Skocz do zawartości

Dioob

Zarejestrowani
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    okolice krakowa

Osiągnięcia Dioob

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Osobiście nie wybrałbym żadnych felg z podanych linków, ale to juz jest kwestia gustu wiec jeśli tobie sie podobaja to ok (choć te z drugiego linku sa nieżle poobdzierane ), to jak auto wygląda na 17 czy 18 calówkach to kwestia sporna , dla mnie mogą byc wstawione nawet i ze złota rozmiar nieważny ale bez odpowiedniego obniżenia auta nie ma to żadnego uroku ,ale powtarzam to jest tylko i wyłacznie moje zdanie w tym temacie. powodzenia w szukaniu, lepiej wydaj na felgi ciut wiecej i byc z nich zadowolonym niż zaraz wystawiać je z powrotem na allegro.pozdrawiam
  2. Dioob

    Problem z chłodnicą e36 1.8

    Witam mam taki problemik, a wiec tak kilka dni do tyłu zostawiłem auto na wolnych obrotach ,samochód chodził kilkanascie nawet kilkadziesiąt minut, mnie nie było w aucie i temperatura wszedła na czerwone pole , zgasiłem auto i za ok 10 min wyrzuciło mi płyn, jedna wielka chmura pary,myślałem że poszło z pod korka lecz uzupełniając płyn zaczeło mi kapać w sumie zaczeło lać z okolic zbironiczka wyrównaczego !! I tu pytanie czy zbiorniczek jest montowany osobno aby go wymienić ? I jak on jest połączony z chłodnicą za pomocą jakiegoś węża ? Z góry wielkie dzieki za odpowiedź.
  3. Nic trudnego, wyjmujesz dywaniki boczki z bagażnika by mieć dostęp do śrub mocujących odkręcasz dwie nakrętki na górze i jedna śrube na dole przy amorku i wyciągasz amorek na zewnatrz oczywiście wczesniej podnosząc i zciągając koło .Następnie odginasz wachacz w dół i wyciagasz starą a zakładasz nową sprężyne , po tym zabiegu montujesz amorek i po sprawie, tak to bynajmniej wygląda w sedanie.Powodzenia
  4. Dioob

    Wielka prośba o foto

    Czy naprawde nikt nie jest w stanie mi pomóc? :shock:
  5. Dioob

    Wielka prośba o foto

    1.Tak jak w temacie koledzy potrzebuje fotki w miejscu gdzie stabilizator łaczy sie za pomocą krótkiego łącznika z wachaczem najlepiej rocznik około 93 1.8. 2.Czy łacznik stabilizatora jest zamontowany pionowo do stabilizatora czy lekko pod skosem? 3.I jeszcze jeśli ktoś ma mozliwość to bardzo prosze o info jakim nr klucza przykręcany jest amorek do piasty u mnie jest to klucz 18 nie wiem jak w tych nowszych ? Pytam gdyż zamieżam zmienić zaiweszke z modelu z 91 na tę po 92 r. Z góry dzieki za wszelaką pomoc.Pozdrawiam
  6. Dioob

    szum opon czy mostu?

    Ja to bym stawiał na łozyska w kołach, zmień opony na inne np na zimówki i zobaczysz co jest grane.
  7. Dioob

    Wymiana amorów - przód

    Kolego z tym drutem to naprawde wybyłbym sobie to z głowy, w bmw aby włożyc sprężyne (tak jest przynajmniej u mnie ) trzeba ją ścisnąc praktytcznie tak aby zwoje sie stykały inaczej nie ma szans założyc poduszki , wiec dalszy scenariusz dopisz sobie sam , wszelkie drutowanie itp podobne rzeczy odpada. A dla kupujących sciągacze za 15-20 zł z marketów czy obojętnie jakiego źródła polecam zastanowić sie dwa razy. Z własnego doświadczenia wiem że jeśli wymieniasz amorki raz na kilka lat i nic nie grzebiesz przy zawieszcze odżałuj te kilka zeta i zawies mcphersony do fachowca, jeśli masz zamiar kombinować z zawieszeniem obniżać itp to zainwetuj w dobre mocne ściągacze.
  8. Witam sprawdzałem samochód i jak narazie wszystko jest ok, pali bardzo ładnie, nie gaśnie, mam nadzieje że dostała sie gdzieś woda po tym myciu, bo w dzień gdy pojawił sie problem po zgaszeniu go gdzieś kapała woda na układ wydechowy gdyż syczało wcześniej nie miałem nigdy takiego zjawisa, dodam że problem pojawił sie pierwszy raz i kilka minut po opuszczeniu myjni. Nic zobaczymy pojezdze troche jak sie problem pojawi podjade na kompa i zobaczymy co i jak.
  9. Witam tak jak w temacie pojawił mi sie wczoraj małky problemik jadąc sobie spokojnie na lpg nagle auto mi zgasło i pojawił sie mały problemik nie mogłem go już odpalić, po jakims czasie podpieliśmy auto na linke i zapalił, wszystko było ok mogłem przełączyc z benzyny na lpg i nic sie nie działo do momentu zgaszenia zapłonu , wtedy trzeba było odczekać z 20 minut i auto znowu paliło bez problemu? Co to może być? dodam że wyjechałem wcześniej z myjni automatycznej i co pewien czas parwoała mi szyba przednia , lecz wcześniej myłem go karcherem i nie było nigdy takiej niespodzianki. Prosze o jakieś sugestie pozdrawiam.
  10. Dioob

    Wymiana amorów - przód

    Kolego jeśli masz choc troszke pojęcia poradzisz sobie z tym bez problemu , mniej wiecej wyglada to tak, zdejmujesz koło, odkręcasz amorka od dołu mocowany na 3 śruby , oraz następne 3 śruby przy kielichu odpniasz kabelek od klocków chamulcowych i mcphersona masz na wierzchu. Następnie dobry ściągacz, ściskasz sprężyne odkrecasz śrube od góry amorka i wszsytko demontujesz .Z montażem już nie powinieneś mieć problemu. Czas pracy jedno popołudnie spokojnie ci wystarczy. Po zamontowaniu proponuje podjechać na stacje diagnostyczną by sprawdzili zbierzność ewentualnie ją ustawili bo z tym bez odpowiedniej wiedzy i sprzętu sobie nie poradzisz,koszt zbierznośc oś przednia około 50-60 zł. P.S Jeśli nie masz dobrego sciągacza proponuje wyciągnąc mcphersony i podjechać z nimi do jaiegos warsztatu , za demontaż nie powinni wziąc wiecej niż 25 zł od sztuki jesli oczywiście beda wyciągnięte z auta. Powodzenia.
  11. Niestety ale koledzy mają racje , najrozsądniejszą i jedyną modyfikacją jaką można przeprowadzic w tym silniku to wymiana chipa , zapytaj kolegi Bagora , cena niewielka i inwestycja naprawde opłacalna, pozatym jeśli chcesz ładować pieniązki w modyfikacje tego silnika lepiej odkładaj je do skarpetki a jak uzbierasz większą kwote zmienisz na coś mocniejszego, osobiście sam doszedłem do takich wniosków i niestety musze sie pogodzić z tym co mam jak narazie, pozdrawiam.
  12. http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=1320&Ing=pl&t=pkwzuendkerzen tu dobierzesz świece do swojego silnika
  13. Dioob

    Co wybrać z napędu?

    Kolego prawda taka jak pali ci te 12-14 litrów a chcesz mieć spalanie na poziomie 8 litrów kup diesla 1.8 tds , spalanie w silnikach 1.6 i 1.8 kształtuje sie i tak w granicach 9-11 litrów przy spokojnej jezdzie . Osobiście jeśli bym miał 2.3 w bdb stanie to nawet nie zastanawiałbym sie nad i nstalacją lpg ,wystarczy dobry zakład i śmigasz za połowe tego co wypłacisz na benzynke, wiem że zaraz mnie zlinczują że polecam gaz do bmw :mrgreen: ale takie moje zdanie ja smigam 1.8i na oponach 225\45\17 i przy normalnej jezdzie spala mi około 12 litrów w mieście gazu wiec za te 12 litrów gazu kupiłbym ok 5,5 litra benzyny wiec różnica jest widoczna.
  14. i tu sie kolego myslisz wlasnie 316 i 318 bo obecnie kosztuja gorsze kupuja tacy pseudo kierowcy obwieszaja stadem spojlerow robia z auta choinke i nawciskaja glosnikow zeby cala wies słyszala ja kupujac 325 nie kupilem go z mysla o tym zeby sie scigac z kimkolwiek ludzie nie piszcie takich bzdetow bo noz mi sie w kieszeni otwiera jak to czytam, tu nie chodzi o moc chodzi o sama kulture jazdy auto nie pierdzi nie wyje jak glopie 316 a przy wymijaniu nie musze sie martwic czy mi starczy drogi zeby kogos ominac. Kolego Onion dziekuje ze mnie oświeciłeś, do tej pory myślałem że jestem kierowca robiąc rocznie około 100 tyś km zawodowo + 20 tyś km prywatnie , ale kurka prywatnie niestety posiadam biedne 1.8 i przejechane km kompletnie mi tego nie rekompensują :cry2: , no cóż niech bedzie pseudo kierowca w bmw 1.8 tez nieźle brzmi. Kolego lepiej zastanów sie co piszesz bo jest to naprawde żałosne. P.s do autora postu , kolego naprawde nie masz sie czego wstydzić ,w ostatnich miesiącach smigałem ducatem i boxerem silnik 3.0, 160 KM z 6 biegową skrzynią biegów i uwierz mi nie jednemu cwaniakowi szczęka opadła widząć jak to potrafi jechać, poprostu bajka .
  15. Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, osobiścienie ładowałbym strasznych pieniędzy w m-pakiety itp,niema sie co okłamywać to seryjne 1.6 pewnie w najuboższej wersji i do końca takie zostanie no chyba że wydasz fortune za którą kupiłbys młodsze e36 z dużo lepszym wyposażeniem. Osobiście tez mam e36 bardzo biedne i żałuje troche że nie wstrzymałem sie i nie kupiłem czegoś innego ale polak mądry po szkodzie , teraz szkoda mi jej sprzedawać bo jest naprawde w dobrym stanie dlatego jeśli inwestuje jakieś pieniądze (poza obsługą oczywiście) staram sie to robic tak że jak dojdzie do sprzedaży bedę mógł wiele rzeczy z niej wyciągnąć . Wracając do tematu zamiast bawić sie i malować zderzaki i popadac w koszta zaczołbym od zawieszki i dobrej felgi :norty: bo nawet jak załadujesz skóre,cały m-pakiet (zderzaki listwy itp) a nie zrobisz dobrej gleby auto i tak bedzie kupowato wyglądać(oczywiście to moje zdanie i co nie którzy nie muszą sie zgadzać) dobry zawias + ładne alumki minimum 16 cali najlepiej w polerce lub szeroka stal i zobaczysz że auto zmieni sie diametralnie. Ja osobiście zaczołbym od tego , później zmieniłbym tylnie lampy na biało czerwone nie cleary , i zajoł sie kierunkami .A na końcu zderzaki choć wydaje mi sie że w pomalowane zderzaki nie pasuja do wszystkich e36 , wszysto zalezy od tego jaki jest kolor samochodu. Pozdrawiam i życzę powodzenia. P.S wyrzuć te kołpaki i juz bedzie o wiele lepiej :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.