Skocz do zawartości

Brk88

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 coupe 323Ci 1999

Osiągnięcia Brk88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja po tapicerce nie potrafię się doszukać niczego podejrzanego, no może oprócz tego podłokietnika w innym kolorze :) Co jest nie tak z tą tapicerką? Jak zacząłem się uważniej przyglądać to jedynie zauważyłem na ostatnim zdjęciu tą czarną naklejkę z wartościami ciśnienia w oponach, która przynajmniej u mnie jest chyba po drugiej stronie :)
  2. Cześć, kolega szuka dla siebie E46 w nadwoziu coupe z silnikiem R6. Budżet na ten samochód ma ustalony na 18k. Samochód z ogłoszenia z niższą ceną ale zainteresował się bo fajny kolor :) Po sprawdzeniu VIN wychodzi na to, że to angol po przekładce. Zadzwoniłem do sprzedającego mu to uświadomić, ale zaczął rżnąć głupa i stwierdził, że "to niemożliwe, bo to było sprawdzane". I jeszcze jakieś brednie, że sprzedaje dwa samochody z kierownicą po prawej stronie i tego nie ukrywa czy coś podobnego. Link do aukcji: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-323-ci-coupe-2-5-benzyna-170-km-zarejestrowana-ID6yi9W9.html
  3. O co chodzi z tymi Francuzami, Włoszkami? Jak z Francji to gorszy czy jak? :)
  4. A nikt Was nie zwrócił uwagi na to jak prawy róg maski odstaje od błotnika? Na 1 zdjęciu dobrze to widać.
  5. Ja również miałem głuchy stuk po wrzuceniu biegu - po wymianie tulei nr 9 i dwóch tulei nr 7, jest o niebo lepiej. Czasem coś jeszcze cicho puknie ale generalnie jest cisza.
  6. Jako wisienka na torcie, mógłby się jeszcze okazać angolem po przekładce, to już byłby hit :D
  7. Trecpl masz u mnie piwo :) Tak jak polecałeś zmieniłem olej na Valvoline 5W-40 i zero brzęczenia! W ogóle silnik pracuje o wiele ciszej, szczególnie na zimnym :cool2: Temat można zamknąć.
  8. No dobra ale wsadziłeś z powrotem stare oryginały co miałeś zamontowane czy kupiłeś nowe?
  9. Nastawnik wałka rozrządu to nie czasem po prostu Vanos?
  10. Brk88

    325 falowanie obrotów

    Ja nie rozumiem czemu wszyscy na hasło vanos do regeneracji dzwonią zębami i rzucają hasłami kupa kasy do wydania? Przecież to nie jest kosztowny i skomplikowany zabieg. Sam koszt nowych uszczelniaczy to 130-150 zł, można jeszcze przy okazji pokusić się o nową uszczelkę obudowy (40 zł) i nową uszczelkę pokrywy zaworów (80 zł). A samo wymontowanie Vanosa, rozłożenie i złożenie jest dziecinnie proste - każdy sobie z tym poradzi. Łatwa i przyjemna robota na weekend przy piwku. W sieci jest mnóstwo instrukcji jak się do tego zabrać :cool2:
  11. Na jakiej podstawie twierdzisz, że czujniki położenia wałków są OK? Zarówno uszkodzenie czujnika położenia wałka i wału korbowego może powodować takie objawy, a czujnik położenia wałka znacznie częściej się uszkadza. Autor tematu napisał, że wymienił wszystkie trzy czujniki na nieoryginalne (zakładam, że czujnik położenia wału też). Po tej wymianie wyskakuje błąd czujnika położenia wałka i wału - czyli już nie wiadomo co jest uszkodzone. Najprościej byłoby założyć z powrotem wszystkie 3 czujniki na te wymontowane oryginały, sprawdzić ponownie błędy i dokupić zapewne tylko jeden uszkodzony :cool2:
  12. Myślę, że jest małe prawdopodobieństwo żeby uszkodziły Ci się obydwa czujniki naraz. Jeśli mechanik wymienił Ci obydwa, to jestem pewien, że jeden dobry oryginał poszedł na śmietnik (chyba, że oddał Ci stare czujniki lub ma je u siebie). Jeśli masz stare czujniki to ja bym metodą prób i błędów sprawdził, który jest sprawny, to znaczy założyłbym jeden oryginał, zamiennik po drugiej stronie i sprawdziłbym błędy. Potem na odwrót. Gdybyś wiedział, który jest sprawny mógłbyś go z powrotem zamontować i dokupić tylko jeden uszkodzony (oczywiście oryginał :D )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.