Skocz do zawartości

max003

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118D

Osiągnięcia max003

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja również posiadam silnik o oznaczeniu N47.
  2. Hmm, a ja mam taki przypadek, że gdy został wymieniony olej, pomiar był na max dozwolonej wartości i dzisiaj po przejechaniu już 12 tysięcy kilometrów, nadal pokazuje to samo i nigdy w trasie nie zauważyłem by to się zmieniało. Spotkał się ktoś z czymś takim, coś jest chyba nie tak?
  3. Orientuje się ktoś jaki jest koszt części+usługi za wstawienie nowego DPF-a do E87 ? Zamiennik powinien być tańszą opcją, bo oryginał kosztuje zaporowo ;)
  4. Wymieniałeś opony? Może ze zwykłych na run-flaty? W każdym razie jak otworzysz drzwi kierowcy będzie naklejka z ty samym symbolem. Rzeczywiście dotyczy ciśnienia opon. Jeśli nie wymieniałeś opon to sprawdź ciśnienie opon, jeśli jesteś po wymianie musisz zresetować czujnik. Lewa manetka wejść w menu w którym widać m.in. poziom oleju i tam będzie też ikonka z symbolem który podałeś. Niestety nie pamiętam dokładnie jak się resetowało pewnie przytrzymać przycisk 5sekund czy coś w tym stylu, a jak nie to zajrzyj do książeczki w przeciwnym razie nie pozbędziesz się tej kontrolki.
  5. U mnie zimą wyszło przy odpalaniu, że budą trzęsie. Zapewne świece. Podpięty pod komputer wykazał uszkodzoną pierwszą świecę oraz sterownik. Wymieniłem wszystkie świece plus sterownik. Wielu mi odmawiało tak się boją wymiany tych długich świec. W końcu wymieniono mi u elektryka za 400zł robocizny (świece+sterownik). Ciekawe czy rok czy dwa mi potrzyma. Mam stary sterownik, jeśli to znów się stanie, bo przy walniętej świecy lubi jednocześnie padać sterownik, a po lifcie różnica w stosunku do przedlifta dość spora w cenie, to stary sterownik wysyłam do słynnego Rogera z Nysy by pozbyć się tego problemu.
  6. Czy ktoś posiada informację czy w modelu E87 118D po lifcie istnieją świece o różnym napięciu czy zawsze są to 5V?
  7. Przy następnej wymianie oleju jak kolega mówi 5W30 i koledzy polecają Liqui Moly Top Tec 4200. Castrol jest polecany przez BMW (taką mają umowę), ale po Castrolu lubi pozostawać osad.
  8. Sprzed 2010, części są na miejscu jak długo czeka się na zamówienie?
  9. Wyczytałem o chińskich podróbach tarcz/klocków ATE. Szukam pewnego źródła czy panie Macieju do E87 118D po liftingu otrzymam u Pana komplet tarcze+klocki przód oraz tył? Nie mam teraz możliwości sprawdzenia VIN-u, ale zapisałem sobie kiedyś wymiary na stronie: TARCZE PRZÓD: 292mm x 22mm TARCZE TYŁ: 300mm x 20mm
  10. BMW E87 118D po lifcie (143KM) trasa: 65%, miasto: 35% paliwo: Statoil Miles Plus w 90%, Orlen Ekodiesel w 8%, Shell Vpower w 2% spalanie z komputera (nie wiem ile przekłamuje): 5,9l Użytkuję od lipca, przejechane około 6000km. Na Orlenie tankowałem początkowo i nie tankuję już od września. Lubię go przegonić co trzeci dłuższy wyjazd w trasie ze względu na DPF. Dobry wynik?
  11. Myślę, że warto je obejrzeć. Wygląda na doinwestowane. Oczywiście - stacja diagnostyczna wskazana.
  12. Tak i po wpisaniu rocznika 2007 wzwyż (lift) zostało sztuk 6 ;) Realnie za 25tyś dostaniesz rocznik 2004/05.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.