Odgrzeje temat bo po co nowy zakładać. Dzis robiłem test przelewowy swojego m57 i test tego taki wyszedł ze pierwszy do wymiany jeśli liczy się od wentylatora jako pierwszy. Test wykonany ponieważ jest problem z odpalaniem trzeba go ze dwie 3 sek kręcić żeby zaskoczył. Jakby chciał ale musi cisnienie na listwie odpowiednie nagromadzić i wtedy bach pali ładnie chwile wyższe obroty, a potem spadają i trzyma elegancko. Menzurka już po kilku sekundach pracy pełna się zrobiła. Zdjęcia kombinacji jaka mi wyszła na szybko koszt 3,60 zł i sprawdzone. Niestety problem mam taki ze nie mogę połączyć się Inpą z kompem silnika. Przejście na przewodzie jest sprawdzone multimetrem. Z klimą, zegarami,światłami, kierunkami, poduchami( bo nawet lampka mruga od poduszki chyba ze to błąd jakiś oznacza?) łączy się bez problemu.. Programów Inpa naściąganych mnóstwo i jest ciągle to samo. U kolegi łączy się bezproblemowo z e60. Odnośnie wtrysku wymieniać na używke, czy regenerować? Mam niedaleko szpeca od wtrysków. Ale wyciągnąć go to będzie dopiero walka, aż się tego boje po obejrzeniu filmow na yt... http://naforum.zapodaj.net/thumbs/cadb964b6b44.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ab55cf69238a.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d3ccc4fe1b75.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ecd4bba65d5e.jpg