Skocz do zawartości

djgismo1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 99' 3.0d 193km sedan, shadow line

Osiągnięcia djgismo1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. djgismo1

    M57 problem z odpaleniem

    No i stało się,NOWA pompa wsadzona i dalej nie pali! Brak mi sił.
  2. djgismo1

    M57 problem z odpaleniem

    Niestety tego się obawiam,mimo iż facet który uszczelnial twierdzi że na stole było 1600bar i nie było z nią problemu, jutro biore manometr do 1000 i sam sprawdzę jak to hula,tylko dziwi mnie jak w autoryzowanym serwisie może pracować ktoś kto takiej prostej pompy nie potrafi poskładać. pozdrawiam
  3. Sprawdź ciśnienie paliwa na pompie wysokiego ciśnienia,zobacz czy Ci nigdzie nie cieknie,wszystko sprawdzisz inpa i napisz spostrzeżenia po kilku minutach pracy silnika.
  4. djgismo1

    M57 problem z odpaleniem

    Witam, jestem nowy na forum, więc jeśli powielam temat to proszę o odesłanie do właściwego działu. Posiadam e39 z silnikiem m57 3.0d 193km i od 2 tygodni borykam się z problemem: Jadąc spokojnie do pracy auto zgasło i nie chciało odpalić,na lawecie pojechałem do warsztatu, na miejscu odpalilo na "strzał" po czym po kolejnych pięciu minutach zgasło samo. podłączenie pod kompa wykazało niskie ciśnienie "rail pressure Control at start" błąd 2550,ciśnienie na rail-u 90bar,pompa wstępna 3,08bar "rail pressure build up"- błąd obecny. jako że z pompy cieklo dosyć wyraźnie to wyszarpalem pompę i do uszczelnienia, a wtryski do sprawdzenia. wtryski wykazały wszystkie pomiary w normie,zarówno przelewy,korekcje, jak i rozpylanie,pompa po uszczelnieniu w serwisie wróciła do auta jako "sprawna",uszczelki oryginalne,założyłem nowy zawór drv,poskladalem i ... zonk, po odpowietrzeniu wtryskow auto nie uruchomiło się,kompresja sprawdzona,filtr paliwa wymieniony,pompka progowa podmieniona na oryginał z jezdzacego auta,pompa w zbiorniku sprawna,czujnik na rail-u podmieniony a auto dalej nie pali,w zbiorniku ponad 15 litrów paliwa,pompa progowa daje 4,08-4,20bar,w przewodzie nie ma pęcherzyków powietrza,a pompa wysokiego ciśnienia pokazała nawet 20bar! o jakieś 230 za malo, nie wiem czy rwac pompę i zawieźć do kogoś innego na sprawdzenie? Proszę o porady bo już kończą mi się pomysły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.