Skocz do zawartości

lizakoski

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2002.10 e46 330d

Osiągnięcia lizakoski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wtrysk już kupiony, niebawem u mnie będzie.. Martwi mnie brak połączenia z silnikiem buni... czy wymieniac kompa silnika czy jak..
  2. Odgrzeje temat bo po co nowy zakładać. Dzis robiłem test przelewowy swojego m57 i test tego taki wyszedł ze pierwszy do wymiany jeśli liczy się od wentylatora jako pierwszy. Test wykonany ponieważ jest problem z odpalaniem trzeba go ze dwie 3 sek kręcić żeby zaskoczył. Jakby chciał ale musi cisnienie na listwie odpowiednie nagromadzić i wtedy bach pali ładnie chwile wyższe obroty, a potem spadają i trzyma elegancko. Menzurka już po kilku sekundach pracy pełna się zrobiła. Zdjęcia kombinacji jaka mi wyszła na szybko koszt 3,60 zł i sprawdzone. Niestety problem mam taki ze nie mogę połączyć się Inpą z kompem silnika. Przejście na przewodzie jest sprawdzone multimetrem. Z klimą, zegarami,światłami, kierunkami, poduchami( bo nawet lampka mruga od poduszki chyba ze to błąd jakiś oznacza?) łączy się bez problemu.. Programów Inpa naściąganych mnóstwo i jest ciągle to samo. U kolegi łączy się bezproblemowo z e60. Odnośnie wtrysku wymieniać na używke, czy regenerować? Mam niedaleko szpeca od wtrysków. Ale wyciągnąć go to będzie dopiero walka, aż się tego boje po obejrzeniu filmow na yt... http://naforum.zapodaj.net/thumbs/cadb964b6b44.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ab55cf69238a.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d3ccc4fe1b75.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ecd4bba65d5e.jpg
  3. Ok dzięki już sobie poradziłem:)
  4. Fakt nie pomyślałem o tym. Z drugiej strony jazda do Gd i z powrotem to koszta za jedna śrubka, a ciekawe czy będą mieli na miejscu. Dzięki za odp.
  5. Witam, Czy ktoś z szanownych kolegów mógłby mnie poratować śrubką o oznaczeniu 07146977362? Śrubka jest od przykręcania zegarów od góry. Pisałem do ludzi z portalu na allegro, ale każdy albo pisze ze same zegary albo nie odpisują wcale. U mnie w mieście niestety nie ma auto-złomu z tym samochodem. Bardzo proszę o pomoc postaram się dobrze odwdzięczyć :)
  6. w C:\Edibas\ecu mam 947 plikow z koncowa .prg W CFGDAT jest to co mam w menu inpy W SGDAT mam 414 plikow .ipo
  7. spryskiwacz tylnej szyby naprawiony.. okazało się ze pompka była wszystkiemu winna, robiła zwarcie prosta rzecz że aż wstyd.. :duh:
  8. Dzień dobry, Również mam ten sam problem z błędem ifh0003. Czy kabel podłączony do auta czy nie cały czas ten sam błąd co bym nie wybrał w inpie. Jeśli byłaby chętna osoba która pomogłaby mi w skonfigurowaniu tego programu stawiam kratę piwka drugi tydzień kombinowania i nic nie mam już siły.. Porty poustawiane tak jak w instrukcji, ODB steup przechodzi również bez błędu, Inpa widzi kabel znaczy dwie kropki są czarne ale nic poza tym :mad2:
  9. Witam Udało mi się dzisiaj naprawić zablokowany mechanizm :D Ja caly mechanizm wymontowałem jak jeden kolega pisał, było mi po prostu łatwiej go wtedy rozbebeszyc. Dodatkowo miałem zablokowany pin na sprężynce, który wchodzi do kołka przy silniku i sie z nim zazębia. Wystawał w połowie i uniemożliwiał prace wycieraczki - trochę wd40 i kilka wciśnięć i pomogło. Natomiast mam problem ze spryskiwaczem tylnej szyby :( Napięcie na kostce od pompki sprawdzone, podczas działania manetka przy kierownicy i nie dochodzi. Małe zmiany na multimetrze są, ale w okolicach 0,5V. Macie panowie jakieś sugestie? Bezpieczniki sprawdzone wszystkie. Dodam ze przepalony był bezpiecznik 20A własnie od wycieraczki, który znalazłem przed demontowaniem mechanizmu.
  10. Witam, Również przylaczam sie do pytania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.