Skocz do zawartości

MMichau

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MMichau

  • Urodziny 14.11.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2000r / E60 530d 2004r.
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia MMichau

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przegub wału przy dyfrze również wymieniony (zacinał się). Podpora wygląda również dobrze, chyba nawet była już wymieniana i to na oryginał, krzyżaki na wale sztywne. Myślałem, żeby oddać wał do sprawdzenia na wyważenie, bo już nic innego mi chyba nie zostało. :?
  2. Witam wszystkich, Od bardzo długiego czasu zmagam się z problemem, na który nie mam już pomysłu. Moja BMka podczas przyspieszania wpada w bardzo nieprzyjemne wibracje. Sytuacja jest najbardziej odczuwalna na biegu 4 i 5 i jest zależna od obrotów. (1400-2500 rpm). Co więcej, problem postępuje, gdyż zaczął się przenosić nawet na kierownicę. Jazda autem jest bardzo uciążliwa, gdyż wibracje przypadają głównie na prędkość drogową (90-120 km/h), powyżej tej prędkości nieco ustępują, ale nadal są odczuwalne. Auto ma sprawne zawieszenie, wymieniony dwumas, łącznik między skrzynią a wałem, nie jest to również problem z kołami, gdyż po wrzuceniu na luz, wibracji nie ma. Silnik idealnie trzyma moc, korekty wtrysku na rewelacyjnym poziomie. Koło pasowe i poduszki silnika wyglądają bardzo dobrze. Dodam tylko, że turbo jest wymienione na 2260v i to na jego najwyższą aktywność przypadają wibracje, chociaż to pewnie przypadek. Jestem już zrezygnowany, bo auto pochłania kolejne porcje pieniędzy, a jazda nim jest po prostu udręką. Postaram się poźniej wrzucić film, może komuś przyjdzie do głowy jakiś świetny pomysł, który sprawi, że auto znów będzie jechało jak trzeba. E46 330d 184KM, 2000 rok, manual, 320 kkm przebiegu.
  3. Zmieniłem przegub wału (zacinał się), wymieniłem również całe sprzęgło z kołem dwumasowym (miało luzy), niestety, to nie to było przyczyną moich problemów... :evil: Brakuje mi już pomysłów. Auto nadal wpada w dziwne wibracje. Koło pasowe?
  4. O tym w ogóle nie pomyślałem. Ale to może być celny strzał, sprawdzę to. :)
  5. Wszystko do ostatniego wykluczam, podpora nowa, łącznik wymieniony. Warto wspomnieć, że objawy ostatnio nasiliły się. Na pewno pochodzą z układu przeniesienia napędu. Dość mocno podejrzewam dyferencjał, ale czy uszkodzony nie powinien wydawać jakichś odgłosów?
  6. Witam! Od dłuższego czasu borykam się z problemem trapiącym moja E46. :evil: Auto do 4 biegu przyspiesza względnie prawidłowo, chociaż towarzyszą temu lekko wyczuwalne, nieregularne wibracje. Prawdziwy problem zaczyna się przy prędkościach pozamiastowych: naciśniecie pedału gazu przy biegach 4 lub 5 (przy ok 1900 rpm) kończy się dość silnymi wibracjami całego nadwozia (czuć je także na kierownicy). Auto ma właściwą moc, nie trzęsie się przy gaszeniu, koło dwumasowe nie wydaje jakichś niepokojących dźwięków (chociaż słychać delikatny szum, który zanika przy wciśnięciu sprzęgła). Podejrzewam oczywiście koło dwumasowe, ale objawy nie do końca na nie wskazują. Koło pasowe też raczej nie, gdyż nie telepie się przy gaszeniu. Może dyferencjał? Ktoś spotkał się z podobnymi objawiami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.