Skocz do zawartości

merck

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 46 316 Ti

Osiągnięcia merck

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeździłem ponad dwa lata. W instrukcji jest napisane że może wziąć 1L/1000km, byłem w serwisie BMW potwierdzili że taka norma. Ale 1L/500km to już przesada.
  2. Tak, tylko jeszcze nikt nie podał gdzie w pobliżu Katowic to zrobić. A mechanik do którego jeżdżę nie za bardzo chce się podjąć tej wymiany. Bo podobno udaje się na 50%. Poradził żeby zmienić olej z 5W30 na 10W30 :( Castrol Magnatec. Sprawdził w katalogach Castrola i wg nich mogę lać półsyntetyk.
  3. Jeżdżę spokojnie, 80% po mieście. Przez dwa lata palił około 1L/1000km , ale od miesiąca 1L/1000km. Na trasie spalił 0,5L/700km przy szybkości do 130km/h.
  4. A jaki jest orientacyjny koszt wymiany ?
  5. Witam Mam problem z BMW e46 318 ti silnik N42. Jeżdżę już nim dwa lata, zawsze brał 1L na 1000km oleju 5W30, ale ostatnio już 1L wystarcza na 500km. Do tego kopci na niebiesko szczególnie po wrzuceniu wstecznego. Obawiam się że to uszczelniacze i w związku z tym czy w pobliżu Katowic może ktoś polecić warsztat który zrobi mi to bez demontażu głowicy?
  6. Witam Mam problem z BMW e46 318 ti silnik N42. Jeżdżę już nim dwa lata, zawsze brał 1L na 1000km oleju 5W30, ale ostatnio już 1L wystarcza na 500km. Do tego kopci na niebiesko szczególnie po wrzuceniu wstecznego. Obawiam się że to uszczelniacze i w związku z tym czy w pobliżu Katowic może ktoś polecić warsztat który zrobi mi to bez demontażu głowicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.