Skocz do zawartości

pdt_87

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia pdt_87

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Miczek.mk dziękuję za Twoją troskę o wrażenia z jazdy, natomiast nie jest ona konieczna. Zadałem dosyć konkretne pytania- Twoje fetysze motoryzacyjne, które powielasz pod każdym postem mnie nie interesują.
  2. 1) przyszły użytkownik nie wie nawet co to kultura pracy silnika :) 2) co masz konkretnie na myśli i jakie koszty? Bo kilka stów, czy nawet 2-3k PLN to nie problem... 3) jeszcze kilka lat i wszystkie f30 z początku produkcji (poza top wersjami w super stanie) będę warte grosze... Samochód ma posłużyć około 5 lat.
  3. Hm... dlaczego tak uważasz? Ogólnie to szukałem 318/320d, ale ciężko znaleźć coś solidnego spełniające wymagania. Spalanie jestem wstanie przełknąć uwzględniając nawet mierne osiągi (jako opcja jest chiptuning). Wiadomo, że chciałoby się 335i, ale to zupełnie inna półka cenowa :)
  4. Cześć Panowie, Rozważam zakup poniższego auta. Byłem na szybko obejrzeć i zasadniczo wygląda OK (przed zakupem i tak trafi na serwis). Zastanawia mnie tylko jedna rzecz- przy dodawaniu gazu pojawia się "jakby dźwiek jakiegoś wadliwego wiatrak" z silnika. Ogólnie trudno opisać ten dźwięk, ale wydał mi się jakiś podejrzany. Nie jeździłem benzynami. Mam kilka pytań 1. czy to normalne? 2. w samochodzie był robiony rozrząd i uszczelka- czy niefachowa naprawa może generować dalsze problemy? 3. czy auto może mieć niemożliwe do wykrycia nawet na konkretnym serwisie usterki silnika? Nie chodzi mi o jakieś drobne mankamenty, a wady prowadzące do wymiany silnika. Zna ktoś te silniki? 4. czy coś jeszcze rzuca Wam się w oczy? Konfiguracja auta ogólnie się podoba- uprzedzając komentarze odnośnie mocy, jest na akceptowalnym poziomie dla przyszłego użytkownika. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekne-bmw-316i-ID6EdM4t.html#9aefe75231
  5. W tym konkretnym egzemplarzu akurat tego co najważniejsze "sąsiad nie widzi", czyli foteli i automatu. Rynek samochodów używanych to też nie salon, gdzie można sobie konfigurować wszystko pod siebie- trzeba iść na kompromisy i pamiętać o budżecie. Zainteresowanemu samochodem sugerowałbym się skupić na historii serwisowej i stanie obecnym samochodu. Jak się podoba i stan OK- brać i tyle. Jeżeli to solidny samochód to pewnie za długo nie będzie czekał na Klienta. Cena niska jak za f31 z 2015, ale to ze względu na silnik i "duży" przebieg, co pewnie odstrasza wielu kupujących.
  6. Podobno o gustach się nie dyskutuje, ale gdybym spotkał taką e90 to podejrzewałbym, że to jakaś fantazja wiejskiego tunera. Ona tak wyjechała z fabryki?
  7. Auto ogólnie fajne i dobrze wyposażone, jak dla mnie brakuje sportowych foteli. Automat w tych modelach ma bardzo dobrą opinie. Silnik OK, musisz się liczyć ze zrobieniem rozrządu- wydatek na start kilku tys. PLN (najpewniej nie był robiony). Powinno fajnie jeździć w połączeniu z automatem, a zawsze można też dodać trochę mocy programem. Sprzedaje je handlarz, więc podwyższona czujność wskazana. Po wstępnych oględzinach sugerowałbym zlecenie sprawdzenia specjalistom. Być może jakiś bardziej spostrzegawczy Kolega coś zauważy w kwestii wyposażenia, czy wypadkowości. Generalnie jak się nie znasz, nie pozostaje nic innego jak zlecić komuś oględziny jak Tobie auto się podoba. Są też dostępne płatne raporty o samochodach.
  8. Jak kupowałem pierwsze auto to też byłem taki naiwny :-) mierzyłem innyc swoją miarą- wydawwało mi się, że jak ktoś mówi, że 1 element malowany to tak musi być. Niestety 90% sprzedających opowiada bajki o swoich "perełkach". Weź to pod uwagę. Nie twierdzę, że auto jest złe i ktoś kłamie, tylko bądź czujny :D
  9. Podbijam... Nikt nic? Mam do niego 500km, więc nie chce robić sobie wycieczki bez sensu...
  10. Cześć, zna ktoś ten samochód? Prośba o opinie. https://www.olx.pl/oferta/bmw-320d-e91-kombi-panorama-ideal-doinwestowany-wymieniony-rozrzad-CID5-IDFkRmj.html Zdjęcia uszkodzeń. https://nfhost.me/image/mdlhO https://nfhost.me/image/md4vL
  11. Vappor dzięki za rzeczową odpowiedź, natomiast 335i/340i albo 330d/335d to chyba jednak zupełnie inna półka cenowa niż 320d. Też jestem zdania, że lepiej kupić starsze auto ale we wskazanym przez Ciebie przykładzie wydaje mi się, że różnica będzie sporo większa niż 2 lata. Mogę się mylić, bo temat f30 dopiero zaczynam zgłębiać. Z 328i też mam trochę zagwozdkę, bo ma 245km, czyli więcej niż większość "starych" r6, ale jak z trwałością, itp... Różcnic BMW vs np. Toyota jestem świadomy. Zastanaiwam się jeszcze nad jakimś dobrze wyposażonym R6 e91 z końca produkcji, ale takich sztuk za wiele nie ma i cenowo też wysoko stoją. Tyle, że zamierzam pojeździć samochodem kilka lat, więc e90 będzie trochę "stare".
  12. Powoli też będę się przymierzał do wymiany e90 na f30. Wiadomo, że więcej mocy= większa frajda z jazdy, ale jak jest z eksploatacją nowych silników 328i, czy 325d? Co polecalibyście jako kompromis pomiędzy frajdą, a kosztami (chodzi mi o całe utrzymanie wraz z paliwem, ceną zakupu, itp.)? Będę przesiadał się z e90 około 150km w manualu. Jak jest z podniesieniem mocy z tych 143km?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.