Skocz do zawartości

daniel_os

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw x3 i e91

Osiągnięcia daniel_os

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Też miałem uwalony i to identycznie, płyty w kilkanaście minut załatwiły sprawe,
  2. Troszkę kotlet ale czy ktoś może próbował wstawić GT1752 zamiast Turbawki Mitsu, do e91 163 z dpf. Zajechałem nowego misia w jakieś 70 tyś km, a olej wymieniam co 15tyś więc wolałbym wskoczyć na garreta. Ktoś coś może przerabiał temat na własnej skórze. Widziłem, że 120 wychodziły na GT więc teoretycznie powinno sie dać do 320. Z tego co przeglądałem to GTB mają połączenie z wydechem na dwie sruby a GT na opaske jak ta Mitsu.
  3. Jakimś tam specem nie jestem ale możliwe przyczyny to czujnik ciśnienia 13 53 7 787 167 lub regulator ciśnienia 13 53 7 805 733 na listwie wtryskowej po nawet banalne kończenie się szczotek w alternatorze. Ogólnie to szukałbym przyczyn związanych z wymiana DPF.
  4. Z tego co piszesz to pozostaje tylko nagrzewnica, sprawdzić drożność i to chyba na tyle, w miarę możliwości dotknąć węży wchodzących i wychodzących i będzie wiadomo.
  5. Wybaczcie za wprowadzenie w błąd ale czytałem gdzieś kiedyś o tym i może coś pomyliłem, postaram się odszukać link tylko tyle na moje usprawiedliwienie, zaczerpnięte z auto-swiat http://www.auto-swiat.pl/porady/jak-dzialaja-systemy-bezpieczenstwa-auto-bezpieczne-dla-pieszych/zfshe Przeczytałem na nowo i rzeczywiście to jakby następna generacja a wy macie racje.sorki
  6. Ja wypalam jak mnie leży i każda działa, jak wypale różnych wykonawców w folderach to można skakać i odpalać poszczególne pliki, aktualizowałem soft z płyty jest tego na gryzoniu dość sporo. Potem wgrałem pl menu i też smiga bez problemu tyle że brak lektora. Nie kodowałem NCS, bo działało od razu MP3. Też mam CCC. viewtopic.php?f=48&t=210591&start=30 i też zapożyczone z bmwsportuk http://bmwsportuk.pl/viewtopic.php?t=64 dodam tylko ,że jak chcesz mp3 przeskoczyć z kilka nagrań to troszkę się na moment zmuli. pozdr
  7. Pod kompa go, spr błędy jak nic nie wyskakuje to pustym plikiem zakodować sterownik i powinno działać, tak zrobiłem w serii e i polepszyło się, teraz w mrozach wpadł mnie jakiś błąd anteny w zderzaku i klapa z tyłu mnie się otwiera dopiero jak zbliże kluczyk w okolice tylnego zderzaka. Nie nie pamiętam tylko co to był za moduł odpowiedzalny za ustrojstwo ale zapewne ktoś podpowie, ja obstawiam "KOMBI"
  8. Ciezko coś stwierdzić, zlokalizuj wyciek to pomyslimy, teoretycznie szybciej wywali chłodnica niż blok silnika. Czasem w tak kiepskiej sytuacji okazuje sie, że to drobiazg, oby. Kiedys tak miałem, że zrobiła się kaszka zbiorniczku a blok silnika i chłodnica szybciej łapią ,bo jakoś miałem lekki wyciek i dolewałem wody to się rozrzedziło ale nic się nie stało. Moja żona wróciła 2 km bez oleju, bo rozwaliła miskę i też dalej smigał w moich rękach kilka lat bez problemu no ale to było TDI:). Tak mnie zastanawia że było na plusie a tu nagle przylazło -15, od jak dawna masz auto,że nie wiesz czy była woda czy płyn? Napisałeś,że po otwarciu maski było wszysztko zalane substancją w jakimśtam kolorze więc raczej nie woda. Mój kolega miał kiedyś tak że odma zamarzła i zajechał silnik ale to w felicji i paliła się kontrolka oleju i zajechał jakieś 4km.
  9. Auto monitoruje droge i podczas wtargniecia pieszego informuje kierownika, w skrajnych sytuacjach potrafi sam zahamowac awaryjnie. Jak masz zaawansowany uklad kierowniczy to ponoc jezeli nie wykryke suta z przeciwka potrafi bez ingerencji kierowcy o ominac. Jak masz xenon to ewidentnie musi byc system automatycznej regulacji i nie ma mowy o pokretle no chyba ze jakas rzexba.
  10. To pierwsze zdecydowanie turbo nie ładuje, podepnij kabelek i sprawdz błędy i ewentualnie parametry, Bmw w moim mniemaniu słabo się zbiera z dołu więc albo powinien zejść bieg niżej albo słabo dmucha. Też tak miałem że zdecydowanie za późno wstawało ale regulacja sztangi turbo troszkę pomogła. Można zresetować skrzynię i powinna pracować troszkę lepiej co skutkuje szybszą zmianą na niższe przełożenie. Można też uaktualnić soft skrzyni jednak jak to robiłem to pod wpływem środków odurzających ,bo można uwalić moduł. Jeżeli chodzi o olej to ściągnij rurę łączącą filtr powietrza z Turbo i popatrz jaka tam idzie ilość oleju przez odme ewentualnie poszukaj wycieków. Sprawdź również stan dpf i ewentualnie ile km przejechał od wypalenia. Co do hałasu to na podnośnik i oględziny nic tu nikt nie poradzi, no chyba że trafisz jasnowidza. pozdr masz tez jeszcze coś do poczytania z reszta temat trapiący wielu nabywców 2.0d viewtopic.php?f=70&t=186871
  11. U mnie w e91 jak masz za mało płynu to nawet rozrusznik nie zaskoczy. Ale fakt choinki raczej nie ma.
  12. Witaj, czytałeś ten temat? viewtopic.php?f=70&t=244365&start=15
  13. W mojej opinii kupić drugą używaną sprawną i zmienić, najszybsze załatwienie problemu zapewne jeździć możesz ale osobiście nie lubię mieć błędu. Może ktoś kto pracuje w zawodzie się jeszcze wypowie, bo ja w zasadzie jestem budowlańcem;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.