Skocz do zawartości

baroslaw

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318CI coupe '03 m-pakiet

Osiągnięcia baroslaw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Też szukam dla siebie x3 najlepiej w białym kolorze i 3.0 . Oglądałem to x3 z trójmiasta i wygląda bardzo ładnie z zewnątrz i wewnątrz jedynie odstrasza zapachem bo śmierdzi papierosami. Nie ma tego fajnego zapachu skóry :-( no i cena troche spora bo należy doliczyć koszt akcyzy .
  2. Miałem u siebie identyczny objaw czyli gaśnięcie po rozgrzaniu. Błędy w INPA wskazywały na czujnik wałka wydechowego i czujnik wału korbowego. Wymieniłem obydwa czujniki i jest OK. Wymiana czujnika wału korbowego to dobre kilka godzin roboty.
  3. Sprawdź wężyki od kolektora dolotowego czy wszystko podłączone. Miałem w swojej podobny objaw po wymianie czujnika położenia wału. Silnik odpalał i gasł , prychał kichał itp. Okazał się że jednego węża od dolotu nie podłączyłem. Po podłączeniu ożył.
  4. Można skorygować ten przebieg ale konieczne jest wyjęcie licznika i wylutowanie pamięci w celu przeprogramowania np. digiprogiem.
  5. U siebie mam ten sam problem z zaworkiem. Kupiłem jakiś czas temu używaną podstawę i ją zamontowałem ale efekt słaby dalej lekko żęcholi po odpaleniu. Zaworek w podstawie wygląda jak by był wprasowany więc jego wymontowanie i naprawa lub podmiana na inny raczej się nie uda.
  6. baroslaw

    Problem z licznikiem

    A po co go rozbierałeś? Cofanko było ? :-)
  7. Może zacznij od podmiany silniczka valvetronica.
  8. Ja u siebie miałem podobne problemy i wymieniłem silniczek i czujnik wałka valvetronika i od tego momentu przestały się zapalac kontrolki. Został mi jeszcze sam wałek do wymiany bo troche mi obroty falują. Wałki lubia się wycierać w tych silnikach.
  9. Zrobiłem test ale nie bardzo wiem co oznacza ten wynik . Pomożcie proszę. http://i63.tinypic.com/4gsqk0.jpg Oprócz tego jeszcze kilka błędów Jak auto postoji w słońcu i się nagrzeje to zapala mi sie kontrolka trakcji i żółta hamulca. http://i68.tinypic.com/xcuidu.jpg
  10. Który to dokładnie wałek i czy samemu można to wymienić czy trzeba do jakiegos fachowca od BMW auto dac ? U mnie po wstawieniu nowego silniczka i czujnika wałka valvetronic chyba zaczął pracować ale troche mi obroty teraz faluja na wolnych. Auto trochę lepiej się zbiera ale i tak wydaje mi się że ma kiepski dół.
  11. Któredy w inpie wchodzisz w VVT Setting ?
  12. Wymieniałem ostatnio silniczek, obowiązkowo uszczelka pokrywy do wymiany. Po wymianie silniczka adaptacja robi sie sama. Przekrecasz kluczyk na zapłon słychać wtedy jak silniczek zakręci, wyłaczasz zapłon czekasz 10 sec i ponownie zapłon i już ustawione.
  13. Na zdjeciu brakuje 4 oringów i usczelki czujnika wałka.
  14. Udało się ogranąć usterkę. Wstawiłem jakiś chiński zamiennik który miałem z innego auta i o dziwo błąd zniknął a skrzynia przestała wchodzić w tryb awaryjny i przestała szarpać przy zmianie przełożeń. Nie wiem jakim cudem udało mi się uszkodzić stary przepływomierz może był już na wykończeniu. Także zamawiam nowy oryginał bosh.
  15. Wymieniłem u siebie filtr kabinowy i miałem także zaparowaną przednią szybę. Po około 2-3 dniach przestało parować. Widocznie tak musi być :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.