Skocz do zawartości

seth222

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    UK

Osiągnięcia seth222

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ahhh to dlatego tego jeza nie moglem znalezdz. Mam skokowa wiec musze sie dobrac do tych rezystorow. JEsli ktos je wymienial prosze sie nie krepowac z poradami:-) P.S. tez walne sobie piwko, smaku mi narobiliscie :P
  2. Mialem dokladnie te same objawy w moim autku. Nowy kierunkowskaz kosztuje od 400 zl w gore w aso zalezy w jakim miescie kupisz(powaznie:-). Mi udalo sie naprawic domowym sposobem. Zeby wyjac Przelacznik kierunkowskazow musisz najpierw zdemontowac poduszke i kierownice. Masz dwie srobki torksy jak dobrze pamietam pod kierownica. Jak juz zdemontujesz wystarczy podniesc plastikowa obudowe i powinenes byc w stanie wyjac caly kierunek. Odlacz go z kostki potem rozkrec i jak juz dostaniesz sie do płytki krzemowej przyjrzyj sie jej dokladnie. Masz tam linie "złota" przerywana po ktorej smiga na tzw "szynie" kawelek plastiku z metalem. Wlasnie ta linia odpowiada za kierunki w ktorym momencie ktory ma sie zalaczyc. Linia powinna byc przerywana ale czasem ze wzgledu na wilgoc badz poprostu sie rozmaze i polaczy z druga wtedy kierunek nawet w pozycji neutralnej nadal sie pali poniewaz jest zwarty. Udalo mi sie to naprawic w dosc prosty sposob. Wysuszylem delikatnie ta plytke krzemowa, potem posmarowalem smarem usowajacym wilgoc i delikatnie malym srobokretem zrobilem "przerwe" w miejscu gdzie linie sie połączyły. Od Roku usterka sie nei ujawnila wiec sadze ze jest OK:-) Pozdrawiam
  3. seth222

    Co myślicie o tym e46 ?

    Hmm warto zobaczyc, ale badz bardzo ostrozny. Sprawdz wszystko dokladnie bo moim zdaniem moze byc kradziona. Cena jak juz ktos wspomnial powinna byc znacznie wieksza. W sumie kradzionego bym nie oglaszal przez internet ale moze dlatego taki tytul zeby bylo ciezej znalezdz w wyszukiwarce. Ale pomimo wszystko warto obejrzec, jak cos nie bedzie gralo odpusc sobie. Jesli koles mowi ze mozesz nia jeszce smigac przez jakis czas na tym ubezpieczeniu niemieckim to jest prawda tylko sprawdz czy ma nalepke z niemieckiego urzedu rejestracyjnego na tablicy. Bo wiele osob zaklada tablice z wczesniej sprowadzonego autka. Powodzenia :-)
  4. seth222

    Odciecie zaplonu-PROBLEM

    Sam sobie odpowiem:) Moze to komus sie kiedys przyda. Wiec przepalil sie bezpiecznik od zaplonu:), taka pierdola a potrafi czloieka wyprowadzic z rownowagi. Okazalo sie ze przelacznik ktorego uzylem byl nieodpowiedni i to bylo przyczyna przepalenia sie bezpiecznika. pozdro
  5. seth222

    Odciecie zaplonu-PROBLEM

    witam. Dzis podlaczalem dodatkowe zabezpieczenie do samochodu czyli odciecie zaplonu. Wszystko bylo ok pociagnolem kable, wlutowalem przelacznik i byl git. Oczywiscie wszystko robilem przy odlaczonym akumulatorze zeby nie zrobic zwarcia. Wlaczylem i wylaczylem pare razy przelacznik i samochod nie chce palic, kreci ale nie pali. pomyslalem ze przelacznik wysiadl wiec podlaczylem na krotko. Ale nadal nie pomaga kreci ale nie odpala. Wiecie co moze byc przyczyna? Czy to immobilaizer sie zalaczyl? Jesli tak to jak go odblokowac Prosze o pomoc
  6. seth222

    Olej Motul! Czy warto?

    Dzieki za rady juz kupilem ten LL-01 :) Btw co ile km zmieniacie olej. Wiem ze ten co mialem poprzednio 0w-30 castrola moglem jezdzic nawet do 50 tys km chociaz w zyciu tak dugo bym nie czekal :) Ale wracajac do pytania. NA tych olejach syntetycznych Motula ile srednio robicie kilometrow miedzy zmianami?
  7. seth222

    Olej Motul! Czy warto?

    Tez zastanawialem sie nad tym olejem co Ty zalales, jednak oleje ktore zaproponowalem maja aprobate BMW wiec chyba jednak zdecyduje sie na jeden z tych.
  8. seth222

    Olej Motul! Czy warto?

    Widzisz jezeli chodzi o castrola to jedna rzecz mi sie nie podoba. Mianowicie bardzo szybko sie przepala i szybko z czystego robi sie czarny. A jezeli mam mozliwosc zmienic na lepszej jakosci olej to czemu mam tego nei zrobic? Nie chodzilo mi o opinie co jest "be" a co nie :) raczej to fachowa ocene produktu i wymiane doswiadczen
  9. seth222

    Olej Motul! Czy warto?

    Witam! Nadszedl czas zmiany oleju. Przeczytalem chyba wszystkie posty o tych olejach i rozne opinie. W wiekszosci bardzo dobrze oceniany jest olej Motul francuskeij produkcji. Mam BMW E46 rok:98 1.8i 150 tys km. Do tej pory lany byl full syntetyk castrola przez serwis bmw 0w-30 Formula slx. Nie ma zadnych wyciekow nie musze dolewac! Zastanawiam sie nad zmiana marki poniewaz widze ze wiele osob nie darzy castrola zaufaniem i nie chce sie przekonac na wlasnej skorze :) Wiec zastanawiam sie pomiedzy tymi dwoma olejamy oba 100% syntetic http://cgi.ebay.co.uk/Motul-BMW-Specific-LL01-5w-30-Engine-Oil-5Litres-LL01_W0QQitemZ170122004064QQihZ007QQcategoryZ72205QQtcZphotoQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/Motul-BMW-Specific-LL04-5w-40-Engine-Oil-5Litres-LL04_W0QQitemZ170122004061QQihZ007QQcategoryZ72205QQtcZphotoQQcmdZViewItem Ktory waszym zdaniem bedzie lepszy i czy wogule sie nadaje? Ja sklaniam sie ku pierwszemu. Prosze o rady pozdro
  10. seth222

    Pływanie Autka

    Kolega Marko mial racje. Sprawdzilem po raz kolejny cisnienie w oponach niby takie samo. Jednak zaniepokoiło mnie ze przednia lewa opona wyglada na niedopompowana chociaz wskazuje niby ze cisnienie jest wporzadku. Nie wiem co moze byc tego przyczyna mysle opona do wymiany, ale problem z pływaniem sie rozwiazal jak napompowalem ta opone sporo ponad norme. Wymienie oponki na nowe zeby miec pewnosc ale mysle ze to byla przyczyna. Dzieki za pomoc :) Pzdr
  11. seth222

    Pływanie Autka

    Jak juz spomnialem mowie o plywaniu na rownej nawierzzchni. Sprawdze te tuleje one moga byc przyczyna. Tylko tutaj w anglii to sa takie majstry ze ci z usterki przy nich to prawdziwi profesjonalisci:) Chyba ze znajde jakiegos polskiego mechanika. Apropos cisnienia jest ok bo to w pierwszej kolejnosci sprawdzilem.
  12. seth222

    Pływanie Autka

    Witam. Jakis czas temu zmienilem felgi z 15" na 16" stki. Po tej zmianie autko zaczeło sie dziwnie zachowywac na drodze mam na mysli tzw "pływanie". Wczesniej samochod trzymal sie jezdni jakby byl przylepiony, na zakretach i w koleinach. Teraz jak bym przesiadł sie do poloneza:) Nie ustawiałem zbierznosci moze to byc przyczyna az takiego pływania? Opony nie sa duzo szersze niz mialem poprzednio mam 205/55/16. Sa to orginalen felgi BMW. Oponki Michelin. Macie jakies pomysły co moze byc przyczyna. Bo normalnie zastanawiam sie zeby powrocic do 15stek niestety kosztem wygladu:( Aha zaznacze ze mieszkam w anglii i przyczyna nie sa koleiny. Mowie o poruszaniu sie nawet na rownej nawierzchni. Prosze o pomoc Pozdro
  13. Napewno sie zmieni. Ja pisalem na forum juz o dziwnym znikaniu wody z ukladu chlodzenia, o duzym cisnieniu. Znikalo mi ok 1 szklanka wody tygodniowo (300km) czyli dosc sporo. Mechanicy mowili ze uszczelka, sprawdzilem all szczeglne. I w koncu wpadlem na pomysl wymienic na plyn ten czerwony powyzej 130 stopni dopiero wrze i teraz WSZYSTKO GIT:) Zrobilem jzu 2 tys km i nadal taki sam poziom plynu w ukladzie. Wiec zanim zaczniesz szukac usterek poprostu zmien na plyn. Powinno byc ok. BTW cisnienie nadal mam w ukladzie. Wydaje mi sie ze taka jest zasada dzialania w tych ukladach chlodzenia. Dzieki duzemu cisnieniu ciecz wrze przy wyzszej temperaturze dlatego chyab jest to zaprojektowane celowo. Pozdro daj znac czy pomoglo :P
  14. hmmm no wlasnie slyszalem od kumpla ze tragedia ale on ma troszke wieksze 225 chociaz to niewielka roznica. moze 16" ale wiadomo ze 17 wygladaja duzo korzystniej. Teraz wybor pomiedzy komfort jazdy a design :D. Szukam na forum i tez raczej opinie ze et35 powinno byc ok ale chyba standart to et47 jesli dobrze wyczytalem do tego modelu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.