Skocz do zawartości

tracs2

Zarejestrowani
  • Postów

    292
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36,e46

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tracs2

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. no i pasek zamówiony :norty: oe bmw :norty:
  2. :norty: Ps karpie z biedronki te gotowy bez ości zakupione :cool2:
  3. Prostownik 220zł Akumulator 256zł+30kaucja bo stary zostawiłem Perfumy Bossa NO6 szare przecena była z 220 na 120zł 50ml to grzech było nie wsiąść Miernik Uniwersalny zamówiłem 50zł Regeneracja Alternatora 100zl Kurtka Diverse 250zł tak,że zostaje mi albo cegowy albo pasek Ale... jednak chyba pasek dla tego,że.Miernika cęgowego użyje tylko raz albo dwa.Gdybym nie kupił multimetra za 50zł może i bym cęgowy zamówił bo on też ma w sobie multimetr Zmierzyć dwa razy i po to by leżał.Ja nie elektryk,że będę tego używał co jakiś czas.Fakt jak by był to by był Ale bardziej mi się widzi ten pasek zakupic
  4. eh miałem zamówić sobie pasek contitecha tylko ORI BMW za 200zł żeby nie było pisku przy uruchamianiu.W sumie nie mam bo założyłem swój stary ori BMW tylko,że delikatnie się szarpie już.. kusi mnie zakup miernika cęgowego UNIT 203 cena 130zł mierzy do 400A prądu tylko hmm co ja go będę używał z parę razy pomierzę ale jechać do elektryka jakiegoś to co mi da pomiar prądu jak będzie silnik nagrzany.To trzeba rano sprawdzić jak się uruchomi i trza było by zostawić auto sam nie wiem jeszcze czy pasek czy miernik jedną rzecz mogę kupić bardziej mi po głowie ten miernik chodzi..ciekawość... jaki prąd bierze podgrzewacz
  5. hmm znaczy alternator to VALEO 150A i poprzedni też był taki i to samo.Na każdym z dwóch alternatorów ten sam efekt
  6. tracs2

    [E46] Wybór akumulatora

    oczywiście jak pada,nie jeżdże.Jak przestanie padać jadę i włączam sobie spryskiwacze na szybę.
  7. Przekopałem cały internet odnośnie spadków napięcia i przygasania oświetlenia wnętrza i znalazłem tylko takie informacje: 1. Również mam problem z podrzewaczem cieczy. Mianowicie obroty fajują, oraz np przy włączonym oświetleniu w środku, widać jak światło przygasa jakby podgrzewacz chciał się załaczyć i nie mógł i co chwile próbował - stąd pewnie falowanie obrotów. Czy ktoś może podrzucić od czego zacząć sprawdzanie tej usterki? 2.Nie wiem co jest przyczyna usterki... gdy odpalam samochod przy zimnym silniku musze to robic przy wylaczonym klimatroniku - kiedy jest wlaczony obroty silnika faluja, przygasa nawet swiatlo w kabinie... gdy przejade kawalek i wskazowka temperatury dojdzie do pierwszej bialej kreski wlaczam klimatronik - wtedy na zagrzanym silniku jest juz wszystko w porzadku, obroty nie faluja swiatlo nie przygasa... a i gdy wlacze klimatronic temp na wskazniku spada prawie pod niebieskie pole ale po kilometrze zaraz sie ppodnosi ( wnioskuje ze to akurat nie jest problem ) ale skad to dziewne zachowanie na zimnym silniku???? 3.mam ten efekt migotania .. ciekaw jestem co jest przyczyna --po wyłączeniu klimy wszystko gra,migotanie ustaje 4.U mnie powodem była uwalony podgrzewacz wody --zwarcie =duże obciążenie--po wyłączeniu go problem znikł 5.Po kilku letnim obcowaniu z bmw teraz wiem ze jak podgrzewacz prawidlowo dziala to swiatla beda lekko przygasac, az silnik nie osiagnie wlasciwej temperatury, wtedy podgrzewacz sie wylacza i wszystko wraca do normy, Tak samo jest z falowaniem silnika. 6.U mnie tez faluje,a jeszcze wogole swieczek nie wymieniałem.Poza tym cos jest z tym poborem pradu bo widać wtedy,ze swiatlo w kabinie przygasa i rozjasnia.Mysle,ze nie ma co się przejmować tym. 7spadek napiecia, dmuchawa ma moc kilkuset Wattów, podgrzewacz w dieslu do tego tez ladnie pozera prad i alternator 150A ma chwilowe wahania napiecia z regulatora Myślałem jeszcze nad zakupem regulatora Valeo za 350zł :mad2: ale jeśli by było coś nie tak z nim to po włączeniu ogrzewania(jak już podgrzewacz przestanie grzać),xenony,radio to powinno też pulsować.. a tutaj nie pulsuje tylko 14.4 trzyma Eh sprawdziłem już tak 1.Punkty masy w e46,przeczyszczone kable przy akumulatorze + jak i - 2.Przy rozruszniku każdy kabel 3.Pod maską wszystkie miejsca gdzie się da 4.Pod spodem przy podłużnicy to samo 5.przy alternatorze 6.przewody od podgrzewacza Dwa regulatory używki to samo Dwa alternatory to samo TRZY PODGRZEWACZE TO SAMO nie ma na to rady.Jedyne rozwiązanie to miernik cęgowy albo ECU gdzieś zle steruje podgrzewaczem.
  8. znaczy ja jak startuje ustawiam nawiew na 22stp i dmuchawa na dwie,trzy kreski hmm pion ciezko mi powiedzieć jutro to zobacze jak będę jechał ale około 6KM to jest pion ale wtedy ma około 80stp 79stp dopiero tak egr pracuje sterownik świec grzeje,świece nowe termostaty dwa półtora roczne
  9. tracs2

    [E46] Wybór akumulatora

    Witam naładowałem dzisiaj bannera i od razu widać,że coś z nim nie tak poniewaz po naładowaniu ma tylko 12.60V gdzie dwa pozostałe miały po 13.30v po naładowaniu sprawdziłem areometrem jaki elektrolit jest no i w pierwszej celi na białym polu czyli,że w 50% naładowany w pozostałych 3 celach też na pograniczu białego.Jedynie w dwóch celach ledwo ledwo na zielone pole dopiero zaszło.
  10. Witam nie mam już pojęcia co jest grane z tym podgrzewaczem.Do póki się nie aktywuje napiecie 14.3 14.4 podczas jazdy nie raz i 14.5 jak się aktywuje to huśta od 13.8 v do 13.2v i tak w koło. Myślałem,nad podniesieniem obrotów o 10/20 disem ale zrobiłem test trzymając gaz deczko wyżej i to samo Dałem też drugą masę do podgrzewacz tzn pierwsza masa to połączenie podgrzewacz->pompa wspomagania a ja kablem rozruchowym złapałem za śrubę podgrzewacz a drugi kabel do kielicha ale efekt ten sam zastanawia mnie kwestia dogrzewania samochodu przykładowo mam teraz około 1stp na plusie auto złapie po około 13km te 89stp to teraz jadąc z odłączonym podgrzewaczem ile więcej trzeba km przejechać?
  11. zależy czy masz zalany płyn czy nie.Jeśli zalany to ja robię tak Tyczy się to silnika m47n 150km 1.Korek zakręcony 2.Odpalam samochód ogrzewanie na 32stp nawiew na min 3.Odkręcam troszkę odpowietrznik przy zbiorniczku jak się pokazuje płyn zakręcam 4.Odkręcam odpowietrznik na chłodnicy EGR jak płyn leci zakręcam 5.Odkręcam odpowietrznik koło bagnetu oleju jak wyleci płyn zakręcam 6.Odkręcam odpowietrznik u góry koło ściany grodzikowej od nagrzewnicy i to samo 7.tutaj kto za inna metodę to robi inaczej mi mechanik robił tak,ze kazał na około 1h zostawić na wolnych obrotach odpalone auto bez gazowania aż silnik nabierze te 89stp i otworzy się główny termostat.Ja to to czekam aż dolny wąz zrobi się gorący i tyle przeważnie 89 90stp 8.Przed wyłączeniem samochodu z 32stp zmniejszam nawiew na 16stp 9.Finito
  12. tracs2

    e46 318d pływaki w baku

    mam to samo ale olałem sprawę bo raz pokazuje tyle raz tyle ale zawsze zejdzie do rezerwy nie jest tak,że mam 1/3 baku a tu auto nie ma paliwa.
  13. tracs2

    [E46] Wybór akumulatora

    Witam ja zakupiłem jednak akumulator autocraft 80ah 720A no i wszystko jest ok :norty: pamiętam jak kupiłem bannera miał 12.55 napięcie ten jak przyszedł miał 12.86 Zakupiłem do tego prostownik elektroniczny Yato 8302 taki za 200zł z prądem 2,6,12A po ustawieniu na 2 zresztą nawet jak by ustawił 6A to tyle nie będzie ładował bo na podstawie naładowania akumulatora sam obniża przeważnie do 2A prąd doładowałem akumulator tak konserwacyjnie to po naładowaniu miał 13.2v i spadło maks do 12.96 i tak stoi :norty: po zamontowaniu do samochodu lekko spadło tylko do 12.79 12.82 i tak się utrzymuje Odnośnie testu kluczyk na pozycję 1: 12.6 12.7V :norty: kluczyk na zapłon spadek na chwilę do 11.4v po czym momentalnie na 12.1 12.2v Rozruch spadek do 10.3v do tego oddałem do regeneracji alternator zostały wymienione dwa łożyska,przetoczony kumulator,szczotki nowe dolutowane do ori regulatora cena 100zł ale to pewnie zależne od Miasta Powiem tak po tych zabiegach podczas jazdy jak xenony,świecą,ogrzewanie,radio 14.3 przy mocniejszym dodaniu gazu 14.4v natomiast po wyłączeniu xenonów przeważnie 14.4 podczas jazdy 14.5 Ale mimo nowego aku,regeneracji alternatora,czyszczenia wszystkich przewodów jak tylko podgrzewacz się aktywuje to huśta obrotami od 14v do 13.3v jak przestanie grzać ładowanie 14.4 14.5v Ten prostowniczek to fajna sprawa,cyfrowy wyświetlacz pokazuje jakie napięcie jest aktualnie np 14.4v jak i pokazuje jakim prądem ładuje i o ile obniża prąd Posiadam już drugi akumulator autocraft jeden 40ah i ten mój 80ah oba trzymają po naładowaniu napięcie takie jak ma być.Banner od początku mimo zrobienia trasy 200km wytracał napięcie na drugi dzień.Można go było naładować zwykłym prostownikiem po czym miał 12.80v a na drugi dzień miał już 12.55.Te trzymają cały czas :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.