Skocz do zawartości

matix19

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d

Osiągnięcia matix19

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No i problem sam się rozwiązał, dzisiaj zapaliła się rano kontrolka świec, wróciłem z pracy podpinam kompa brak błędów, ciekawy przypadek, może już ktoś kiedyś robił ten mój sterownik.
  2. Szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, miałem błąd 4 świec żarowych, pierwsza myśl sterownik ale sprawdziłem świece i o dziwo 4 zjarane, wymieniłem skasowałem błędy i teraz chcę sprawdzić sterownik świec, pogada jest taka że auto nie chce grzać świec więc chcę wysterować sterownik przez DISa ale nie mogę znaleźć gdzie go aktywować w DEE mogę aktywować tylko wiatka silnika, nic więcej nie mam tam. Gdzie szukać tej funkcji aktywacji?
  3. a w moim przypadku coś było nie tak z inpą z pierwszego postu, dostałem inną i wszystko śmiga cacy
  4. gdzie w INPA jest ta funkcja? po wybraniu silnika w aktywacji czy gdzieś indziej?
  5. Jeżeli miałem błąd świec żarowych (4 i faktycznie 4 były upalone), wymieniłem świece na nowe skasowałem błędy i po przejażdżce już nie ma błędów (samochód nie grzał świec) to znaczy że sterownik świec mam sprawny czy jak jest uszkodzony to wywali mi błąd dopiero jak samochód będzie chciał podgrzać świece?
  6. Mam problem z inpa, zainstalowałem wszystko wg instrukcji z pierwszej strony plus spolszczenie (ale jest jakaś porażka bo mam po niemiecku), problem tkwi w tym że nie pokazuje mi statusu baterii i zapłonu, i dalej jak wybiorę silnik to wali mi ciągle takie coś: http://s18.postimg.org/fe8de4g15/Bez_tytu_u.jpg jak już wejdę w błędy to nie wyskakuje te okienko ale skasowałem błędy (miałem od świec żarowych+jeszcze jakiś), odpaliłem auto i znowu powróciły (być może mam walnięty sterownik świec, to chcę sprawdzić), tylko że tam w tych błędach są zapisane przebiegi i nie wiem czy to nie jest przebieg przy którym zapisało ten błąd i po odpaleniu i sczytaniu znowu błędów przebiegi były takie same, wygląda to tak: http://s23.postimg.org/x1w8mwvxn/IMG_20151216_195439.jpg Do tego jeszcze robiłem adaptację akumulatora niby przebiegło wszystko ok ale jednak nie ufam że to się zakodowało przez brak wyświetlania statusu baterii i zapłonu i przez te błędy. Podpowiecie jak pozbyć się tych błędów inpy
  7. Ładowanie sprawdzone, książkowe, rozrusznik nie sprawdzony bo nie znalazłem jak. Póki co autko pali ładnie, może wytłumaczeniem jest to że nowy akumulator nie był w pełni naładowany a po założeniu dojeżdżałem samochodem kilka dni tylko do pracy 7km, w weekend przeleciałem trasę 250km i będziemy obserwować sytuację dalej, póki co jest ok
  8. haha no faktycznie drzwi miałem wtedy otwarte :duh: dobra już Ci nie śmiecę, tylko jakby ktoś temat rozrusznika i sprawdzenia objaśnił to by było super
  9. sorry że wciąłem Ci się w temat :wink: A jak sprawdzić rozrusznik może podpowie ktoś albo poratuje jakimś linkiem? a i może jeszcze dodam że tego dnia jak kompletnie nie chciała odpalić to wywalało wykrzyknik na żółto ale nie mogłem sprawdzić co to oznacza
  10. auto seria, start stopa to ono nie ma, wszystko jest właśnie w porządku, żadnych objawów słabego akumulatora, jak nie chce odpalić to jest taki efekt jak przyciśnięcie przycisku start w momencie jak nie wciśniemy sprzęgła albo hamulca kontrolki gasną i tyle, jak już zakręci że odpali to kręcenie trwa dosłownie jak to się mówi "na dotyk", dodam że jak już jest silnik ciepły to nigdy mi się to nie przydarzyło
  11. póki co jeszcze nie bo mieście w którym pracuje nie ma prawie kompletnie narzędzi, jutro jadę do domu rodzinnego to sprawdzę napięcie i sprawdzę czy mi nie pobiera coś prądu na lewo
  12. A ja mam znowu taki problem że mojej bmce zdarzało się po wciśnięciu przycisku start zrobić kawałek obrotu rozrusznikiem i tak jakby się blokował, po naciśnięciu jeszcze raz odpalała, w poniedziałek rano znowu ta sytuacja po ponownym naciśnięciu zapaliła się kontrolka świec (było -2) i odpalił, natomiast po wyjściu z pracy kaput nic kompletnie nie reagowała na przycisk start, podpięliśmy kable rozruchowe do kolegi i odpaliła więc od razu pojechałem po nowy akumulator, było ok, ale dzisiaj rano znowu to samo rozrusznik zrobił kawałek obrotu i koniec jeszcze raz start, zagrzał świece i odpalił, po pracy odpalił normalnie i sam nie wiem co to może być za przyczyna, rozrusznik? idzie go jakoś przemierzyć/sprawdzić? nie chcę mieć znowu nie miłej niespodzianki że gdzieś mi nie odpali
  13. Dzięki bardzo za wytłumaczenie :)
  14. Posiadam e90 z 2007 z silnikiem M47N2 chcę kupić interfejs lecz większość jest podpisana że pasuje do roczników max 2006, tylko nieliczne mają napisane że do 2008, napisałem do Viaken i polecili mi ten interfejs: http://viaken.pl/pl/interfejs-usb-do-bmw-k-dcan-gt1-inpa-we-wtyku-obd2-16pin.html Czy wszystko będzie mi na nim działało, w INPA będę działał? Ma ktoś doświadczenie?
  15. Hmm wiesz miałem radio włączone więc nie mogłem szłyszeć, podczas drugiej próby też nie słyszałem ale jutro uchylę okno jak będę próbował, przypomniało mi się też że jakoś w maju ojciec też do mnie dzwonił że nie może odpalić ale tak samo jak dzisiaj udało się, obawiam się że mogło to być to samo i przyczyną nie będzie akumulator tylko coś głębiej, gdzie są masy w tym modelu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.