Skocz do zawartości

VersoV2

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VersoV2

  • Urodziny 14.01.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 535i 2012
    Było E90 325d 2007
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Osiągnięcia VersoV2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nie chcę skłamać ale raczej "for ever" nie :( Ciężko mi powiedzieć gdzie dokładnie bo język niemiecki nie jest moim ulubionym, ale było to napewno w dziale suspension i potem wybrałem któryś z satelitę amortyzatora i gdzieś tam w tych opcjach była opcja ustawienia wartości. Gdzie 2 to jest miękko a 0 beton. Opcja raczej testowa i wątpie ze zapisuje to w sterowniku. Tak jak kolega pisał wyżej opcja z aktualizacją pewnie to poprawia że sport to faktycznie sport. A który rocznik tego f07?
  2. Nie widziałem zainteresowania w tym poście więc się nie rozpisywałem. W skrócie, po wyjęciu amortyzatora okazało się że od wewnętrznej strony jest uszkodzona wtyczka idąca do zaworu. Przewody przerwane, rzeźba straszna ale się udało. Po wycięciu na ciepło plastiku w którym były przewody udało się trochę dolutowac przewodu i zrobić prowizoryczną "kostke". Narazie wszystko działa oby jak najdłużej. Samą INPA da się ustawić amortyzatory na "beton". Przy zabawie programem udało mi się coś takiego włączyć. Prawdopodobnie aktualizacja daje inne wartości dla poszczególnych trybów i tyle.
  3. Witam, tydzień temu pewnego nieszczesliwego wieczoru wyskoczył mi błąd o awari dynamicznej kontroli tłumienia. Podpinając INPE znalazłem błąd od prawego przedniego amortyzatora o numerze: 481142 Wszystkie inne podczas jazdy wskazują jakieś parametry oprócz tego jednego. Pytanie brzmi czy może to oznaczać że siadła elektronika w tym amortyzatorze? Auto ma 118k przebiegu i błąd wyskoczył bez zadnego wjazdu na dziurę oraz przy dobrej pogodzie. Sprawdziłem juz wszystkie kostki i wszystko wydaje się okey. Sprawdziłem nawet czy jest przejscie na kablach z kostki przy amortyzatorze do modułu VDM... Wszystkie amortyzatory są suche i dobrze pracują, niby da się jeździć ale czuć że czegoś brakuje więc chce to naprawić. Cena nowego amortyzatora przeraża więc w dobie kryzysu jest to dla mnie niewykonalne już nie mówiąc o wymianie parami. Zdecyduje sie chyba na uzywke Czy ktoś z was otwierał tą małą czarną puszkę przykręconą do amorka? Mam przeczucie że awaria to pewnie jakis tranzystor ktory znajduje się w tej obudowie... Proszę o jakieś rady, sugestie Pozdrawiam
  4. Manual. Zawsze gasze na wyciśniętym sprzęgłe. :(
  5. Witam Panowie W październiku robiłem chip'a wraz z usunieciem dpf oraz jak zasugerował Pan z wyłączeniem EGR. Niestety mam wrażenie że silnik od tamtego czasu twardo gaśnie w sensie że mocno czuć w aucie drgania z tym związane. I teraz zastanawiam się czy wyłączenie egr ma wpływ na działanie jakiejś klapy gaszacej? Dodam że jak silnik pracuje nie drga jakoś nienaturalnie co by mogło wskazywać na poduszki. Nie ma także objawów dzwiekowych Mój VIN KJ95197
  6. Podobno 4 zatarte na amen 5 jakoś startuje, 6 jako tako. Cos dziwnego
  7. A nie pasowały jeszcze wtryskiwacze od 535d?
  8. Panowie 6 wtrysków do roboty!!! Szybkie pytanie, wsadzać używki czy regenerować? Wtryski po wyciągnięciu na stół okazują się zatarte Jeśli używki to jakie wtryski jeszcze od jakich modelów można wsadzić ewentualnie?
  9. Powiem tak spróbowałem odpalić bez czujnika temperatury paliwa i auto już nie odpala wcale, nie wiem czy to przez ten czujnik czy nie. I tak niestety auto na lawecie pojechało do warsztatu...
  10. Myślisz że od dpf wtryski mogą tak szaleć?
  11. dam radę inpa sprawdzić temperature paliwa?
  12. Panowie podpiełem inpe i tak pokazują wtryski na zimno 5'ty wtrysk na poczatku pokazywał wartość +5! i tak po rozgrzaniu Co o tym myśleć, czy to może być wina czujnika że wtrysk na zimno nadlewa paliwa czy poprostu leją wtryski? Myślałem że jakby wtrysk lał to by cały czas coś się działo a on ewidentnie po rozgrzaniu chodzi normalnie
  13. Nie nawet o tym nie wspomniał, mówił że mam go wyczyścić mechanicznie i wrócić aby go zaadaptował jako nowy
  14. Właśnie jak auto normalnie pracowało to wskazywało te minusowe temperatury. Serwis powiedział że ten czujnik nie miałby aż takiego wpływu na to co się dzieje. A dziś odpaliłem auto i pierwszy raz zauważyłem ze to auto kopci gdzie nigdy tego nie robiło. Kopci na biało... jadę się przejechać i sprawdzić czy pożniej ustaje, już mam czarne wizje i dziurze w tłoku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.