brać olej nie wiem o co chodzi. Mechanik twierdzi ze odmawia musiała się ułożyć tzn membrana w niej i teraz jest ok.
  7. Witam, Proszę o pomoc ostatnio zaczęły dzic się dziwne rzeczy. W trakcie jazdy nagle zapalił się kontrolki ABS, DTC I ciśnienie w oponach, radio się wyłączył i zgasł silnik. Z uwagi ze jechałem na biegu sam odpalił kontrolki zgasł i dalej pojechałem. Po podłączeniu do kompa pokazał regulator napięcia ale z alternator em wszystko ok. To może PCU ? ale też ok. Po sprawdzeniu wszystkich wtyczek i przekodowaniu auta i sprawdzeniu łączności między przekaźnikami. Samochód widział wyposażenie którego nie ma. Wszystko sprawdzone i coś tam powgrywane przez tydzień było ok. I teraz znowu wyskoczył kontrolki ABS, DTC ciśnienie i dodatkowo akumulator. Przy okazji słychać jakby zwarcie byli. Światła migają przednie jakby luźny przewód był zasilania lub zwarcie gdzieś. Nie mam pomysły co jest nie tak. Jakiś pomysły?
  8. Czy coś juz u kolegi wiadomo co było z tymi błędami. W moim 318i n46 też taki objaw się pojawił błąd DTC,ABS i ciśnienia w oponach, gasną światła i spada prędkościomierz do zera dosłownie na sekundę potem jakby sam uruchamia systemy i działa wszystko. Po podpięcia pojawiło się za było za duże napięcie. Czyżby regulator napięcia czy coś innego nie wiadomo. Co było u ciebie kolego
  9. Dzięki za podpowiedź. Tego się obawiałem.
  10. Chciałem odświeżyć temat brania oleju. Po wymianie domy z rurami (kosztować zabawka) moje bmw bierze w zależności od stylu jazdy 1 na 1500 km jak delikatnie jadę 1 ltr na 2000 km. Prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach ale nie mam pewności. Ma ktoś podobne objawy?
  11. Trudno, jak kolega powiedział "widocznie tak ma być" :mrgreen: :cool2:
  12. [ Tak czytałem że cyfra po b oznacza pojemność 18 czy 20 oznacz 2 ltr silnik to 25 oznaczałoby 2.5 ltr silnik ale jeszcze komputer pokazuje inny numer n46b20.... dlaczego ? quote=aaben]To normalne oznaczenie dla dwulitrowego 318i. Nie wiem skąd Ci się wzięło że jak N46b250 to ma być 2,5 litra.
  13. Jakieś pomysły co do oznaczenia silnika ?
  14. Nie wiem czy się otworzy ale tu jest zdjęcie naklejki: https://imageshack.com/i/pawfiDV2p
  15. Nie mam pojęcia kupiłem w lipcu 2015 i nie sprawdzałem nalepek na aucie ostatnio przez przypadek sprawdziłem. Opony tez miał jak na silnik 1800 spore 225/55/16, silnik na bank jest 1800, 129 KM Takie koła to za wielkie jak na każde E90. a jednak na takich kupiłem auto na zimę założyłem 205 a na lato mam 215 teraz i jest ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.