Skocz do zawartości

Mały Baron

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lublin

Osiągnięcia Mały Baron

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem taki rarytasik: ( sub jest dwucewkowy ! Tylko zastanawia mnie gdzie jest montowany, czyżby w okienku za podlokietnikiem ? ) http://www.idon-industries.com/bimmer/bmwsyndikat/34.jpg http://www.idon-industries.com/bimmer/bmwsyndikat/35.jpg http://www.idon-industries.com/bimmer/HK/01.jpg http://www.idon-industries.com/bimmer/HK/02.jpg http://www.idon-industries.com/bimmer/HK/03.jpg http://www.idon-industries.com/bimmer/HK/04.jpg Kurcze niech ktoś wrzuci fotki lampek pod nogi i powie kiedy one się świecą tzn przy otw. drzwiach czy przy zapalonych światłach ?
  2. Mały Baron

    Spryskiwacze lamp E36

    Są spryski do sprzedania, ale odnośnie ich ceny to z kimś się na rozumy zamienił http://moto.allegro.pl/item333757304_oryginalne_spryskiwacze_reflektorow_bmw_3_e36.html a tu komplet ale bez jednego sprysku http://moto.allegro.pl/item329389178_spryskiwacze_lamp_bmw_3_e36_97_.html oraz tu, cena nie lepsza http://moto.allegro.pl/item335867247_bmw_e36_spryskiwacze_lamp_przednich_lampa.html
  3. Mały Baron

    Osłona pod silnik !!!

    Właśnie nic nie trzeba wycinać, przymierz, na pewno będzie pasowała bez wycinania. Jeśli chcesz tylną część to ja kupiłem od tego gostka (może dziś dotrze) http://moto.allegro.pl/item331294752_bmw_e36_oslona_pod_skrzynie.html (110zł z wysyłką)
  4. Mały Baron

    Osłona pod silnik !!!

    Nie wiem czy część nr 15 jest częścią przedniej osłony ale to by się zgadzało bo cz. nr 15 zatykała by dziurę w osłonie która jest w takiej osłonie http://moto.allegro.pl/item328413940_oslona_silnika_bmw_e36_2_5_tds.html Ja mam przednią osłonę podrube która jest identyczna jak w podanej aukcji tylko nie ma tej dziury, gość który ją sprzedawał mówił że trzeba taką dziurę wyciąć bo osłona nie będzie pasowała, ja nic nie wycinałem ani nic nie demontowałem, osłana pasowala idealnie.
  5. Mały Baron

    Osłona pod silnik !!!

    Miejsca nr 1 są mocowane do belki poprzecznej w której są miejsca na blaszki w które wkręca się wkręty, miejsca nr 2 mocowane są do podłużnic, są w nich kwadratowe otworki na plastykowe kołki w ktore również wkręca się wkręty http://img262.imageshack.us/img262/2902/3292704211ym4.th.png
  6. Mały Baron

    Osłona pod silnik !!!

    W m3 była osłona alu ale w zwykłych były również osłony z tym że z tworzywa, tak jak piszesz osłona składa się z dwu części, tylko tą druga część jest bardzo ciężko zdobyć, chyba nawet podróbki nie ma. Masz tu jedną aktualną aukcję tylnej osłony http://moto.allegro.pl/item329270421_oryginalna_oslona_silnika_bmw_3_e36_inne_czesci.html ze schematem co gdzie idzie, ja właśnie taką zakupiłem, teraz będę miał cały motor osłonięty http://moto.allegro.pl/item329061075_bmw_e36_oslona_pod_silnik_i_skrzynie.html
  7. dziwne bo wszystkie oznaczenia sprężyn w moim katalogu zaczynają sie od 29... , może to nie jest h&r lub są to seryjne springi prod h&r montowane przez bmwFaruq opony to porażka, gość który je zakładal lubi nisko ale w mój gust to z nimi nie trafił, 205/40 to stanowczo za niskie opony na 17 do tego auta, zażuć 205/45 lub nawet lepiej 215/45 wtedy zyskasz ok 10mm w zwyż, o przejazdach przez progi to możesz zapomnieć ale zawsze będzie trochę wyżej. Jeśli chodzi o springi to gość mógl je trochę przyciąć, bo 4 cyl waża 1260kg a 6 1320kg więć nawet obniżenie w takim przypadku o jakieś (40) + 20mm nie jest możliwe przez 60 kg czyli 30 na stronę. ja mam tds który waży 1365kg i mam springi do 6cyl i stoi tak jak książka pisze a przecież jest on cięższy od benzyny o 45kg. Ja na twoim miejscu zainwestował bym tylko w wyższy profil opon bo auto na tym zawiasie wygląda wzorowo, może nie jest zbyt praktycze ale w końcu ktoś kto obniża auto nie będzie nim jeździl jak kładem !
  8. A ma ktoś może fotkę oświetlenia na nagi kierowcy i pasażera, chodzi mi o miejsce montażu oraz rodzaj lampki, to chyba był oryginał a nie żadna domowa modyfikacja ?
  9. Tak jak ktoś już wcześniej wspominal że wymienił zegary a przy tym ściągał wskazowki i założył ją nieprawidłowo, stąd może być pewne wychylenie. Z uwagi na to że ok 90% aut maja cofane budziki może ktoś chciał sie dobrac do wnętrza zegarów przez co je zruszył. Więc jeśli wskazowka jest wychylona w jedną lub drugą stronę i ta temperatura jest ciągle stała tak więc z układem chłodzenia jest wszystko ok.
  10. Mały Baron

    wydech TDS

    Ja również spotkałem się z dwoma rurkami w e34 niczym vw tdi ale nie ciekawie to wygląda, może to jakieś przerobki lub podróba.
  11. Tak pompa wtryskowa ma zaworek zwrotny, ale wcale to on nie musi być przyczyną zapowietrzania, uszczelniacz wewnątrz pompy także może to powodować. Jeśli masz założony zaworek zwrotny na przewodzie pomiędzy pompą a filtrem i dalej się zapowietrza to powiedz czy pęcherzyk widać "przed i za" czy "za" zaworkiem, jeśli "przed i za" to oznacza to że zaworek niestety nie utrzymuje paliwa, jeśli "za" to odpowiadać za to mogą oringi przy przewodach do filtra lub nieszczelności na połączeniach przewodów. Pompka raczej odpada z uwagi na to że jest najniżej. Przecież jeśli rurkę napełnisz cieczą i w pionowej pozycji szczelnie zatkasz górny wylot to ciecz z niej nie zejdzie. Przyczyną zapowietrzania mogą być również przewody nadmiarowe przy wtryskach lub rozszczelniony wtryskiwacz.
  12. No to ciężki temat, chociaż ja w dalszym ciągu upieał bym się na nastawnik skoro piszesz że na kompie jest zla dawka. Goście w boschu mówili że dawka nie jest stabilna czy co ? Linka już działa. Skontaktuj się z ROBERTBMW z forum może on coś ci doradzi. Zapytaj rownież urzytkownika BOGUMIŁ http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?sid=309519361dc37392d993857e1f76ccd4
  13. Trafiłem na człenia co zajmował się tylko bmw dieslem (pasjonat) który powiedział " to chyba nastawnik będzie" wymienił i auto zaczeło równo pracować. Niestety pozbawił mnie 1000 zl :( ( pasjonat lecz nie do końca) Można spróbować ruszyć nastawnikiem czyli delikatnie stuknąć w stronę tyłu auta, podwyższy to dawkę paliwa, może to pomóc ale na krótko, niestety obawiam się że silnik dalej będzie falował. Skontaktuj się z tym obywatelem http://moto.allegro.pl/item279585284_nastawnik_dawki_paliwa_hdk_naprawa_gwarancja_.html , może on coś ci podpowie i pomoże ci uniknąć kosztów. Tylko ważną rzeczą jest jak skierowany masz wylot nadmiaru paliwa z nastawnika, jeśli jest tak jak na fotkach w aukcji to z regeneracją problemu nie będzie, jesli wylot masz do góry niestety będziesz musial szukać drugiego, chociaż jeśli śierzki nie są w nim wytarte można pokusić się o jego wyczyszczenie.
  14. Nawet jeśli będzie uszkodzony nastawnik to komp nie wykaże żadnego błędu lecz pewne parametry (dawka paliwa lub kąt wtrysku) nie są stabilne tzn mogą się wahać w pewnych granicach lecz jeśli zostaną przekroczone to silnik będzie falował. Niestety polskie serwisy najpierw nauczyły się wyciągać pieniądze a nie naprawiać auta, ja miałem taki sam objaw, parametry nie były stabilne ale nie wiedzieli czego to może być przyczyną.
  15. Falowanie obrotów o którym piszesz nasilające się przy włączaniu urządzeń elektrycznych zapewne powoduje nastawnik pompy który ma za zadanie właśnie utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia silnika, czy to od obciążenia alternatora czy pompy wspomagania itp. Nie wspominasz z którego roku jest auto, więc nie wiem jakiego typu jest ten nastwanik, nowsze można regenerować (koszt ok 200 zł), starsze niestety nie. Ale przyczyną nie musi byś uszkodzony nastawnik a raczej zbyt mała dawka paliwa. Wtedy także obroty mogą falować, powoduje to również że auto jest zmulone na wolnych obrotach. Jeśli masz taką możliwość podjedz na komp i sprawdz czy silnik przy tym falowaniu utrzymuje stałe obroty, slinik może pracować równo lecz wibracje powodowane mogą być usterką mechaniczną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.